Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego a jak z mocą Twojego ciągnika, bo jak jest za niskie doładowanie to ciągnik raczej jest słaby.Ja mam 10540 z zamontowanym na stałe zegarem od ciśnienia doładowania i u mnie maksymalnie jest 1.35 bara, tylko pompa nie ma ustawień fabrycznych, jest podkręcona.Nie wiem ile miał na ustawieniu fabrycznym. Według mnie Twoje 0,6 bara to za mało.

Opublikowano

Trudno powiedzieć co z mocą bo nie mam porównania z innym 9540.

Pompa bedzie niedługo zawieziona do sprawdzenia wiec wtedy bede wiedział czy jest różnica.

Zwiększyłeś dawke paliwa czy przez korektor podciśnieniowy regulowałeś?

Dzięki za info

pozdr 

Opublikowano

Zrobiona kompletna pompa(regulator,sekcje+wtryski)

Ogółem koszt pompy+wtryski 1880 pln

Gwarancja rok lub dwa nie jestem pewny

 

Co do ciśnienia to nie wiem jeszcze bo nie mam jak sprawdzić pod obciążeniem.

 

Opublikowano
Dnia 4.11.2013 o 22:21, wojtal24 napisał:

Świece żarowe są wkręcone w głowice obok wtrysków

 

a otwór do grzałki masz z prawej strony silnika zaślepiony zaślepka na dwie śruby fi 8 te śruby trzymają taka podpórkę do linki gazu recznego

czy ktos wymienial grzalke w bloku od zetora 10540? bo mi nie grzeje tylko nie wiem jak to zrobic zeby pozniej nie cieklo tam jest gumowa uszczelka w komplecie wystrczy dobrze na srubach docisnac?

Opublikowano
radek5314 napisał:

Dnia 4.11.2013 o 22:21, wojtal24 napisał:

Świece żarowe są wkręcone w głowice obok wtrysków

 

a otwór do grzałki masz z prawej strony silnika zaślepiony zaślepka na dwie śruby fi 8 te śruby trzymają taka podpórkę do linki gazu recznego

czy ktos wymienial grzalke w bloku od zetora 10540? bo mi nie grzeje tylko nie wiem jak to zrobic zeby pozniej nie cieklo tam jest gumowa uszczelka w komplecie wystrczy dobrze na srubach docisnac?

dokladnie tak

Opublikowano

sprawdzalem i 1przewod byl wyrwany kabel z wsuwki prad dochodzil do 1i2 swiecy. Sprawdzalem tak jak pisza na krotko bez wykrecania tylko nie zdejmowalem przewodow odlaczylem wylacznik masy i sprawdzilem na krotko kablem z akumulatora na wszystkich iskrzy znaczy ze dzialaja, jest poprawa z odpalaniem na zimnymz rana dziaj bez problemu i od razu rowno pracuje silnik

Opublikowano

wymieniał ktoś pompę olejowa silnika w zetorze 10540 czy sam smok ?

powód po odpaleniu nie bije cisnienia przez kilka minut, smarowanie jest bo ( jak poluzuje przewód od smarowania pompy to olej podaję) i inaczej by się przytarł lub zatarł chyba że jakaś inna przyczyna może być, zegar mam wkręcony na stałe. czy te model 10540 mają pompę w misce olejowej czy przy rozrządzie? 

może ktoś miał podobny przypadek 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez kowal3005
      Witam panowie,
      Posiadam john deere 6200. Potrzebuję informacji bo nigdzie nie mogę znaleźć na jaki moment dokręcić śruby głowicy?
      Drugie pytanie to jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu?
      Uszczelkę wymieniam, bo nie trzyma mi stałej temperatury, w zbiorniczku wyrównawczym od razu po zapaleniu jest spore ciśnienie.
      Podpowiedzcie na co zwrócić szczególną uwagę 
      Pozdrawiam
    • Przez maniek183
      Witam szukam głowicy od Ferdka lub 3p.
       Koniecznie uszkodzona im tańsza tym lepsza może być dosłownie pęknięta na pół.
       
      Jeśli komuś zbywa taki kawał złomu chętnie przygarnę.
       
      Szkoda mi na próbę chlastać nową. 
    • Przez pawnow0001
      Witam serdecznie potrzebuje tych parametrów, ale nie mogę nigdzie znaleźć.
      Może ktoś użyczy mi takiej informacji bo przyszedł czas na remoncik
       
      Panewki Główne z jaką siłą dokręcać ?
      Korbowody z jaką siła dokręcać ?
       
      Głowica z jaką siłą i kolejność ?
    • Przez michalkowalski115
      Witam.
      Czasami miałem problem z odpalaniem mojej Renówki, tzn gdy chciałem uruchomić ciągnik pojawiało się charakterystyczne cykanie w rozruszniku, czasami załapał i odpalił a czasami musiałem siedzieć 15 minut żeby odpalił. Pożyczyłem od sąsiada akumulator, prawie nowy ale jest to samo, wymieniłem elektromagnes na nowy, rozrusznik sprawdzony u mechanika, wszystko w porządku. Bezpieczniki wszystkie dobre, prąd tam na rozruszniku 12V, na aku również. Teraz mam pytanie, czy w tym kabelku, który idzie do elektromagnesu (załącznik) powinno być napięcie 12 V? Ponieważ mierzyłem i podczas odpalania jest tam 0.1 V czasami mniej. 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v