Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, peter779 napisał:

Witam panowie zakładał już ktoś z was sprzęgło kompletne do c360 z firmy AGTECH???

Jak oceniacie te produkty firmy agtech????

Lepiej nie oszczędzaj na niczym a na sprzęgle szczególnie oraz na wale korbowym jeśli będziesz musiał kiedyś wymianiać xD.A tak na poważnie lepiej nie oszczędzaj i bierz coś lepszego Wg mnie bierz łożysko z tego linku https://www.sklepmaniek.pl/sprzeglo-kompletne-ursus-c-360-oryginal-chelmno-p-1460.html,będziesz zadowolony ZSM CHELMNO robi konkretnie 

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano
28 minut temu, peter779 napisał:

Witam panowie zakładał już ktoś z was sprzęgło kompletne do c360 z firmy AGTECH???

Jak oceniacie te produkty firmy agtech????

a co dolega temu sprzęgłu że zmieniasz całość?rzadko kto zmienia całe sprzęgło w c-360 czy c330.Być może wystarczy zmienić tarcze , i sprężyny i będzie OK , noi dżwignie.

To jest takie sprzęgło że każda część jest wymienna , noi łatwa do naprawy.Napawania itp.

Opublikowano
3 minuty temu, Adi96 napisał:

Że ktoś spogląda na te cześci AGtech,firma niemiecka a produkty z chin

Jeśli ktoś przy zakupie części chce oszczędzić  to kupuje takie produkty ,ale to nie tędy droga 

Opublikowano
35 minut temu, stempos1980 napisał:

To powiedz teraz gdzie niby nasze części dobrej jakości robią w Polsce? Teraz to jest loteria z trafienie dobrych części

W chełmnie robią dobrej jakości części. ZSM CHEŁMNO

Opublikowano

Dzięki panowie za tak szybka odpowiedz sprzęgło już zamówiłem z ZSM CHEŁMNO, biorę sprzęgło kompletne, dlatego ze stara jest naprawdę w strasznym stanie i nie mam czasu się z tym bawić pyzatym tak wychodzi taniej!!!

A co do części URSUS WARYNSKi to się nawet nie wypowiadam po prosty szmelc wole już części AGTECH oni robią na pewno lepiej i nigdy nie miałem z nimi problemu.

Opublikowano
4 minuty temu, peter779 napisał:

Dzięki panowie za tak szybka odpowiedz sprzęgło już zamówiłem z ZSM CHEŁMNO, biorę sprzęgło kompletne, dlatego ze stara jest naprawdę w strasznym stanie i nie mam czasu się z tym bawić pyzatym tak wychodzi taniej!!!

A co do części URSUS WARYNSKi to się nawet nie wypowiadam po prosty szmelc wole już części AGTECH oni robią na pewno lepiej i nigdy nie miałem z nimi problemu.

Agtech wcale nie jest lepszy od ursusa Waryńskiego. Zawsze bierz ZSM Chełmno a nie będziesz żałował

Opublikowano

A co powiecie o częściach Korurs jakieś opinie ? Mam od nich wszystkie koła rozrządu zakładane z 4 lata temu i chyba z 2 lata temu półoś napędowa prawa pękła i też poszła nowa od nich i jak do tej pory wszystko chodzi

Opublikowano

Chcę zakupić kompletne dwustopniowe sprzęgło do C-360

Widzę po postach wyżej że polecacie ZSM Chełmno

Czy ktoś poda link do zakupu tego sprzęgła z pewnego źródła, sklepu, strony?

A tutaj to co ja znalazłem, może któreś z tych?

Czy tutaj nie będzie najpewniej w Lublinie:

https://sklep.ursus.com/kontakt

Następnie takie strony i sklepy:

https://sklep.mizar.com.pl/sprzeglo-dwustopniowe-kpl-c-360-oryginal-ursus-464111000-p-1362.html
https://www.agroalex.pl/czesci-sprzeglo-c-360/30507-sprzeglo-dwustopniowe-kompl--ursus--46-41-110-0-u-46411100u.html
https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/sprzeglo-kpl-c-360-ursus-chelmno.html
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-dwustopniowe-kompletne-c-360-oryginal-7375426465
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-kompletne-ursus-c360-46411100-7769512241
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-kompletne-c-360-ursus-7706354269
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-kompletne-ursus-c-360-oryginal-chelmno-6695833413
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-dwustopniowe-kompletne-c-360-oryginal-urs-7781496803
https://www.sklep-agrohurt.eu/sprzeglo-dwustopniowe-kompletne-c-360-oryginal-ursus-46411100-p-21706.html

Szukam również skrzyni biegów, może ktoś coś podpowie przy okazji

oraz w bardzo dobrym stanie ciągnika C-360 bądź C-360 3P może ktoś coś wie :)

 

Opublikowano

Witam!

 

Odkąd kupiłem ciągnik nie zaglądałem do sprzęgła więc postanowiłem ustawić sprzęgło w c360 i przy ustawieniu: I stopień 4 mm, II stopień 10 mm rozłącza pompę, wom przy samym końcu jak wciskam pedał sprzęgła (ostatni centymetr). Poprzedni właściciel przedłużył dźwignię żeby sprzęgło chodziło lżej (w zamian zmniejszając skok pedału sprzęgła). Ustawiłem sprzęgło po swojemu I stopień 3 mm, drugi 8 mm, według mnie działa dobrze (jest wyczuwalny skok pomiędzy I a II stopniem). Czy różnica 5 mm pomiędzy I a II stopniem jest wystarczająca czy powinno być tak jak w książce 6 mm ? Czy ktoś ma tak ustawione sprzęgło ?

 

Myślę o rozpędzaniu kosiarki żeby nie paliło I stopnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v