Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Założę nowy temat, bo nie ma i może komuś się przydać.

 

 

 

Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Czy odchylając pompę od silnika to się przyspiesza, czy opóźnia wtrysk ?

Opublikowano

Witam, tak zgadza się co kolega powyżej napisał będzie trudniej zapalał, kopcił, wolniej wkręcał się na obroty, oprócz tego przy zbyt wczesnym koncie wtrysku w trakcie dodawania gazu będzie słyszalny wyrażnie metaliczny dżwiek jak by tłoki uderzały w głowice, a przy zbyt póżnym będzie kopcił i tępo wkręcał się na obroty no i na mocy traci :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Nikt nie pomoże ?

 

masz GMP to zrób tak

podziel kloło pasowe dwoma prostymi prostopadłymi tak aby jedna przechodziła przez znak GMP to będzieszmiał 4 częsci po 90 stopni

te ćwiartke przed GMP podziel dokładnie na 2 częsci bedziesz miał po 45stopni

i znowu przyległa do GMP dzielisz na 2 i będziesz miał po 22,5 stopni

do pierwzej częsci przy GMP dołożysz 1/10 drugiej i bęziesz miał wmiare ustawiony

 

 

pozatym zły tat wtrysku powoduje nadmierny wzrost temperatury . niszczy zawory i pierścienie

Edytowane przez GoRAL1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
    • Przez stanrol
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy. Fendt 930 Vario TMS 2007 rok silnik Man D0836 LE510. Padła pompa wtryskowa. Zakupiłem drugą po regeneracji. Pytanie Jak po kolei ustawić zapłon. Na kole zamachowym na ile powinno być stopni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v