Skocz do zawartości
wika

ursus zetor

Polecane posty


wika    0

witam mam pytanko czy tyl od zetora to jest skrzynia i tylny most pasuje do c-360 no i od jakiego modelu zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FINN    991

od nowszych modeli to znaczy 72xx lub 70xx obudowami na pewno bedzie pasować, ale jeśli chodzi o osprzęt to może nie pasować... jesli już chcesz zetorowskie cześci to od tych starych majorków z lat 70...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wika    0

pytam bo widziałem na allegro kompletne tyły od zetora no i tak niby podobne do c-360 a musze robic cały tył a co najgorsze to obudowa skrzyni i mostu maj gwinty pozrywane ogólnie złom olej leje sie strumieniami strsznie tłucze w moscie słychac biegi nie trzymają i kleszczą sie za to silnik po remoncie kapitalnym pali na dotyk dodam ze ciagnik jezdził w pgr z turem i nikt go nie oszczedzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


sebastian84    5

witam podaj link do ogłoszenia to prędzej ktoś ci coś pomorze , z jakiego modelu zetora miał by to być ten tył . Mam starego zetora i kolega ma c360 to porównać mam gdzie .pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bayu86    13

Ciekawy temat mam podobny problem tzn pęknięty tylny most, pozrywane gwinty i skrzynie biegów do remontu. Też przyszło mi do głowy żeby zamiast kupować nowe tryby to kupić w całości jakąś używkę. Tylko czy to się opłaca? Do tego musiałbym mieć gwarancje ze toi wszystko będzie razem ze sobą hulać bezproblemowo... Może jest tu jakiś fachowiec który zna te sprzęty na tyle że coś podpowie. Łatwo jest znaleźć informacje, że Ursus c-4011 był idealna kopią zetora. Ale nazwy odpowiednika c-360 jakoś wyszukać nie mogę. To chyba coś z serii 5..11 lub 6..11

Edytowano przez bayu86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wika    0

mam jeszcze ursusa 4011 i na bloku skrzyni widnieje znak zetora ja wiem ze 40-stka jest na licencji zetora a tak pozatym to 40-stka jest z lat60 i chodzi jak marzenie tyle ze ma układ kierowniczy przerobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebastian84    5

witam mój znajomy ma założony silnik od zetora bodajże od 5711 do c 360 z tego co wiem to skrzynia będzie pasowała ale ma inny układ kierowniczy z grubsza bo różni się kilkoma szczegółami ale tylko na plus ,tylny mos to jest co innego bo atak jest inny podnośnik inny prawdopodobnie korpus tylnego mostu inny bo bębny hamulcowe są większe od c360 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bzykuu    5

A czy ma ktoś do sprzedania silnik od zetora 7211 najlepiej w woj. lubelskim?

Edytowano przez bzykuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Ares1x
      Witam jak użytkownicy Ursusa 1634 go oceniają? Jak z awaryjnością? 
×