Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Albo się tarcze hamulcowe zakleszczyły, albo sprzęgło blokady. Chyba nic więcej na tym wałku nie było. Pamiętam, że w mojej 80tce zwolnice schodziły dość topornie, ze względu na tonę syfu ze zdartych tarcz hamulcowych.

 

Choroba jasna, nie rozbierałem tego już parę lat- nie pamiętam, czy przypadkiem sprzęgło blokady nie lubiło spadać po zdjęciu zwolnicy. :blink: Jak to robiłem, to się tym nie przejmowałem, bo do zwolnic zaglądałem przy okazji naprawy blokady i mechanicznego sprzęgła WOM, mając zdjęty plecak, a tylny most leżał na paletach (czyli full komfort :P ). ale lipa by była, żeby newmlody musiał plecak ściągać - więc niechaj ktoś obali lub potwierdzi moje obawy.

Edytowane przez Stefano1
Opublikowano

Blokadę trzeba wcisnąć , przekręcić żeby zaskoczyła i zabezpieczyć czymś ciężkim żeby nie odskoczyła to wtedy nie będzie się klinować i nie spadnie sprzęgiełko. Hamulec, warto odkręcić ten mostek z tyłu i zdjąć tam wszystko, bo jak tarcza się zapiekła za rozpieraczem to wyjdzie wszystko razem a tak to rozpieracz blokuje. A tak na marginesie to co ty miałeś w tej zwolnicy, bez obrazy ale takiego syfu w miejscu gdzie powinien być olej to nie widziałem.

Opublikowano

to normalnie wychodzi tutaj może być uszkodzenie frezu na wału i nie może przejść przez tarczę hamulcową, odkręć nakrętki od regulacji hamulców to trochę bardziej powinno wyjść

Opublikowano

@newmlody

 

Rozumiem, ze Ci cały olej wylał się na koło.

 

Nie wiem jak to ściągnąć (u mnie bez najmniejszego porblemu samo zeszło), ale dam CI inną radę.

Wymiana tego dużego uszczelniacza może nie wystarczyć. NA wale koła jest nabity pierścień http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/264312 i jeśłi będzie na nim wyżłobiony choć niewielki rowek, to trzeba go zbić i nałożyć nowy. Sam tego nie zrobiłem (myśłałem, że jeszcze może być) i po pół roki rozbierałem po raz drugi.

 

Ogólnie, jak to bedziesz miał rozebrane, to radzę wymienić wszystkie 3 simmeringi, do których będzie dostęp, a nie tylko ten jeden, który puszcza na zewnątrz.

Opublikowano (edytowane)

Wyszło na to że muszę kupić całą obudowe tylnego mostu czyli chcąc nie chcąc praktycznie wszystko bd nowe :) a sciągłem za pomocą prętó gwintowanych :) trzymało na blokatorze ;) i taka rada na przyszłośc:jeżeli widzicie żę poluzowały się śruby natychmiast reagujcie ;)

Edytowane przez newmlody
Opublikowano

Były lipne śruby zrobine z pręta gwintowanego o twardosci 5.8 i poszedł w pług i zerwało te "śruby" i przy okazji ten kołnierz co jest odlany przy moscie odpękł w 2 miejscach i nic nie zrobi z tym :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v