Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jeżeli to się stało po ingerencji znajomego w licznik to trzeba przejrzeć wszystkie 13 opcji

 

Czujnik można sprawdzić mierząc jego rezystancję, powinna być w granicach 2.7 - 3.3 kΩ

Opublikowano

czujnik zdemontowałem teraz czekam na miernik. Przejrzałem opcje wszystkie i jest jedna z ustawieniami radaru tylko nie bardzo wiem co zrobić jutro wstawie screen'a

Opublikowano (edytowane)

Czujnik sprawdzony i działa. Nie wiem już co może być, Można jakoś zresetować wyświetlacz lub przywrócić ustawienia fabryczne?

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

jeśli to uszczelniacz na wałku wychodzącym ze skrzyni biegów to trzeba rozkręcić wał wyciągnąć na chama ten uszczelniacz w pokrywie czołowej i założyć nowy ot cała operacja, tyle że olej raczej trzeba by spuścić. Z tym kołem to nie wiem o co ci chodzi

Opublikowano (edytowane)

Czujnik sprawdzony i działa. Nie wiem już co może być, Można jakoś zresetować wyświetlacz lub przywrócić ustawienia fabryczne?

 

Nic mi o tym nie wiadomo, z tego co wiem to podłączając komputer też nie da rady nic tam zrobić, pozostaje chyba metoda prób i błędów, spróbuj ustawić inne wartości i wrócić do poprawnych, chyba że zaistniałą usterka mechaniczna i dziwnym zbiegiem okoliczności przewód się urwał?

 

Edit:

Spróbuj odłączyć aku na noc, tzn. główny wyłącznik jeżeli posiadasz, albo zdemontuj klemy z kołków aku, W systemach samochodowych nieraz taka operacja przynosi pozytywne skutki, może tak się zresetuje?

(tylko głośno myślę)

Edytowane przez casemx110
Opublikowano

witam mam problem z podnośnikiem w mx 135 wyświetlacz pokazuje 5 czy można to jakoś skasować i ustawić 0 bo wiem że ma tak być i jak skalibrować podnośnik pozdawiam

Opublikowano

problem dotyczy sensorów udźwigu tych koło ramion na dole, przeczyść styki jak nic nie da to można próbować kalibrować na jeden, a jak wszystko działa jak należy to można sobie darować nowy sensor 1500zł.... Samo 5 się wyświetla czy jeszcze jakaś liczba np 0 lub 1 ? Bo jeśli nie to według kodu poszły oba sensory (lub nie ma styku) co jest mało możliwe lub poszedł jeden gdzie podnośnik był wcześniej skalibrowany już na ten jeden sensor.

Opublikowano

Mi swieciła sie tylko 5 wymieniałem lewy i problem znikł bład pojawił sie zaraz na drugi dzien po przywiezieniu ciagnika z niemiec kupowałem w serwisie case i powiedzieli ze mi wysla to wcenie ciagnika jak powiedzieli tak zrobili ale mówili ze kosztuje u nich cos około 300euro

Opublikowano

to chyba tak już zostanie podnośnik działa a świecą sie 5 i 0 na przemian, a wie ktoś ja sie kalibruje podnośnik?

 

mozna spróbować go kalibrować jak możesz to napisz tą instrukcje pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam problem mianowicie nie dziala mi 1 bieg wiatraka klimy 2,3 dzialaja. Może mieć to jakiś wpływ na brak chlodzenia klimatyzacji? Sprężarka działa czynnik w układzie jest ale nie chłodzi. Myślałem żeby obejść wszystkie czujniki itp (jak wogóle jakieś są) i podłączyć osobny bezpośredni kabel do włączania sprężarki.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Witam,

Mam problem mianowicie nie dziala mi 1 bieg wiatraka klimy 2,3 dzialaja. Może mieć to jakiś wpływ na brak chlodzenia klimatyzacji? Sprężarka działa czynnik w układzie jest ale nie chłodzi. Myślałem żeby obejść wszystkie czujniki itp (jak wogóle jakieś są) i podłączyć osobny bezpośredni kabel do włączania sprężarki.

Opublikowano

mam problem w moim case mx 135 nie wchodzi 1 bieg, na każdym pólbiehu probowalem ale nic z tego nawet na siłę. Generalnie biegi wchodzą cięzko ale wchodzą, nie mam pojecia co jesty grane

Opublikowano

Ale czemu nie wchodzi zgrzyta czy poprostu nie da się dźwigni przesunąć? Jak to drugie to tam przy mechanizmie zmiany biegów jest taka blokada, że bez sprzęgła nie biegu nie wbijesz i może trzeba to podregulować

Opublikowano

nie grzebałem jeszcze przy tym więc musisz sam obczaić, od sprzęgła idą dwie linki jedna ta cieńsza idzie do mechanizmu biegów koło dźwigni i idź po nitce do kłębka...

Opublikowano

Najprościej jest chyba wyciągnąć siedzenie i okno spod niego lub próbować od tyłu ciągnika się tam dostać i regulować jeżeli potrzebne. Ja bym jeszcze sprawdził zabezpieczenia na wodzikach znajdują się z prawej strony na "sandwich plate" płycie łączącej obie skrzynie. Dwie śruby fi 10 pod nimi są sprężyny oraz kulki. również można spojrzeć na dźwignie regulacyjne od biegów mechanicznych.

A jak jest z pozostałymi biegami mechanicznymi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v