Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mały problem będzie z tym bo ten włącznik odbija z pozycji "0". Co do pokrętła 11 jak sie nim posługiwać?

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Pokrętło nr 11 to pokrętło od obciążenia podnośnika, w skrócie i pobieżnie mówiąc ustala i koryguje wysokość ramion w trakcie jazdy, np. jak przednie koła wpadną w dziurę to podnośnik wyreguluje wysokość tak aby pług pozostał na zadanej wysokości(lekko opuści ramiona), ja używam go do orki, wtedy pokrętło nr 5 ustawiam na 0, jeżeli muszę "poderwać" pług bo jest mokro to przekręcam pokrętło 11 w lewo (do 0)

Opublikowano

Nie łapie do końca jak to działa mam angielską instrukcje przetłumaczyć jest ciężko ponieważ nie znam "fachowego" angielskiego. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to działa. U mnie jest tak że jak pokrętło nr. 11 minimalnie z pozycji "0" przekręce w lewo to już ramiona idą mi w górę.

Opublikowano

Przecież pozycja 0 to maksymalnie ustawienie w lewo, maksymalnie podniesione ramiona. Spójrz na grafy przy pokrętle (z kormusem pługa i gruntem). Jak chcesz to zapodaj nr kom na PW to wytłumaczę dokładnie

Opublikowano

witajcie :) ja caly czas glowkuje by przyspieszyc mojego Case zeby lecial 40, ale martwie sei zeby nie byl za szybki na biegu 1a zeby nie jechal szybciej na polu niz 1km/h pisalem to juz duzo razy, i gosc z ktorym jestem umowiony ma takie tryby, bo ma calego Casa na czesci i ja GREGO to juz pokazywalem, i twierdzi on ze one pasuja. Ale czy dałbym rade zalozyc ten reduktor jeszcze ?

Opublikowano

Czyli rozumie, że chciałbyś przełożyć cały reduktor zwalniający. Nie powinno być problemu ale musisz mieć kompletny wałek razem obiema zębatkami(muszą być te na reduktor) na 40kmh, obudowa ta co się ją przykręca do bloku oczywiście razem z tym wałkiem i dźwigienką, linka i dźwigienka do zmiany zakresu. Z wymianą problemu nie będzie poprostu wyjmiesz stary wałek tak jak tu pisaliśmy założysz nowy i zmienisz tą mniejszą zębatkę oraz założysz obudowę z dźwigienką.

Opublikowano

co byscie zrobili ? zalozyli zwykle tryby na 40 km/h bez zadnego reduktora gosc powiedzial za to 1700, czy zalozyc ten reduktor i walek inny z innymi trybami, bo wiem ze tryby ktoredo reduktora maja podwojna zebatke. Chcialbym wiedziec, bo nie wiem co robic. jak bardzo bedzie szybki na 1a ?

Opublikowano

Przestawienie na 40kmh zwiększy prędkość ~30%, a standardowy reduktor zwalnia prędkość o 20% czyli powinno wyjść jakieś 10% szybciej jak masz aktualnie, w tej chwili nie mam jak sprawdzić w swoim.

Opublikowano

Jeżeli chcesz zwiększyć prędkość do 40km/h to przekładasz tylko 2 koła zębate (plug & play), chcąc założyć reduktor musisz wymieniać cały górny wałek i założyć inne koło zębate na górnym wałku dołożyć reduktor łącznie z inną obudową oraz zamontowaniem dźwigni w ciągniku, bo chyba nie widzi Ci się wysiadanie z ciągnika i kładzenie się pod spód żeby pełzaki włączać/wyłączać

 

Obecnie masz tak:

http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr61951ar334586

zwiększając do 40km/h zmieniasz tylko koło zębate nr 1 i 5

 

chcąc dołożyć reduktor masz do założenia to co tu jest, dodatkowo obudowa, wodzik i ramię

http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr61951ar334085

 

Ja bym się bardzo dobrze zastanowił czy warto jest tyle kasy wrzucać aby zwiększyć prędkość maksymalną, a później męczyć się na polu (jak wspominałeś potrzebujesz bardzo wolnych prędkości do agregowania z kombajnem)

Opublikowano (edytowane)

to fajnie ze tyle poleci,a ile wam jedzie przy 800 obrotach na biegu 1a i reduktor na zajacu ? bede mial porownanie bo jesli bede mial szybkie tryby od 40 to tak jakby byl na zającu prawda ? potrzebuje porownania. ja nie mam reduktora

Edytowane przez arkadiuszbarzynski
Opublikowano (edytowane)

Witam.W moim na biegu1a 800 obr 1.3 km/h .Z reduktorem 1a licznik pokazywał 0 dopiero 1b wskazał 0,1 km/h-skrzynia 40 km/h. Jakie posiadasz opony ,bo pomiędzy 34 ,a 38 cali będzie prawie 5 km różnicy biegu4d .Występuje jeszcze super pełzanie na którym prędkość na 4d wynosi 2,3 km przy 2200 obr

Edytowane przez haper
Opublikowano (edytowane)

opony mam 38 cali. Ktos pisal juz kiedys o tym i mial na 1a na zajacu 0,9 przy 800 obrotach na betonie, to pewnie zalezy tez od licznika. Sam juz nie wiem. ZMIENILEM LOGIN. Dzieki za cenne info inaczej nie bede mial porownania, jeszcze jakby ktorys z was kiedys by jezdzil to sprawdzcie

Edytowane przez arcasemx135
Opublikowano (edytowane)

Kalibruje sie licznik podając rozmiar opon.

 

Jest mały problem z wyjącą pompą. Zimą zaczęła mi wyć pompa na zimnym ciągniku gdy używam EHR lub ruszam kierownicą. Po jakiejś godzinie lekkiej pracy wycie ustaje. Lampka od zabrudzonego filtra nie wiecii, czujnik działa z resztą czyściłem filtr. Może to mieć związek z tym że powinienem około 20H wstecz wymienić olej? Wymiane planuje na początek marca przed pracą lecz jeśli to jest powodem wycia pompy zmienię go na dniach.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

tomek73 masz skrzynie 40 km/h ? ja mam mx 135 ale skrzynie 30 km/h bez reduktora :/, mam do ciebie prosbe czy moglbys sprawdzic ile jedzie na biegu 1a przy 800 czy nawet mniej obrotach ? bo chce zalozyc zebatki od 40 i musze wiedziec ile jedzie najwolniej bo moj traktor chodiz z kombajnem do pora

Edytowane przez arcasemx135

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v