Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam pytanie, chodzi o przedni most.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa blokada dyferencjału? Czy test ona o ograniczonym poślizgu czy stała podczas jazdy na wprost? Próbuje wyeliminować drgania podczas jazdy na twardym gruncie/asfalcie które pojawiają sie przy większych prędkościach. Mam luzy na zwrotnicach i chce most wysłać do regeneracji gniazd. Jeśli chodzi o drgania to wyeliminowałem już skrzynie i tłumik drgań.

Opublikowano

No właśnie, opony sa z 2002roku bieżnik 80% markowe, może to one, ciągnik praktycznie robi w polu i sie nie ścierają zbytnio więc ich nigdy nie wymieniałem.

Opublikowano

Podczas jazdy na wprost półosie dociskają tarczki w mechanizmie różnicowym. Jak masz zwrotnice rozbite to na pewno się odsuwają i nie działa. Jest ryzyko przeskoczenia zębatek przy skręcaniu wytedy.

Opublikowano

Nie do końca, poniekąd troszke tak jest, aczkolwiek w tym przypadku tylko gdy koła są na wprost, to obie półosie dociskają tarczki w mechanizmie, przez co równo ciągną, natomiast jak skręcasz, to półoś jedna się odsuwa, przez co odblokowuje mechanizm po jednej stronie lub drugiej zależnie od strony w którą się skręca. Jest to dosyć słabe rozwiązanie z racji tego, że gdy właśnie zwrotnice dostą luzu, mechanizm ulega szybkiemu zużyciu i potem nawet po skasowaniu luzu rzadko kiedy działa prawidłowo.

Opublikowano
1 minutę temu, Rowan napisał:

Nie do końca, poniekąd troszke tak jest, aczkolwiek w tym przypadku tylko gdy koła są na wprost, to obie półosie dociskają tarczki w mechanizmie, przez co równo ciągną, natomiast jak skręcasz, to półoś jedna się odsuwa, przez co odblokowuje mechanizm po jednej stronie lub drugiej zależnie od strony w którą się skręca. Jest to dosyć słabe rozwiązanie z racji tego, że gdy właśnie zwrotnice dostą luzu, mechanizm ulega szybkiemu zużyciu i potem nawet po skasowaniu luzu rzadko kiedy działa prawidłowo.

Tarczki wymienić to 500 i 2-3 h roboty, skasuje luz i sprawdzę czy pomoże.

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z kiprwaniem przyczepy 20t na 2 siłownikach, gdy wychodzi 3 segment siłownika zaczyna szarpać i podnosi po trochu szarpiąc i nie dając rady podnieść do końca tak jakby było mało oleju, problem w tym że olej jest stan maks... Zużyta pompa podająca w skrzyni? Przyczepe 14 t na 1 siłowniki podnosi normalnie..

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Tak, najprawdopodobniej masz problem z podającą, ten filtr na ssaniu w małym moście jest zbyt rzadki i grube zanieszyszczenia przez niego lecą, przez co niszczą te pompy podające. To jesxcze pół biedy, gorzej jak zniszczona jest druga strona, ta od smarowania, bo przez nią najczęściej zacierają się tryby na wałku ataku.

  • Thanks 1
Opublikowano

Mx 135 pare razy na forum przewijał się problem z rzężeniem przy ruszaniu ze sprzegła, nowy zakup i podobne zachowanie z rewersu jest okej tłumik drgan wymieniony czy ktoś doszedł o co chodzi, dodam ze nie zawsze tak jest 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v