Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

To norma w tym modelu. Jak kupiłem go to też mam błąd 5 od początku, w  tamtym roku odciołem z pewnego powodu kable na  tych sworzniach.

Od 4 lat tak mam i żadnego problemu nie ma, poza tym że mniejsze pokrętło mi nie działa. Jeden sworzeń kosztuję 1800 zł, pewnie netto jeszcze.

Kalibracji w nim nie robi się wcale. Możesz mieć problem na potencjometrze pod ramienem.

Opublikowano

A jak wygląda ten potencjometr i po której stronie ramienia bo bym go może sprawdził czy jest dobry , a sworzeń kosztuje 1500 zł na allegro a nie chciał bym kupować nie potrzebnych części 

Opublikowano

Mi w serwisie cenę mówili. Potencjometr w serwisie też 1000 zł, mi próbowali wymienić a całkiem coś innego się okazało. 

On znajduję sie pod prawym ramieniem pod spodem, taka mała dźwigienka jest podłączona do ramienia, trza się trochę schylić i zobaczy się. Może  ma zbyt duże luzy.

Sterowanie z  błotników dobrze działa? to może być coś całkiem innego.

Mi  poszły siłowniki i kawałek gumki wpadł do bloku sterowania, podnośnik pulsował, działał jak chciał, sam się podnosił i opuszczał, a jak  na błotnikach podnosiłem i jak puściłem przycisk, to opadał  na sam dół.

Serwis stwierdził że potencjometr w  ciągniku, na tym dużym pokrętle, po tygodniu założyli nowy i to samo. Inni przyjechali ściągliśmy koło i okazało się że coś z  blokiem. Kosztuję 6 tyś netto. Wieczorem rozebrałem go w kawałki i znalazłem gumkę  w tłoczek suwaka rozdzielacza wbitą, taż że ledwo przebiłem igłą, po złożeniu wszystko działa dobrze.

Opublikowano

Witam, zamierzam kupić case mx 100 i już go oglądałem. Ma na liczniku 7600mtg, wygląda ładnie, siedzenie oryginale nie obszywane, a końcówka tłumika jest już upalona. Dodam, że ramiona nie są wyrobione, najwyraźniej ciągnik pracował dużo w transporcie, ponieważ ma wyrobiony dolny zaczep hitch. Bardzo prosił bym o porady na ten temat.

Opublikowano (edytowane)

Błąd numer 5 to rzeczywiście problem z sensorem ramion podnośnika, dokładnie z lewym (kod błędu 5,0) prawy (kod błędu 5,1).

Należy sprawdzić oporność pomiędzy pinami sensora, powinno być 16k - 203 k ohm oraz od 270 - 330 k ohm.

Podnośnik kalibruje się jak najbardziej.

Tomek 73 nie tylko nie działa Ci "małe pokrętło" czyli płynna regulacja pozycji ramion wieszaka podczas jazdy ale, także sprzężenie zwrotne, bo masz na sztywno ustawioną pozycję na potencjometrze podnośnika.

Coś ten serwis nie kumaty, że wymienia potencjometry bez sprawdzenia zakresu ich pracy, zresztą można je niedrogo naprawić u elektronika ;)

 

Edit. 

Jeżeli jeden czujnik jest dobry to wg instrukcji można skalibrować tylko pod jedną stronę.

Edytowane przez casemx110
Opublikowano (edytowane)

Serwis jest nie kumaty, tu się zgodzę.

Co by mogło się stać że naped mi  się nie załańcza. Chodzi o włącznik. W żniwa przestał działać, zrobiłem drugi obwód żeby działał ale kontrolki nic nie działają, teraz chciał bym to naprawić tak jak ma być. W poniedziałek ma serwis przyjechać i szukać, ale może ktoś podpowie co mądrego.

włącznik działa sprawdzany, ale jak go włącze to kontrolka nie działa, a napędy nie ma. nie rozłąńcza prądu.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Przedni napęd jest załączony kiedy elektrozawór nie dostaje napięcia (normalnie załączony) tzn. kiedy silnik jest wyłączony to jest załączony przedni napęd, w momencie kiedy hamujemy krańcówka odcina dopływ napięcia (załącza przedni napęd) no i oczywiście kiedy chcemy używać przedniego napędu to tak naprawdę odłączamy zasilanie i włączamy napęd.

 

Wg mnie w przypadku awarii elektryki byłby na stałe załączony, oczywiście najpierw należy sprawdzić czy obieg jest zamknięty i parametry cewki są ok, ale doszukiwałbym się uszkodzenia mechanicznego lub jak wcześniej mówiłeś miałeś problem z czystością oleju ( jakieś resztki gumy itp) może to zablokowało elektrozawór?

Opublikowano

Jak działa to wiem, bo na początku wyciągałem kostkę z cewki i działał, problem był jak z pola zjeżdżałem bo kostki nie mogłem włożyć bo skrzynia gorąca. To zrobiłem drugi obieg i teraz włączam przyciskiem  oryginalnym, ale nie ma kontrolki i funkcji wyłaczania się.Po prostu włączam lub wyłączam.

I chciałbym do oryginału powrucić, tak jak było.

Opublikowano

Serwis znalazł bo 2 godzinach szukania.

Przetarło kabel przed sterownikiem i spalił się rezystor VN 06 i nie ma opcji  żeby  go dostać, podłączył mi   tylko mi  przycisk żeby napęd się załąńczał bez żadnych systemów. nprawa sterownika minimum 2 tyś jak gdzie kolwiek dzwoniłem, i nie ważne ze rezystor kosztuję 20 zł tak biorą.

 

Opublikowano

witam, mam takie pytanie czy ktoś zakładał w swoim mx siłownik wspomagający na tylnym TUZ? mam mx 110 a do niego dość ciężki zestaw uprawowo siewny. stronę wcześniej Grego wspomniał, że da rade to zrobić tylko trzeba dokupić jakąś przystawkę. na prawym ramieniu są już otwory jakby właśnie do tego siłownika. teraz pytanie czy ktoś to już robił, co dokupić i gdzie podłączyć żeby działało?

Opublikowano

Podłączyć to najmniejszy problem, choćby wstawić trójnik. Tylko trzeba zdobyć gdzieś tą przystawkę i siłownik, najlepiej używkę bo znając serwis to parę tys. przyjemność będzie kosztowała. Bardzo dziwnie to jest tam rozwiązane z tą przystawką

Opublikowano

ale ta przystawka o ile dobrze rozumiem to po prostu część z mx-150/170 które miały coś takiego fabrycznie w standardzie? czy w nich te siłowniki to całkiem inna bajka? może trochę głupie pytania ale nie widziałem nigdy jak coś takiego wygląda a chciałbym wiedzieć czego dokładnie mam szukać.

Opublikowano

Witam mam takie pytanie , mianowicie mam mały problem z hydraulikom zewnętrzną na zimnym  gniazda wyjściowe z rozdzielacza działaja prawidłowo a na ciepłym raz jest dobrze a raz słabiej dają a olej jest spieniony, ostatnio nie mogłem nawet złożyć agregatu tak jakby się coś zawiesiło i nie było reakcji, po chwilowym postoju znów działa. Czy któryś z kolegów spotkał sie z czymś takim i co to może byc za przyczyne gdzie szukać. Czytałem gdzieś że te MX135 mają takie wady z zacinającą sie hydraulikom.

 

Opublikowano

Witam, mam problem z podłaczeniem ładowacza do mojego case mx 135. Ładowacz marki quicke 980 ma trzy przewody które jak podłączam pod płytę z tyły między gniazdami to pojawia się problem, nie ma wspomagania jak podepnę najcieńszy przewód pod gniazdo to tur podnosi tylko wtedy gdy ruszam kierownica, nie wiem co jest czy ktoś może mi pomóc ? 

Opublikowano

Panowie znacie jakąś dobrą strone internetową z częsciami do mx135. Poszukuje sworznia ramienia tuz i nigdzie nie mogę znaleźć nr kat. 279387A1

Opublikowano

Panowie mam do was pytanie, jak juz wiadomo posiadam case mx 135 i moje pytanie czy tan ciągnik posiada jakąś amortyzacje tylnego podnośnika do transportu? Może elektrohydrauliczną albo akumulator hydrauliczny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v