Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Jak one wyglądają ? U mnie jest mc cormick mtx 

 

17323502388746870455491086071330.jpg

13 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Jak one wyglądają ? U mnie jest mc cormick mtx 

 

13 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Jak one wyglądają ? U mnie jest mc cormick mtx 

 

13 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Jak one wyglądają ? U mnie jest mc cormick mtx 

Opublikowano

Oczywiscie, trzeba wziąść pod uwage że tam są 2 akumlatory i chiński prostownik może mieć problem z prądem ładowania. Ładowałem z dwa trzy razy. Nigdy nie było za bardzo potrzeby ładować, jak aku dobre i alternator sprawny to po co ładować?

Opublikowano

Witam 

Dlaczego CS sprzęgło z boosterem ślizga sie czasem przy gwałtownym dodawaniu gazu alvo przy ostrych pagurkach.... 

Na wolnych obrotach wjeżdża sobie OK

Rowniez przy ruszaniu czuć opuźnienie CZASAMI pedal szybciej wroci niż ciagnik ruszy

Pomocy

Opublikowano

Case CS 120 wersja z boosterem... Opis objawów problemu chyba dobrze skonstruowany. 

Ciśnienia pobadane 18-15 bar 

Nie powinien sie chyba ślizgać na sprzęgle bo te ciśnienia wmiare #ę

 

Opublikowano
2 godziny temu, Ziel napisał(a):

Oczywiscie, trzeba wziąść pod uwage że tam są 2 akumlatory i chiński prostownik może mieć problem z prądem ładowania. Ładowałem z dwa trzy razy. Nigdy nie było za bardzo potrzeby ładować, jak aku dobre i alternator sprawny to po co ładować?

Żeby wydłużyć żywotność akumulatorów. Każdy kto zna się na akumulatorach zaleca conajmniej 2 razy do roku naładować akumulator. Najlepiej przed latem (wysokimi temperaturami) i zimą ( niskimi temperaturami) bo akumulator tak samo traci sprawność w siarczyste mrozy jak i w upalne dni. Jak nie ładowałem to w innym ciągniku akumulator wytrzymywał mi 2-2.5 roku i był śmietnik. A akumulator dość dobrych firm. Odkąd ładuje to już 4 rok leci i odpukać nie widać zużycia. Dlatego chce też podładować i w mc cormicku bo wiosna włożyłem nowe akumulatory 

Opublikowano
Cytat

Każdy kto zna się na akumulatorach zaleca conajmniej 2 razy do roku naładować akumulator

Nie! Należy skontrolować stan czyli zaczynamy od diagnostyki dopiero później w razie potrzeby doładować  lub zająć się alternatorem.

Opublikowano (edytowane)

No tak, w zamkniętych choćby napięcie spoczynkowe i to już dużo powie .

https://akubiz.biz/kopalnia-wiedzy/9-Ogolne/43-Gestosc-elektrolitu-w-zaleznosci-od-temperatury.html

 Jak zamierza ktoś przez dłuższy czas nie używać  pojazdu to zaleca się go  doładowywać, to fakt

Dłuższy czas tu znaczy tyle co nie rzadziej niż raz na 90 dni, tak ogólnodostępne źródła podają w odniesieniu do kwasowo ołowiowych.

 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
Godzinę temu, kuba3211 napisał(a):

Case CS 120 wersja z boosterem... Opis objawów problemu chyba dobrze skonstruowany. 

Ciśnienia pobadane 18-15 bar 

Nie powinien sie chyba ślizgać na sprzęgle bo te ciśnienia wmiare #ę

 

Ciśnienie nie mówi o tym w jakim stanie są tarcze w sprzęgle.

Opublikowano
2 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

Żeby wydłużyć żywotność akumulatorów. Każdy kto zna się na akumulatorach zaleca conajmniej 2 razy do roku naładować akumulator. Najlepiej przed latem (wysokimi temperaturami) i zimą ( niskimi temperaturami) bo akumulator tak samo traci sprawność w siarczyste mrozy jak i w upalne dni. Jak nie ładowałem to w innym ciągniku akumulator wytrzymywał mi 2-2.5 roku i był śmietnik. A akumulator dość dobrych firm. Odkąd ładuje to już 4 rok leci i odpukać nie widać zużycia. Dlatego chce też podładować i w mc cormicku bo wiosna włożyłem nowe akumulatory 

Przecież akumulator ładuje sie podczas pracy silnika więc po co doładowywać naładowany akumulator.

dobry prostownik nawet ci prądu nie poda na naładowany aku.

Opublikowano (edytowane)

Kolego Rowan to dlaczego są momenty że ciągnik pracuje pięknie nawet na dużych obrotach? 

Jest jakiś zawór który steruje ciśnieniem na sprzęgle? Czy robi to booster? 

Bo pedał jakby z małym ciśnieniem odbijał i chyba to jest przyczyna że nie ma dobrego trzymania tarcz na sprzęgle głównym

Dodam ze gromadzi sie powieetrze na odpowietrzniku od sprzęgła głównego. 

Edytowane przez kuba3211
Opublikowano
8 godzin temu, Ziel napisał(a):

Przecież akumulator ładuje sie podczas pracy silnika więc po co doładowywać naładowany akumulator.

dobry prostownik nawet ci prądu nie poda na naładowany aku.

Gdyby było zawsze tak jak piszesz to akumulatory by nie padały bo cały czas były by naładowane. A ze sprawnością ładowania akumulatora podczas pracy ciągnika niestety bywa różnie 

Opublikowano

Ja w swoim  mx 150 dopiero w zeszłym roku wymieniłem akumulatory ( rok produkcji 2000 u mnie od 2018). Przez ten okres pracy u mnie ze dwa razy ładowałem aku bo kiepsko palił, później było ok. Aż w końcu zdechły…

Opublikowano

Wedłu instrukcji napraw, wtyczka znajduje sie pod prawym bokiem/tapicerką. Kiedyś mi migła jak rozpierałem boczek. Tak mi sie ostatniio przypomniało bo znalazłem jej nazwe i jest to wtyczka ASF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v