Skocz do zawartości

Polecane posty

Cześć mam pytanie odnośnie ciągnika jaki wybrać na 15 ha traktor chciałbym ciągniczek o mocy od 90 do 102 km myślałem nad

Claas Axos 340

Zetor Proxima 95power

Farmtrac 7110dt

Agrofarm 420 jeśli wiecie to podajcie ceny tych traktorków jaki byście wy polecili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Z tego co słyszałem-z zakupem Farmtraca 7110DT bym się wstrzymał do czasu ich udoskonalenia, sporo osób na af skarży się, że mają problemy z nimi. Ja z tej czwórki wybrałbym DF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sie wcinać do twojej kasy bo nie wiem jak jest ale ,jest to twój 1 post rodzice pewnie prowadzą małe gospodarstwo a ty naoglądałeś sie filmików i chcesz kupić ciągnik , zadaj to samo pytanie za pare lat, a tak wgl to jest sto innych tematów na ten temat ale jak ktoś nie odpowiada na posta nie znaczy że trzeba zakładać nowy temat

Edytowano przez synproboszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

u mnie na takim areale chodzi Renault ares 550 rx polecam

 

Nie chce sie wcinać do twojej kasy bo nie wiem jak jest ale ,jest to twój 1 post rodzice pewnie prowadzą małe gospodarstwo a ty naoglądałeś sie filmików i chcesz kupić ciągnik , zadaj to samo pytanie za pare lat, a tak wgl to jest sto innych tematów na ten temat ale jak ktoś nie odpowiada na posta nie znaczy że trzeba zakładać nowy temat

 

nie rozumiem twojego oburzenia jak go stać to sobie może kupić nawet Fendta 939 vario i spokojnie sobie bedzie obrabiał te 15 ha. Ile można pracować na starych wysłużonych 30 czy 60 ??? to są trupy a niektórzy jeszcze wołają za to po 20 tyś zł.... (chyba śnią) i traktująto jak bóstwo. Trzeba się rozwijać ułatwić sobie życie każdy pragnie trochę komfortu.... życzę trochę zrozumienia na przyszłość !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie na takim areale chodzi Renault ares 550 rx polecam

 

 

 

nie rozumiem twojego oburzenia jak go stać to sobie może kupić nawet Fendta 939 vario i spokojnie sobie bedzie obrabiał te 15 ha. Ile można pracować na starych wysłużonych 30 czy 60 ??? to są trupy a niektórzy jeszcze wołają za to po 20 tyś zł.... (chyba śnią) i traktująto jak bóstwo. Trzeba się rozwijać ułatwić sobie życie każdy pragnie trochę komfortu.... życzę trochę zrozumienia na przyszłość !

 

oburzony to widze ty jesteś a ja mu pisze jako starszy kolega

napisałem nie moja kasa, ale jaki sens na areał 15 ha kupić te ciągniki co wymienił pomyśl

a co do 30 i 60 to zależy jak na to paczysz czy komfort czy ekonomia

ja bym ci radził jakiegoś zetorka 7211 albo 7711 na początek i z czasem zobaczysz czy dojdzie ha czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbitoja    4

Nie chce sie wcinać do twojej kasy bo nie wiem jak jest ale ,jest to twój 1 post rodzice pewnie prowadzą małe gospodarstwo a ty naoglądałeś sie filmików i chcesz kupić ciągnik , zadaj to samo pytanie za pare lat, a tak wgl to jest sto innych tematów na ten temat ale jak ktoś nie odpowiada na posta nie znaczy że trzeba zakładać nowy temat

Mam pytanie do Ciebie #6 synproboszcza . Jesteś posiadaczem tego fendta na zdjęciu profilowym? A co do tematu to sie z tb zgodzę kup sobie jakiegoś c330 lun c360 i dasz rade :) A najlepiej niech powie rodzicom żeby sprzedali te 15ha i kupią sobie dobry ciągnik...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    56

Jak nowy to chyba najlepszym wyborem by był Farmtrak 690dt - 88km, 24x24 biegi - netto ok 120 000 pln lub

Zetor Proxima/Proxima Plus/Proxima Power 90 i Forterra - cena zależna od wyposażenia, skrzyni ...

 

Farmera - nie warto bo się sypią.

Belarus 820/920/952/1025 jak chcesz tani to kupisz cieknący i zawsze się psujący lub przeróbkę Pronara - to samo tylko maska polska, kabina i opony, kilka rzeczy zmienione w bebechach.

 

Zachodnie to New Holland TD5050 - 95km, teraz weszła nowsza wersja inaczej się nazywa i odpowiedniki Case - wygodne, drogie, ale usterki też się zdarzają

 

Deutz Fahr Agrofarm 410 - 85km super traktor, lub 420 - 96km - ceny w zależności od wyposażenia od bodajże 170 000 do ponad 200 000.

 

 

A z używanych Zetor 7745, 10145, 10245, Deutz dx 90, Deutz fahr 4.70 lub 4.71,

Edytowano przez tracker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Ciebie #6 synproboszcza . Jesteś posiadaczem tego fendta na zdjęciu profilowym? A co do tematu to sie z tb zgodzę kup sobie jakiegoś c330 lun c360 i dasz rade :) "A najlepiej niech powie rodzicom żeby sprzedali te 15ha i kupią sobie dobry ciągnik..."

 

mówisz żeby moi rodzice sprzedali 15 i caignik kupili? co co ja nim będe robić jak pola nie bede miał?

 

Sory wszystkich ze wczesniej tego nie napsiałem ale to nie dla mnie ciagnik potrzebny tylko dla sąsiada ale on nie ma kompa bo ma 45 lat to on nie popartrzył na necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

Masz troche racji "synproboszcza" kasy też dużo trzeba

a jakiś używany ciagniczek żeby mf 255 był i coś mocniejszego ?

Najpierw piszesz takie "cuś" a potem że to ma być ciągnik dla sąsiada? Coś tu nie gra.

 

Ale juz nawiązując do tematu, to na takim areale nawet nie patrz na zachodnie marki (chyba, że w totka wygrałeś), a i moc dobrana troche z powietrza. Spokojnie starczy ciągnik ok 80 KM. Claas czy Deutz Fahr to markowo przedsionek elity za którego trzeba słono zapłacić, a amortyzacja i wykorzystanie potencjału będą na dużym minusie. Zetor Major 80 albo Farmtrac 675 DT można spokojnie wziąć, cena powinna być w granicach 120-130 tys zł brutto. Choć swoją drogą, jeśli ktoś nie ma podmokłych terenów i przedniego napędu nie potrzebuje, to nie wiem po co mu na ten areał coś więcej niż MF 255 (ew. mniejszy do pomocy). Już paru takich widziałem co z modą na "nowe z programu" się ścigali, a teraz uciułać na raty nie mogą i praktycznie nie mają do tych ciągników co wlać, a raczej za co. Ale to już moje zdanie, każdy jest panem wasnego losu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiem sory za toz ę pisałem w moim imieniu ale ten sąsiad chce nowy ciagnik bo to emerytowany policjant i kasy ma i ma też mf 255 i mówił żebym na necie sprwadził czy lepiej nowy czy stary ciagnik i zapytałem odrazu jakie on chcaił z nowych a jak ktoś w temacie napisał ze nie opyla sie nowego kupić to zapytałem jaki ciagnik moze współpracować z mf 255 (mam nadzieje że wam to wytłómaczyłem ) sory że tego odarzu nie napisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patyk86    0

Mam nadzieję, że autor tematu nie będzie miał za złe, iż podpinam się pod jego temat. Potrzebuję Waszej rady - w inny temacie pisałem, że planuję zakup traktora, zdecydowałem się na nowy. Moje typy to Case Famall 85A, NH TD5.85 i McCORMICK T-MAX 90 t proszę Was o opinie.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

no wiem sory za toz ę pisałem w moim imieniu ale ten sąsiad chce nowy ciagnik bo to emerytowany policjant i kasy ma i ma też mf 255 i mówił żebym na necie sprwadził czy lepiej nowy czy stary ciagnik i zapytałem odrazu jakie on chcaił z nowych a jak ktoś w temacie napisał ze nie opyla sie nowego kupić to zapytałem jaki ciagnik moze współpracować z mf 255 (mam nadzieje że wam to wytłómaczyłem ) sory że tego odarzu nie napisałem

No to jak na moją wiedzę i gust powinny mu starczyć ciągniki, które Ci wymieniłem (chyba, że lubi się nudzić, to może wziąć i 200 KM, tylko po co). Nawet jeśli ma dużo kasy, to i tak zakup ciągnika z marki Deutz / Claas / John Deere / Fendt nie będzie jak wizyta w biedronce, tylko wydatkiem dość sporym. A nic więcej mu to na tym areale nie pomoże jak zwykły Zetor czy też wybijający się ostatnio Farmtrac. Z używanych to wystarczyłby mu jakiś starszy Zetor lub Ursus z przednim napędem, jeśli ktoś lubi się z tym bawić. Można ewentualnie sprawdzić Kubotę lub inne azjatyckie "no-name", z tym, że w temacie tych ciągników ja się nie wypowiem, a co do ceny i funkcjonalności to nie pomoże nic innego jak telefon lub wizyta u odpowiednich dealerów.

Przypomnę tylko jedno, ciągnik 60-80 KM na tym areale i z dobrą emeryturką mu starczy, wyżej zaczyna się już sprawa poważniejsza niż tylko zabawa z rolnictwem

 

Mam nadzieję, że autor tematu nie będzie miał za złe, iż podpinam się pod jego temat. Potrzebuję Waszej rady - w inny temacie pisałem, że planuję zakup traktora, zdecydowałem się na nowy. Moje typy to Case Famall 85A, NH TD5.85 i McCORMICK T-MAX 90 t proszę Was o opinie.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Proponuję wejśc w odpowiednie tematy o tych ciągnikach, poczytać, przeanalizować i dokonać wyboru. Bo prawda jest taka, że większości użytkowników tych maszyn nawet nie będzie się chciało zajrzeć w ten temat, a Ci co odpowiedzą mogą napisać półprawdę albo zasłyszane domysły. Nie wspomnę o upomnieniach za tworzenie nowych tematów, kiedy odpowiednie do nich już istnieją

Edytowano przez lukasz222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patryk86 bardzo się ciesze że się przyłączyłeś :D

 

Mam nadzieję, że autor tematu nie będzie miał za złe, iż podpinam się pod jego temat. Potrzebuję Waszej rady - w inny temacie pisałem, że planuję zakup traktora, zdecydowałem się na nowy. Moje typy to Case Famall 85A, NH TD5.85 i McCORMICK T-MAX 90 t proszę Was o opinie.

 

 

 

 

 

 

moim zdaniem odpadł by mccormic ja bym wybioerał pomiędzy nh a case to są chyba tańsze ciagniki od maccormica a jakbym miał kkupywac nh to już bierz nh t5,95 :)

na ile ha Ci traktor potrzebny >? i jakie masz jeszcze ciagniki>?

 

sory tam źle napisałem "jakbyś miał kupić nh to bierz t5,95":)tak powinno być:D

 

sory źle napisałem wcześniej patryk zamiast patyk:D(mój błąd):D napisz do nie na gg 46668164

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    41

Ja mam 952, ciągniczek daje radę, jak się dba tak się ma. Cieknąć cieknie nie powiem, bo to ruskie oni tam uszczelek chyba nie znają :) Ale "olać to", ciągniczek fajny (brakuje mu klimy do lepszego komfortu), a i skrzynia ma lipne przełożenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patyk86    0

Traktor będzie pracował na 40 ha. Fundusze ograniczają mnie do wyżej wymienionych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

 

 

Mam nadzieję, że autor tematu nie będzie miał za złe, iż podpinam się pod jego temat. Potrzebuję Waszej rady - w inny temacie pisałem, że planuję zakup traktora, zdecydowałem się na nowy. Moje typy to Case Famall 85A, NH TD5.85 i McCORMICK T-MAX 90 t proszę Was o opinie.

 

 

 

 

 

 

Ty jesteś autorem tematu...

Ty pierw szkołe skończ a potem sie za kupowanie bierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dzik82lysy
      Słyszałem ze DF należą do lekkich ciągniczków(bynajmniej te modele)i nie wiem czy taki DF byłby dobry jako ciągnik główny?3czy 4 skiby obrotowe???Kverneland na resorach (używany) czy nowa unia na zabezp. kołkowym???Czy ok.90 konny agrotron jest w stanie unieść agr up siewny 3 metrowy zestaw famarolu???Oczywiście nie na przekaźnik!
    • Przez michal8899
      jestem na kupnie valtry a72 na 20 hektarowe gospodarstwo plus troche usług i jestem ciekawy jak sprawuje sie ten ciągnik przy pługu, agregacie, talerzówce, kosiarce itd.
    • Przez MrJareczek
      Chodzi mi głównie o to jak pasowałaby do gospodarstwa o areale około 20 hektarów - czyli około 80 KM. Pytam się bo mam dylemat między New Hollandem, Casem a Valtrą, a poza tym Valtra kojarzy mi sie zawsze z pracą w lesie
    • Przez TOME11
      witam
       
      jakie są obecnie dostępne kolory do wybrania w nowej Valtrze?
       
      pozdrawiam
    • Przez podlaskirolnik
      Witam Mam zamiar kupić ciągnik ,który byłby głównym ciągnikiem w mlecznym gospodarstwie. Pracował by  z pługiem fraugde 3+1, gruberem 2,5m, prasą belującą z 15 nożami i rotorem. Śmigał by też z turem i  beczką 7tyś litrów. Pieniądze jakie chcę na niego przeznaczyć nie powinny przekroczyć 300 tyś z turem (chodzi o jak najmniejszą stawkę).
       Myślałem nad Kubotą m 110gx i Case maxxumem 110-120. W grę wchodzą tylko nowe ciągniki. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 
×