Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie próbowałem w podobny sposób podpiąć zewnętrzny rozdzielacz w 5211. Zasilanie jest z tego poziomego przewodu a powrót przez wolny spływ który jest pod siedzeniem kierowcy, tylko tak jak pisze kolega wyżej "zero" reakcji.  Zaczyna wszystko działać dopiero po załączeniu pracy rozdzielacza a w planach było właśnie ominięcie rozdzielacza.  Zasilanie rozdzielacza zewnętrznego miało być prosto z pompy a tu nici z planu...

Opublikowano

Słuchajcie, a w czym może być problem ze przy pierwszym montażu tura, podpiecie zasilania z tyłu przez gniazda, joystik podłączony tak jak w instrukcji ładowacz jest w stanie tylko podnieść przód ciagnika (nie podniesie sie do gory, sterowania euroramką rowniez nie ma)? Podłączenie eurozlaczek pod rozdzielacz ma jakies znaczenie? moze pozamienialem je miejscami, nie były w zaden sposob oznaczone, a instrukcja montażu o tym nic nie mówi.

Opublikowano (edytowane)

@Matey zamień eurozłączki miejscami bo na powrocie masz w tej chwili zasilanie. 

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano

sluchajcie jest czeski film

robiona byla skrzynia, a mianowicie koło 1 i 2 biegu na dolnym walku, wsio skrecone, tur podlaczony, gra gitara. Poltora dnia pozniej, nie grzebiąc nic, nawet nie wylaczajac pompy tur przestaje podnosic, pompa zaczyna wyć. Podjechalem pod przyczepe, chcialem ja wykiprować na innym gniezdzie - nie podnosi. Najdziwniejsze dla mnie jest to ze jak zgasze ciągnik, to ładowacz bedzie podnosił swoim normalym tempem a pozniej wraca do tego stanu, czyli ledwo ledwo po milimetrze. Tur jest nowy, z pompą dotychczas nie mialem problemu, skończyłaby się z godziny na godzine bez ostrzezenia? Dzwignia od załączania pompy w kabinie dziwnie pracuje - przy wcisnietym sprzegle chcac ja zalaczyc zgrzyta, zeby ja wylaczyc trzeba ja wyrywać. No i wydaje mi się ze przy wylaczonej dzwigni, powinna ona stac niemal prostopadle wzgledem pokrywy skrzyni - czyzby cos sie tam przestawilo?

Opublikowano

@Matey coś mi się wydaje że nie tylko pompa na wykończeniu ale i dodatkowe sprzęgło też. 

Opublikowano

kurde ale pompa nie dawała zadnych oznak konczenia sie, jeszcze przed remontem skrzyni kiprowałem na wolnych obrotach co chcialem, dodatkowe sprzeglo, mowisz o tarczy drugiego stopnia? tarcza i lozyska oporowe robilem w tym roku, moze przy skladaniu cos jest kiepskawo wyregulowane?

Opublikowano

Próbowałeś regulacji linki tego sprzęgła bo może być za mocno podciągnięte i zaczyna się ślizgać. 

Opublikowano

Rozgrzebalismy chyba wszystko, pokrywę skrzyni, dolna pompę, wałek WOM, wszystko wskazuje na to ze zapackal się filterek przy pompie, ale nie wiem jeszcze na 100%, bo puścił simering na obudowie womu i musimy to poskładać, a teraz ciągnik stoi bez oleju 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vailus
      Witam. Posiadam zetora 8045 i chciałem się zapytać czy możliwe jest zainstalowanie hydrauliki podanej w linku poniżej do tura w tym ciagniku. Tur jest marki hydrac. Chciałem się dowiedzieć gdyż w zimę planuje modernizację mojego tura. A niestety nie mogę znaleźć kompletu który jest dedykowany dla mojego modelu.. https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Kompletna-hydraulika-do-ladowacza-Tur-Zetor-5211-7211%2C-rozdzielacz-dwa-cylindry-do-podnoszenia-i-jeden-do-lychy-przewody-komponenty/25356
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
    • Przez jedrus2020
      co sądzicie o takich oponach do 60 na przód?? Weszły by na oryginalna felge?
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez Arasowsky
      Witam. Wziąłem się za montaż tura i po odkręceniu 3 śrub ze zdjęcia kapie coś na wzór wody z łączenia. Co to może być? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v