Skocz do zawartości
bopietras

Podłączenie tura w zetorze 7745

Polecane posty

WHATEVER

bopietras    2

Panowie mam pytanie czy takie podłączenie tura w moim zetorze 7745 bedzie prawidłowe? Przy podłączeniu do szybkozłaczy z tyłu tych 0,1,2 trzeba bedzie chyba przestawiac dzwignie w kabinie za kazdym razem? Może wie ktos jak to podłaczyc zeby było dobrze?post-45723-0-45791500-1375296804.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz rozrysowane podłączenie bezpośrenie z pominięciem szybkozłączy z tyłu. Szybkozłącza przy takim podłączeniu tura powinny działać niezależnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie jak napisałeś. Rozdzielacz tura dostaje zasilanie bezpośrednio z pompy z pominięciem rozdzielacza ciągnika- aby operować turem nie musisz przestawiać dźwigni hydrauliki zewnętrznej i masz wolne gniazda hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bopietras    2

Dobra to jutro jade do grene zeby kupic redukcje które bedą pasowały z przewodówndo spustu oleju i do wyjscia z pokrywy pompy. Myslicie ze takie dostane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bopietras    2

Wie ktoś może gdzie się podłacza ten elektro zawór do 3 sekcji i co tam do tego jest potrzebne bo nie wiem co kupic zeby dorobic trzecią sekcję? Napewno to muszekupic joystick z przyciskiem i ten dzielnik czyli elektro zawór a co z reszta i jak to powinno byc podłaczone. Jak trzeba bedzie to moge nawet zrobic fotki jaki mam rozdzielacz. Tur dodam ze firmy TRIMA taki jak na tym Zetorku.

post-45723-0-19146600-1375427789_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamil1998    85

Dzisiaj pójdę do swojego 77 z turem to ci zrobie foty 3 sekcji jak to jest podłączone ;)

elektrozawór przełącza ze sterowania ramką na 3sekcję,czyli na sterowanie tym co jest na ramce :)

Tylko nie wiem,czy to wina elektrozaworu,czy starej instalacji na ciągniku,bo mi sie troche przycina ten elektrozawór,a jak jeździłem nowym NH też z turem od tego samego producenta to elektrozawór chodził bez problemu. Może puść jakiś oddzielny kabel na aku i daj jakiś bezpiecznik,lub wepnij sie po prostu w skrzynke bezpieczników. Jak skończyć napisz jaki bedzie efekt ;)

dsc_0131u8oxy.jpg

Edytowano przez Kamil1998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bopietras    2

Masakra narazie z turem musze zaczekac bo w belarce ukręciła mi sie półośka w walcu i walcze teraz z tym ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

emtecc    13

ktoś jest bliżej zorientowany jak wygląda sprawa podłączenia ładowacza do dekla s pompą hydrauliczną?

Jak dokładnie wygląda obsługa takiego układu, nie ma problemów z podnosnikiem?

Wydaje mi się żeby takie udoskonalenie działało prawidłowo trzeba przed rozdzielaczem ładowacza umieśić zawór. W innym wypadku cały olej będzie przelatywał przez rozdzielacz ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bopietras    2

własnie tez mnie to zastanawia czy nie trzeba zamontowac zaworu? a i mam pytanie jaka śróba ewentualnie redukcja bedzie potrzebna do dekla od pompy tak zeby podłaczyc przeówd do rozdzielacza?

 

Jeszcze forumowicze mam do was pytanie odnosnie joysticka bo mój jest rozklekotany i bez mozliwosci 3 sekcji chciał bym go zmienic bo i tak bede montowac elektrozawór do trzeciej sekcji. Czy mógłby mi ktos jakos opisac te całe podłaczenie ? Nigdy tego nie robilem a chciałbym sam spróbowac. Rama już dawno przykręcona a wysięgnik lezy pod garazem a ja z baraku czasu i wiedzy nie mam kiedy tego zamontowac. Prosze o pomoc bede bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

C-S-R    0

Chodzi wam o ten zawór bezpieczeństwa co jest przy pompie? Bez obaw on swoje zadanie będzie spełniał tak samo jak spełniał do tej pory. Olej będzie szedł tak samo na rozdzielacz zamontowany w podnośniku jak i na rozdzielacz w turze - bo olej jest brany z tego samego miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


emtecc    13

Będziesz działał w kierunku podłączenia Ładowacza z dekla pompy?

Z tego co się orientuje żeby używać podnośnika musisz dodać zawór np kulowy ze względu na rozdzielacz przelewowy od tura... przez ten rozdzielacz olej przepływa bez oporu do póki nie uruchomimy którejś z sekcji. Bez tego zaworu pompa będzie tłoczyła olej tam, gdzie ma lżej - czyli przez rozdzielacz ładowacza i wydaje mi się że nici z korzystania z TUZa:(

 

Jeśli chcesz mogę dać Ci fotkę jak mam podczepioną hydraulikę do ładowacza przy wyjściach i mogę korzystać z pary szybkozłączek; po przestawieniu zaworu korzystam z ładowacza, jednej szybkozłączki i wyjścia "zero" powrotu

 

Co do redukcji w deklu - dostaniesz bez problemu- gwint metryczny

Edytowano przez emtecc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bopietras    2

Jeżeli masz foto z checia bym zobaczył pozdro

 

A może wie ktoś jak podłaczyć taki ładowacz od A do Z. ??? Był bym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

emtecc    13

Wiem jak podłączyć ładowacz od razu z pompy, tylko tego nie robiłem. Mój ładowacz był zdjęty z 5340 gdzie w taki sposób był podłączony(tylko tam jest dwie pompy hydrauliczne - jedna przy bloku silnika a druga w tylnym moście - i to rozwiązuje problem dodatkowego zaworu). Ten zawór będziesz musiał przestawiać gdy będziesz chciał korzystać z:

1.hydrauliki zewnętrznej ciągnika i podnośnika

2. z ładowacza czołowego

...z racji tego że rozdzielacz przy ładowaczu jest typu przelewowego z racji tego olej przez niego przelatuje bez oporów. Gdy poruszysz którąś sekcją zatykasz wolny przepływ przez rozdzielacz i kierujesz olej na wybrany siłownik.

 

Redukcję dostaniesz bez problemu bo to gwint metryczny. Najlepiej wykręć zaślepkę i zabierz do sklepu z hydrauliką - dopasujesz redukcję i resztę armatury potrzebnej do zakucia węża doprowadzającego olej do ładowacza.

Zawór najlepiej umieścić od razu za redukcją - dobrze dodać kolanko, żeby nie zmniejszać prześwitu pod ciągnikiem i nie narażać zaworu na możliwość uszkodzenia. Sterowanie dźwigienki łatwo przeprowadzić do kabiny np za pomocą linki do gaszenia od silnika perkinsa lub użyć elektrozaworu hydraulicznego - wygodniejsza ale droższa opcja.

 

Bardzo możliwe, że u siebie zrobię w ten sposób ponieważ nie chce mi się wychodzić z ciągnika, żeby ręcznie opuszczać podbierak przy prasie - mam opcję hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



grzesiekxy    15

Kolego powinieneś mieć rozdzielacz do tura z możliwością przekazywania dalej ciśnienia.Rozdzielacz od tura wpinasz pod pompę a wyjście z niego na rozdzielacz hydrauliki ciągnika.Ja mam tak w 7341,tam pompa jest przy silniku.Do rozdzielacza od tura musisz dokupić tulej ciśnieniową, wkręcasz ją w wyjscie rozdzielacza i wtedy gdy tur nie pracuje masz tam ciśnienie.Oczywiście jeden przewód od rozdzielacza tura idzie na przelew spływa nim olej podczas pracy ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romek6340    203

Oj chyba kolega nie czytał tematu :)

Zainteresowany ma tylko jedną pompę tą z tyły i nie ma możliwości takiego połączenia.

Sam mam taki rozdzielacz przy turze w założeniu że przyda się przy rozbudowywaniu hydrauliki ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebastian84    5

Witam czy rozdzielacz od podnośnika też jest przelewowy bo jeśli tak to nic z podłączenia tura do dekla bo olej będzie mieliło na tym rozdzielaczu a nie pójdzie na zewnętrzny od tura . Zdemontowałem dekiel z pompom i podłączyłem kompresor pod wyjście zasilające okazało się że rozdzielacz jest przepływowy więc nie ma mowy o podłączeniu dodatkowego rozdzielacza pod dekiel . Co wy o tym sądzicie

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



sebastian84    5

tak w tedy działa ale jeśli potrzeba hydrauliki zewnętrznej to już problem , ja wymyśliłem jak podłączyć zewnętrzny rozdzielacz pot ten dekiel ale potrzeba do tego małej modernizacji tego dekla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez chwiolas
      Panowie sprawa wygląda tak: rano podniosłem podnośnik i za nic w swiecie nie mogę go juz opuścić. Dodam że chciałem kiprować przyczepę z tym podniesionym podnośnikiem i nie da się.
       
      Czy coś sie zacieło?Bo pompa jest chyba ok,bo jak zgasze traktor to oczywiście podnośnik puszcza(tak się działo już od dawna-wiedziałem o tym) i po pewnym czasie opuści sie,ale jak tylko odpale traktor to podnosi sie spowrotem.
       
      Pomoże ktoś????
    • Przez Krystian7745
      Witam panowie
      mam problem jak włącze światła krótkie(do jazdy dziennej) to wskazówka od paliwa opada jak włacze następne halogeny czyli 4+1 z tyłu i górne przednie to jeszcze bardziej schodzi na dół, Więc co moze być przyczyną ? Osłabiona elektryka czy gdzieś prąd idzie na rame itp ? Z góry dzięki Pozdrawiam
    • Przez ukaszMeller
      kupiłem tura FAUCHEUX F2 ale bez joysticka wie ktos gdzie mozna go kupic, joystick elektryczny 3 sekcyjny, tur jest sterowany elektrozaworami ktore sa umieszcone na turze,
    • Przez jedrus2020
      Witam jestem w trakcie budowy tura do 60. Tzn kompletowania części. Rzecz stanęła na siłownikach. Na allegro jest dość duża rozpiętośc cenowa. Od 200 zł produkcji polskiej do praktycznie 500 za sztukę. Tur byłby używany głownie do wożenia podłoża popieczarkowego czyli swojego rodzaju torfu. Więc nie miałby zbyt ciężko. Z tego co się orientowałem jeśli chodzi o seryjne sprzedawane tury to mają one siłowniki skraw-met ale nie mogłem znaleźć żadnej oferty cenowej tej firmy. Może polecicie coś za przystępną cenę?
      Jaką dużą łyżkę można zrobić do tura żeby zbytnio nie obciążać przedniej osi? Jakie ona powinna mieć wymiary?
×