Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Potrzebuję Waszej pomocy ponieważ zaczęły się już żniwa a kombajn do naprawy.

W tym roku kupiłem kombajn John Deere hydro 4 i na starcie mam już z nim problemy.

W tamtym tygodniu pojechałem wypróbować go na pole oddalone o 100 metrów dla próby zrobiłem tylko poprzeczniak, wszystko było ładnie silnik pracował równo nic nie pukało nie stukało. Po paru dniach chciałem iść już na całego z tymi żniwami. Odpaliłem kombajn normalnie pojechałem na pole, ale pod koniec drogi na kombajn zaczął jakby słabnieć przejechałem jeszcze około 20 metrów i kombajn zgasł. Pomyślałem że jest to związane z paliwiem wiec popompowałem popką palliwową i poszedłem zapalić, zapalił na dotyk. Wjechałem w zborze i znowu zgasł, ledwo co wróciłem do domu. Po powrocie wymieniłem wszystkie filtry odpaliłem i zadowolony że wszystko działa pojechałem z powrotem, lecz dalej traci moc.

I tutaj proszę o Waszą pomoc ponieważ jest weekend i nie wiem co mam robić, dzwoniłem do mechaników i żaden nie zna się na takiej maszynie ;/

Kombajn na wolnych obrotach chodzi normalnie dopiero jak włączy się go na wysokie obroty po jakim czasie zaczyna opadać z mocy, dlatego wydaje mi się że to coś ziązane z paliwem. Jeśli mieliście podobne problemy proszę o pomoc.

Jeszcze jedno w tym silniku są podobno dwie pompy paliwowe 1. elektryczna 2. mechaniczna. Czy pompkę elektryczną powinno się słyszeć po włączeniu stacyjki (chodzi mi o to że powinna pompować paliwo)? Bo u mnie nic nie słychać a prod dochodzi to tego urządzenia.

 

Mam jeszcze inne pytanie zwiazane z bezpiecznikami. W miejscu gdzie są bezpieczniki tam jest taka czerwona dioda(żarówka) czy ona powinna się ciągle świecić? Bo u mnie się świeci, czy jednak coś jest nie tak? I jaki może być przyczyna?

 

Wybaczcie że tak się rozpisałem ale próbowałem opisać w jasny sposób moje problemy. Za pomoc z góry bardzo dziekuję ;)

Opublikowano

nie wiem jak w tej serii, ale w starszej byla jedna pompka zasilajaca, mechaniczna lub elektryczna, mysle ze tu jest podobnie, bo po co 2 ?

zaczalbym wlasnie od tej pompki, pozniej do sprawdzenia pompa,

 

silnik jak kazdy inny, wiec co to za mechanicy ???

Opublikowano

w tej serii są właśnie dwie pompki podobnie jak w serii 10xx. jedna jest przy pompie wtryskowej normalna mechaniczna a druga elektryczna znajduje się pod zbiornikiem paliwa przy ścianie bocznej kombajnu. w 1065 miałem ten sam problem który opisałeś. musiałem wymienić tą elektryczną i było git. ona musi cały czas pracować po przekręceniu kluczyka i nawet po odpaleniu. cały czas musi "trykać". w innym przypadku zacznie brakować paliwa i kombajn będzie tracił moc. przerabiałem już to. teraz mam 1188 i w tym kombajnie pompka elektryczna jest sprawna. w poprzednim modelu płaciłem za nią bodajże 1700 zł ale to było z 5 lat temu. pozdro

Opublikowano

Pompkę paliwową powinieneś słyszeć po przekręceniu kluczyka, dosyć głośno pracuje, słychać ją nawet w kabinie. Czerwona kontrolka przy bezpiecznikach nie powinna się świecić, służy do sprawdzania bezpieczników obok niej jest wolne miejsce na bezpiecznik jeśli włożysz w to miejsce przepalony bezpiecznik lamka nie świeci jeśli dobry świeci.

Opublikowano

kombaj jd 1085 u mnie ta elektryczna ciekla wiec zostala odlaczona i nic sie nie dzieje silnik pracuje tak samo . Jezeli wina pompki to tylko tej mechanicznej na silniku,ta dolna elektryczna to chyba tylko po to ,zeby mial lzej zaciagnac z dolu do gory .ja u gory zalozylem zaworek zwrotny i nawet pobardzo dlugim postoju pali od strzala.

Opublikowano

Dzieki za podpowiedzi.

Czy da się naprawić tą pompę elektryczną? Bo dziś brat zawiózł do elektronika i czekam na wiadomości. A jeśli nie to trzeba kupić nową za 500 zł albo jeśli posiadacie używaną lub nową za niższą cenę to proszę o wiadomość ;)

 

Mam jeszcze jeden problem ;p Dokładnie z klaksonem, który trąbi bez przerwy. Jaka może być przyczyna? czujników dokładnie nie sprawdzałem. Czy możecie podpowiedzieć dokładnie co i jak mam sprawdzić bo czasem klakson się przydaje a w tej chwili mam go całkowicie wyłączonego.

Opublikowano

z klaksonem mialem ten sam problem w 1042, do dzis nie wiem co bylo przyczyna, ale jezdzil ze 2 sezony z odlaczonym i po ponownym podlaczeniu wszystko normalnie dziala, czyujniki sa przy wytrzasaczach, jeden nad, drogi za, moze tez byc w zbiorniku w zbiorniku

Opublikowano

problem w dalszej chwili nie został rozwiązany ;/

 

Wymieniłem pompę elektryczną na nową, ponieważ stara była spalona, myślałem że wszystko będzie dobrze a tu dalej to samo. Tylko że już przez dłuższy czas kombajn utrzymywał się na obrotach. Jutro przeczyszczę zbiornik paliwa ponieważ jest zabrudzony a dalej jeśli nie będzie działać to nie wiem już co mam robić...

Opublikowano

Omiń odstojnik ( ten szklany obok zbiornika) - odłącz go wstawiając zwykły filtr przepływowy np.samochodowy na przewodach.

U mnie przez ten odstojnik zasysało lewe powietrze i po wielu próbach uszczelniania nie zlokalizowałem miejsca nieszczelności i został wyrzucony. od tamtej pory spokój - objawy miałem te same.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v