Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetor3011

Dominator 76 hydraulika -pompa

Polecane posty

zetor3011    299

Witajcie!

Zakupiłem pompę hydrauliczną w firmie agrojan i heder podnosi lepiej niż na starej. Tylko problem ze wspomaganiem, a mianowicie ciężko kierownica się kręci jak się jedzie kombajnem to w miarę dobrze, tylko w miejscu skręcić to już ciężko. 1 obrót kierownicą w miarę spoko, ale dalej to już jest ciężko. Co może być przyczyną? Majster powiedział że pompa, no ale nie wiem- pompa angielska :) POMOCY :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tez mam to w swoim ale tylko kiedy jest bez hedera i ma ciezki tyl :D jak sie zapina heder to sie tyl robi lekki i juz sie normalnie da krecic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    8

Podnieś tył na lewarku i sprawdź, ale na 90 % krzywe zwrotnice. Ja miałem w rekordzie ten problem ale w jedna strone nie szlo skrecic. Robiłem wszystko:

1. Wymiana orbitrola

2. Wymiana siłownika

3. Czyszczenie przewodow.

4. Od zetora podpiołem pod siłownik cały układ hydrauliczny.

Nic nie pomogło a skoro nie dało sie krecic nawet na całkiem innym układzie hydraulicznym to wiadomo ze musi byc krzywa zwrotnica i tak tez było. Mowie ci probuj testuj sprawdzaj. To tylko kombajn wiec nie ma cudow musi byc jakas przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Jak pompa może być uszkodzona skoro podnosi heder. Coś ten mechanik śpiący.

Masz jedną pompę, a do zasilenia rozdzielacz i wspomaganie które mają być zasilane jednocześnie. Do tego służy dzielnik strumienia.

Możliwe, że on źle steruje przepływem. Za dużo idzie na główny rozdzielacz, a za mało na orbitol. Nic dziwnego, że szybciej dźwiga heder do góry, jak przepływ oleju się zwiększył.

Oczywiście nie można wykluczyć innych, np. sam orbitol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez mikiel
      pomocy mam same 70 i jadac padlo mi wspomaganie kierownicy a nastepie Tur przestal dzialac. gdzie szukac przyczyny i jak rozwiazac ten problem???
    • Przez Bogdan675
      witam dzisiaj odpaliłem kombajn i nie działa wspomaganie kierownicy heder motowidła ok dolałem płynu bo było mało nic nie pomogło zbiornik z płynem mocno się grzeje .to mój pierwszy sezon jak go sprowadziłem to wszystko działało postał dwa miesiące i klapa może wymienić płyn w hydraulice pomocy
    • Przez Jacek62
      Kupiłem ten kombajn wiosną /rok produkcji 1978/ i zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać.Szczególnie martwi mnie podnoszenie hederu.na zimnym silniku trzeba dawać duże obroty aby dzwignął dopiero jak się olej rozgrzeje jest lepiej.
      Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tym typem może jakieś instrukcje,katalogi.Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez Abiius
      Witam. Zacznę od tego, że kupiłem Renault 90-34 jakiś rok temu. Jest to model mx z 1989r. Od razu musiałem ją trochę doinwestować, mianowicie został wymieniony olej, wszystkie filtry oleju, nowa pompa i rozdzielacz i parę innych drobnostek. Teraz po roku użytkowania pojawiły się kolejne problemy.
      1. Nie chciała odpalać więc, postanowiłem kupić nowy akumulator 12v, pojemność 120, uderzenie 900coś nie pamiętam. Niestety poprawiło się nie wiele, gdyż na zimnym czasem ma problem odpalić, a jak trochę pochodzi, rozgrzeje się to już w ogóle nie ma mowy o odpaleniu, co może być przyczyną ?
      2. Wczoraj podczas zbioru cebuli zauważyłem, że trochę słabo podnosi i wolno opuszcza na jednym z wyjść, po czym już praktycznie w ogóle nie podnosił i opuszczał. Mam podłączone pod jedną parę, tak mi się zdaję(to w kolejnym pytaniu) i jedno wyjście działa super a drugie tak jak mówię, co go może boleć ?
      Teraz parę pytań. Ile dokładnie ten model powinien mieć działających wyjść ? Mam 2 dźwignie od wywrotu i obecnie na pewno 2 działające wyjścia, z czego jest tam poprowadzonych 5. Jedno powinno być na hamulce hydrauliczne, takie mniejsze, i powinny być 2 pary ? Mam taką wajchę po prawej stronie przy kierownicy która nie do końca wiem po co jest. Nie ma w tym ciągniku pół biegów, a ona czymś takim jest, w górę to wolniejsze, w dół szybkie. Po co ona jest dokładnie ?
      Na razie to tyle może coś mi się jeszcze przypomni, najważniejsze to 2 pierwsze punkty
×