Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Powiem tak: Fajne maszyny, ale moim zdaniem maja mały rostaw osi, sa po prostu krotkie, kabina troche mała, pasazer ma problem z upchaniem nog. RC fajny tls i moze byc bardziej wybajerowany, mc bez tls. skret troche mały, ale na ogranicznikach dało by rade jeszcze cos wykombinowac, ogolnie fajna maszyna ;)

Opublikowano

tak sie zastanawiam nad wyborem czy wziaść 6100rc czy 6115m, wiem ze w m będzie więcej przestrzenie w kabinie i szerszy rozstaw osi

jak wyglada temat wymiany oleju te same ilosci koszty wychodza w tych modelach?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o RC to różni się on od MC po pierwsze ceną ok 20 tys netto. wielkich różnic nie ma ta sama kabina ten sam silnik tylko w przypadku RC mamy turbosprężarkę o zmiennej geometrii która daje ciągnikowi 10 km x inteligentnego zarządzania mocą. Róznice zaczynają się przy konfiguracji opcji dodatkowych. TYLKO RC możemy doposażyć w TLS i skrzynię AutoQuad oraz system precyzyjnego rolnictwa.

 

Co do podobnej ceny 6105M do 6100RC/MC to mówimy tutaj raczej o ciągnikach dwóch róznych klas. Seria MC i RC są to ciągniki typowo pomocnicze. Seria M/R to bardziej ciągniki główne o większej masie i większych gabarytach.

Co do zwrotności mi przypadły bardzo do gustu kąt skrętu wcale nie jest większy niż u konkurencji (na świeżo porównywane z MF) a można go jeszcze o trochę zwiększyć.

 

Co do opinii użytkowników to będzie bardzo ciężko bo w woj podlaskim sprzedała się dopiero pierwszy 6100MC i chyba dopiero dzisiaj ma trafić do gospodarstwa.

Opublikowano

Tylko tyle powiedział że weszła promocja a na szczegóły trzeba jechać do siedziby. Na którymś forum wyczytałem że niby -4% ale jak jest naprawdę to nie wiem. Jak 6110mc wyjdzie w 200 netto to 6110rc w 220 napewno, więc z tymi cenami nie będzie aż tak źle.

Opublikowano

No to dziwne mi 6100MC 185 netto powiedział sprzedawca. Bez negocjacji taki jak na placu stoi. Wyposazenie to skrzynia 16x16, klimatyzacja, hydraulika 3 sekcjie, pompa wieksza. A za RC 6100 cos koło 220 netto i skrzynia 24x24, TLS, i dalej...... oczywiscie mozliwosc negocjacij.

Opublikowano

Z klimą ale bez pneumatyki np. W marcu znajomy dealer sprzedał 6105 r ze skrzynią eko, tls ale bez pneumatyki za 220 netto. Zależy gdzie trafisz. Szczerze powiedziawszy teraz sprzedawali 6115m coś chyba koło 220. Ale nie pamiętam. Skrzynia 16x16 bez tls.

Opublikowano (edytowane)

Nie każdemu to potrzebne. Za kilkaset zł przerobisz hamulce przyczepy na hydrauliczne. Pneumatyka zabiera energię silnika. Chyba, że sprzęgło sprężarki jest wyłączane jak w klimie. Układ komplikuje budowę ciągnika i ogranicza ewentualny dostęp do innych podzespołów. No i najważniejsze w jd pneumatyka kosztuje około 10 tys netto. Jeśli kupujemy na unię. Pal licho 5 tys można dołożyć. Jeśli za włąsne pieniądze tak jak ten gość kupił 6r to z pneumatyki za 10 tys netto można zrezygnować.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

To jak jest z tymi cenami za RC. Mi dwóch konkurencyjnych dealerów z centrum polski zeszło do ok 220tys netto za 6110RC z tls mocniejszą pompą 114l opony 520 420 klima sterowanie wom na błotniku skrzynia 24x24

Edytowane przez marekvegas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v