Skocz do zawartości

Polecane posty

arofarmer    2

Interesują mnie te ciągniki tej serii, czy może podzielić się opinią na temat tych ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    10

Również interesuje mnie T6. Kilku znajomych ma od 2-3 lat serie t6000 140-150 KM. Mnie interesuje najmiejasza T6 120, wcześniej myślałem nad T5 100-115KM ale T5 nie zabardzo poradzi sobie z aktywnym zestawem uprawowo-siewnym 3m. W T6 jest fajniejsza skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem masa ok 4700kg i w standardzie 18x45kg na przodzie. I najważniesze, silnik 4400 ccm z SCR a nie jak zrobili w T5 3400 ccm z filtrem cząstek. Byłem w tym tygodniu u dealera i T6 120 zaproponowali mi za 180 tys. netto. Dla porównania za T5 trzeba zapłacić ok 155tys. netto. ale za skrzynie biegów taką jak wT6 trzeba dołożyć ok 25tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian513    1

Tematy połączone

 

Witam.Mam pytanie na temat new holland t6 czy są to dobre i wytrzymałe ciągniki ??

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adrian98    1

Sąsiad miał na testach i nie chwali mówi ze skrzynia szarpie :(

Edytowano przez Adrian98

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

Ostatnio jezdzilem po placu i skrzynia też dziwnie szarpała ... gość twierdzil ze skrzynia taka jak dyna4 w MF ale ogólnie to polotu nie ma ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xerion3800    42

szarpie bo potrzebna jest kalibracja. U nas w maxxumie szarpał rewers że z fotela można było spaść a po kalibracji płynne i równe ruszanie za każdym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

heh no to tym bardziej o czym to swiadczy jeżeli nowy ciągnik z praktycznie zerowym przebiegiem już szarpał . Pytalem się sprzedawcy co jaki mniej więcej czas trzeba kalibrować to powiedział ze w ogóle nie trzeba :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    10

Powinno się kalibować raz w roku, no chyba że ktoś ma go na wystawie. Kalibracje można zrobić samemu wszystko opisane jest w instrukcji. Dla leniwych lub mało cierpliwych pozostaje serwis:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalq66    97

Jestem posiadaczem New Hollanda T6070. Jestem bardzo zadowolony spalanie niskie komfort 1200mtg żadnej awarii. Planowałem zakup New Holladna T6.155. Lecz wybrałem Claas Arion 410 Cis. Wybrałem tak ponieważ nie chciałem się bawić z AdBlue ciągnikiem 120km. Wiem że niedługo większość silników ma AdBlue. Ale do czego zmierzam od kilku osób słyszałem że mają większe spalanie od serii T6000. I że ten dodatkowy płyn przy dużym mrozie zamarza i siadają pompki do podawania. Mój Claas ma zastąpić T6070. Claas jest 4 cylindrowy a T6 miało być 6 cylindrowe powiem że dobrze zrobiłem że wziełem bez AdBlue bo nie na każdej stacji można go dostać. Pozdrawiam. Jestem posiadaczem 3 NH i są super. Ale do seria T6 mało mnie przekonuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

z scr bedzie palił mniej jak poprzednia wersja, adbloue problemem nie jest wystarczy zrobić zapas na rok i problem z doetepnościa mamy z głowy, jak zamawiasz paliwo do gospodarstwa to niech ci od razu przywiąza adblue i masz zapas, zamarazc to zamarza, ale jak to wygląda w ciągnikach to jeszcze zawczesnie aby cokolwiek powiedziec o awaryjnosci, u nas po ponad roku użytkowania i jednej ziemie problemów z tym nie ma, zużycie jest niewielkie zbiornik 37l wystarcza na ok 200h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reno1    134

A jak jest aktualnie cena NH T6.120 z klimą,tuz,radiem, siedzeniem pasażera sterowaniem z błotników podnośnikem tylnym i skrzynią Dual Command ? Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Jeśli dual comand to ta sama skrzynia co w moim TL100 to sprzęgła używasz za każdym razem z wyjątkiem "półbiegów" czyli z "żółwia" na "zająca". W T6.155 ad blue idzie zaskakująco mało, przepracowane ma ponad 100mth a dopiero raz dolewaliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

nie jest taka jak w tl, tylko działa na tej samej zasadzie i ma taki sam układ biegów

 

sprzęgła używa sie do zmiany biegów oczywiście

 

co do adblue to jak na 100h to sporo poszło, u nas w maxxumie 110 zbiornik wystarcza na ok 200h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Oczywiście nie może być taka sama bo to dużo mniejszy ciągnik, chodziło mi, tak jak powiedziałeś, o układ biegów.

Nie na 100 godzin tylko na ponad 100 motogodzin. Nie poszło całe 37l , po prostu była okazja to dolaliśmyo bo było mniej niż połowa ;) dokłądnie nie liczę ile zużywa bo są to śmiesznie małe ilości, a koszty nieznaczące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    326

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

A gdzie z taką skrzynią t6 oferują i ile trzeba dać za taką wersje, albo ile mniej niż za skrzynie ec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

A jaki jest sensu kupować tak prymitywną skrzynię z dwoma półbiegami jak w starym ursusie czy zetorze? Lepiej nie oszczędzać i brać normalną skrzynie z czterema półbiegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

a taki że jak ktoś szuka ciągnika z mniejszą ilością elektroniki to jest dla niego jakieś rozwiązanie, no i obsługa serwisowa skrzyni 24x24 jest trochę tańsza, ewentualne koszty naprawy pewnie też będą tańsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Jeden filtr do skrzyni electro command kosztuje około 900zł...:-( do TL100 z dual command w tej cenie bym kupił ze trzy filtry. Ale coś za coś ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Prostego ciągnika nikt nie kupuje na wielkie obszary a jak będzie mało pracował to szybko się nie zepsuje. A jeśli nawet to nie sądzę aby koszta naprawy znacząco się różniły.

Znam kilka osób, które przy zakupie chciały przyoszczędzić i teraz żałują, że nie wzięły lepszego :P

A jak ktoś chce tanio to niech se kupi zetora np. 12245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

na wielkie obszary to też mało kto kupuje ciągnik ok 100-120KM

 

ale na szczęście jest wybór i każdy może wybrać to co mu pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Zaszla pomylka t6.165 jest z electro command oczywiscie.

Jaki plug polecacie do tego ciagnika? Bo 4 obrotwa akpila mi nie podchodzi, nie ma wystarczajaco miejsca na srube od tuz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×