Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Również interesuje mnie T6. Kilku znajomych ma od 2-3 lat serie t6000 140-150 KM. Mnie interesuje najmiejasza T6 120, wcześniej myślałem nad T5 100-115KM ale T5 nie zabardzo poradzi sobie z aktywnym zestawem uprawowo-siewnym 3m. W T6 jest fajniejsza skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem masa ok 4700kg i w standardzie 18x45kg na przodzie. I najważniesze, silnik 4400 ccm z SCR a nie jak zrobili w T5 3400 ccm z filtrem cząstek. Byłem w tym tygodniu u dealera i T6 120 zaproponowali mi za 180 tys. netto. Dla porównania za T5 trzeba zapłacić ok 155tys. netto. ale za skrzynie biegów taką jak wT6 trzeba dołożyć ok 25tys.

Opublikowano

heh no to tym bardziej o czym to swiadczy jeżeli nowy ciągnik z praktycznie zerowym przebiegiem już szarpał . Pytalem się sprzedawcy co jaki mniej więcej czas trzeba kalibrować to powiedział ze w ogóle nie trzeba :D

Opublikowano

Powinno się kalibować raz w roku, no chyba że ktoś ma go na wystawie. Kalibracje można zrobić samemu wszystko opisane jest w instrukcji. Dla leniwych lub mało cierpliwych pozostaje serwis:)

Opublikowano

Jestem posiadaczem New Hollanda T6070. Jestem bardzo zadowolony spalanie niskie komfort 1200mtg żadnej awarii. Planowałem zakup New Holladna T6.155. Lecz wybrałem Claas Arion 410 Cis. Wybrałem tak ponieważ nie chciałem się bawić z AdBlue ciągnikiem 120km. Wiem że niedługo większość silników ma AdBlue. Ale do czego zmierzam od kilku osób słyszałem że mają większe spalanie od serii T6000. I że ten dodatkowy płyn przy dużym mrozie zamarza i siadają pompki do podawania. Mój Claas ma zastąpić T6070. Claas jest 4 cylindrowy a T6 miało być 6 cylindrowe powiem że dobrze zrobiłem że wziełem bez AdBlue bo nie na każdej stacji można go dostać. Pozdrawiam. Jestem posiadaczem 3 NH i są super. Ale do seria T6 mało mnie przekonuje. Pozdrawiam.

Opublikowano

z scr bedzie palił mniej jak poprzednia wersja, adbloue problemem nie jest wystarczy zrobić zapas na rok i problem z doetepnościa mamy z głowy, jak zamawiasz paliwo do gospodarstwa to niech ci od razu przywiąza adblue i masz zapas, zamarazc to zamarza, ale jak to wygląda w ciągnikach to jeszcze zawczesnie aby cokolwiek powiedziec o awaryjnosci, u nas po ponad roku użytkowania i jednej ziemie problemów z tym nie ma, zużycie jest niewielkie zbiornik 37l wystarcza na ok 200h

Opublikowano

A jak jest aktualnie cena NH T6.120 z klimą,tuz,radiem, siedzeniem pasażera sterowaniem z błotników podnośnikem tylnym i skrzynią Dual Command ? Z góry dzięki za odp

Opublikowano

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

Opublikowano

Jeśli dual comand to ta sama skrzynia co w moim TL100 to sprzęgła używasz za każdym razem z wyjątkiem "półbiegów" czyli z "żółwia" na "zająca". W T6.155 ad blue idzie zaskakująco mało, przepracowane ma ponad 100mth a dopiero raz dolewaliśmy.

Opublikowano

nie jest taka jak w tl, tylko działa na tej samej zasadzie i ma taki sam układ biegów

 

sprzęgła używa sie do zmiany biegów oczywiście

 

co do adblue to jak na 100h to sporo poszło, u nas w maxxumie 110 zbiornik wystarcza na ok 200h

Opublikowano

Oczywiście nie może być taka sama bo to dużo mniejszy ciągnik, chodziło mi, tak jak powiedziałeś, o układ biegów.

Nie na 100 godzin tylko na ponad 100 motogodzin. Nie poszło całe 37l , po prostu była okazja to dolaliśmyo bo było mniej niż połowa ;) dokłądnie nie liczę ile zużywa bo są to śmiesznie małe ilości, a koszty nieznaczące.

Opublikowano

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

A gdzie z taką skrzynią t6 oferują i ile trzeba dać za taką wersje, albo ile mniej niż za skrzynie ec?

Opublikowano

A jaki jest sensu kupować tak prymitywną skrzynię z dwoma półbiegami jak w starym ursusie czy zetorze? Lepiej nie oszczędzać i brać normalną skrzynie z czterema półbiegami.

Opublikowano

a taki że jak ktoś szuka ciągnika z mniejszą ilością elektroniki to jest dla niego jakieś rozwiązanie, no i obsługa serwisowa skrzyni 24x24 jest trochę tańsza, ewentualne koszty naprawy pewnie też będą tańsze

Opublikowano

Jeden filtr do skrzyni electro command kosztuje około 900zł...:-( do TL100 z dual command w tej cenie bym kupił ze trzy filtry. Ale coś za coś ;-)

Opublikowano

Prostego ciągnika nikt nie kupuje na wielkie obszary a jak będzie mało pracował to szybko się nie zepsuje. A jeśli nawet to nie sądzę aby koszta naprawy znacząco się różniły.

Znam kilka osób, które przy zakupie chciały przyoszczędzić i teraz żałują, że nie wzięły lepszego :P

A jak ktoś chce tanio to niech se kupi zetora np. 12245.

Opublikowano

Zaszla pomylka t6.165 jest z electro command oczywiscie.

Jaki plug polecacie do tego ciagnika? Bo 4 obrotwa akpila mi nie podchodzi, nie ma wystarczajaco miejsca na srube od tuz.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v