Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupowałem nową do 1224 i przez 5 lat narzekałem, okazało sie że jakaś dziwna, padła po 600 MTH, po którejś regeneracji zamienił mi ją  na inną i miałem spokój. Ale miałem problem z urywającym wałkiem w pompie, i dlatego raz w roku robiłem, a to była wina wałka rozrządu.

 A nie prubowałeś regulawać pompy do bloku i od bloku.

Opublikowano

a pompę ustawiłeś na znaki tak jak była montowana???
jest jeszcze jeden myk... o którym mało kto pamięta...

 

a mianowicie , wymień tą tylejkę co łączy pompę z rozrządem i tryb co jest na pompie, czasami jak jest już trochę zużyty to zmienia się ustawienia, a tam setne milimetrów robią róznicę.. ;)  te dwie części dużo nie kosztują... ale wtryskiwacze sutawa na takie ciśnienie jakie powienno być oryginalnie i dawkę na pompie też oryginalną...

Opublikowano (edytowane)

Kąt wtrysku był ustawiany i parametry ustawienia też były dobre Tuleję też sprawdzałem i nie miała luzu Spisałem numer silnika to 8402 131 M3 88 wie ktoś może jaka pompa wtryskowa może do takiego przychodzić ? 

Edytowane przez Piotr1216
Opublikowano

Tam te ciągniki mają pompę starego lub nowego typu ,innych pomp nie ma .Do nowego typu mozna założyć większe sekcje .Ciagniki 912 miały sekcje 8.5 mm i chodziło to dobrze .Trudno powiedzieć co dolega Twojemu ciagnikowi ,najgorzej jak ciągnik kilka razy rozbierany i składany to wtedy mógł ktoś coś źle złożyć lub włożona została wadliwa część i wtedy szukaj .Miałem kiedyś tak w mtz ,dopiero jak wymieniliśmy wałek rozrządu,wał korbowy i tryby rozrządu sytuacja uległa poprawie

Opublikowano

Witam ja mam takie pytanie mam ursusa 1222 i 912. Moje pytanie polega na tym ze 912 jest znacznie szybsza od 1222 dodam ze opony maja takie same czemu tak się dzieje czy skrzynia jakaś inna albo dyfer ? 

Opublikowano

w ciężkich ursusach tyle było typów skrzyń  , że chyba nawet sami inżynierowie z ursusa się pogubili( mam na mysli inżynierów z warszawy ;) ) bo tego nie ogarnie żaden katalog... ;) 

my jak kiedys robiliśmy skrzynię w 1224 to połowa wałków i trybów ze skrzyni nie pasowała , a po numerach było ok... ;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v