Skocz do zawartości

Polecane posty

kamisiek24    0

Witam

W moim zetorze 7211 jest założona oryginala pompa do hydrauliki, i niby pompuje te 16mpa ale na maksymalnych prawie obrotach, gdy zimny olej a gdy ciepły to pewnie i nie ma tyle ciśnienia. Czy w waszych ciągnikach też tak jest?. Jak tak na prawdę powinna pompować przy jakich obrotach silnika? Trochę ciężko ładować bele bo ciągle na prawie max obrotach chodzi i strasznie sprzęgło obrywa i nie tylko. Pomożecie ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

nie ma prawa tak chodzić. u mnie hydraulika jest ok, mimo że podnośnik troche kuleje - podnosi, ale po podniesieniu na żądaną wyskość, delikatnie opada i podnosi na bardzo małej amplitudzie. wymieniłem pompe i jest tak samo, najpewniej winny jest rozdzielacz.

natomiast kiprowanie przyczep, czy praca z innymi maszynami przebiega bez problemu - na niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1992    0

nie ma prawa tak chodzić. u mnie hydraulika jest ok, mimo że podnośnik troche kuleje - podnosi, ale po podniesieniu na żądaną wyskość, delikatnie opada i podnosi na bardzo małej amplitudzie. wymieniłem pompe i jest tak samo, najpewniej winny jest rozdzielacz.

natomiast kiprowanie przyczep, czy praca z innymi maszynami przebiega bez problemu - na niskich obrotach.

 

jak po podniesieniu opada i znów podnosi to mogą być wyrobione gumki na tłoczysku w podnośniku, a jak wyłączysz silnik i podnośnik opada to na 100% gumki, u mnie w 3p też tak się działo a po zmianie gumek i pierścienia zaczęło być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Kolego nie cytuj posta poprzedzającego.

 

Czym podnosisz bele? Na Turze czy tylnym TUZ. Tylny Tuz i szybkozłącza maja taką sama przypadłość?

Sprawdzałeś zawór przeciążeniowy-bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamisiek24    0

Mam tura z przodu (tl100). Na wolnych obrotach tj, ok 1000 nie podnosi nawet rotacyjnej po skończeniu koszenia. Tur podłączony jest bezpośrednio z pompy a zaworu nie sprawdzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomiktech    0

Witam, mam problem z podnoszeniem w zetorze 7011, czasami nie mogę podnieść pługa, po chwili wszystko wraca do normy, olej jest nad minimum. Ponadto nie reaguje na szybkie wolne podnoszenie. Podnosi cały czas z jednakową prędkością. Rozdzielacz jest po regeneracji. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus2    0

Też mam popsutą regulację szybkości podnoszenie-opuszczania w 7211. Jak to naprawić bo podczas siania agregatem siewnik mocno wali o ziemię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez mikiel
      pomocy mam same 70 i jadac padlo mi wspomaganie kierownicy a nastepie Tur przestal dzialac. gdzie szukac przyczyny i jak rozwiazac ten problem???
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
×