Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ewentualnie nie mógł sobie poradzić z wyregulowaniem tak jak ja :P Też już włosy z głowy rwałem czemu mam problemy z blokadą i wreszcie przez przypadek po założeniu orbitrola odkryłem że "kiwa" się cała kolumna przód tył i dlatego nie można ustawić blokady. Teraz część linki od blokady idzie w pancerzu i niweluje ruchy kolumny bo jak zakładam obciążnik na tuza z przodu to nie ma siły żeby się nie odchyliła. 

Opublikowano

U mnie tak chrobotało przy skręcaniu. Nie rozłączała się blokada na automacie bo linkę ustawiałem bez obciążenia a jak podniosłem coś na podnośniku albo na przednim TUZie to zamiast na automat załączało się na stałe. Nawet ten zawór wymieniłem przy kolumnie i bez potrzeby.

Opublikowano

Tak, luz łapie na śrubach mocujących ramkę przednią z ceownikami. Płaskowniki TUZ-a zachodzą na ceowniki tak że przykręcone są do nich czterema śrubami z każdej strony ale mam zamiar je przedłużyć na kolejne 4 śruby bo innego pomysłu nie mam żeby to usztywnić.

Opublikowano

ooo, dokaldnie, mi tez czasem jak zawracam z plugiem to szarpie ze nie chce rozlaczyc, dzieki rade, przerobie na pancerz i mocowanie pancerza zrobie do samej kolumny ze jak bedzie pracowalo to razem, tylko z czego taki dlugi pancerz?

Opublikowano

Witam ponownie. Po 6, prawie 7 latach użytkowania czcigodnego MTZ-a zaciekawiło mnie, gdzie do chuolery jest podłączona w nim blokada? Okazuje się, że z blokady wychodzi przewód z jakimś czujnikiem nie podłączonym do niczego, potem wchodzi do kokpitu do dźwigienki/zaworka, który nie wiedziałem, co to jest, od tego idzie to prawego zbiornika układu pneumatycznego.  Na ogół mam wyłączoną sprężarkę - używam tylko do pompowania, czy hamulców przyczepy. A tu się okazuje, że nie tylko siedzenie mam na powietrze, ale i blokadę. Wolnym czasem przetestuję to i zdam relację.

Opublikowano
Ja po 7 latach ze swoim MTZ to już nie wiem czy znajdę śrubkę której nie odkrecałem, Skrzynia zrobiona, most zrobiony, reduktor dorobiony, zrobiony silnik, elektryka, hydraulika, wymieniona jedna szyba przerobiona blokada, dołożone Turbo i przedni napęd. A wracając do tematu to polecam blokadę na powietrze.
Opublikowano

Chciałem się dowiedzieć jaką pełnią funkcje te dwie części, posiadam orbitol na kolumnie lecz brak przepływu oleju do blokady( był chwilowy delikatnie kapał) i czy to może być wina popsutych podzespołów czy szukać gdzie indziej?

https://allegro.pl/oferta/czujnik-blokowania-mtz-82-5990593499

https://www.google.pl/search?q=zawor+serwa+mtz+82&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiooLOGmqbkAhUCpYsKHccHDNQQ_AUIESgB&biw=800&bih=523#imgrc=VXmKJitarLpZvM:

Opublikowano

Pierwszy to rozdzielacz blokady. To nim przez linkę załącza się blokadę i on steruje blokadą w pozycji automat. Drugi to zawór który utrzymuje ciśnienie na powrocie do zbiornika takie żeby wystarczało do wysterowania blokady.

Opublikowano
9 godzin temu, mani51 napisał:

Pierwszy to rozdzielacz blokady. To nim przez linkę załącza się blokadę i on steruje blokadą w pozycji automat. Drugi to zawór który utrzymuje ciśnienie na powrocie do zbiornika takie żeby wystarczało do wysterowania blokady.

Czyli jak olej przewodem ciekł powoli to moze byc winna tego zaworu ze nie wytwarza odpowiedniego cisnienia? 

Opublikowano

No to jak ustawiasz kółko w pozycję załączone na stałe i olej słabo leci to faktycznie może być za niskie ciśnienienie. Próbowałeś palcem przystawić czy dasz radę utrzymać? Bo tam dużo oleju nie musi iść byle było ciśnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Gość BestZetor
      Przez Gość BestZetor
      Witam ! W ostatnim czasie blokada załączała się samoczynnie, więc rozkręciłem pochwę ze zwolnicą i problem polegał na tym, że kamyki od widełek blokady się pourywały (wiadomość dla tych, którzy mają podobny problem z blokadą). Jednak mam jedną wątpliwość, a mianowicie nie jestem pewny, co do jednego miejsca i moje pytanie brzmi : Czy w zaznaczonym miejscu brakuję jakiegoś elementu/części :
      http://pokazywarka.pl/p6liiw/
      Proszę o szybką odpowiedź, bo jutro jadę po części.
    • Przez matijas67
      Witam !
      Mam problem z radiem 
      http://allegro.pl/r17-radio-samochodowe-fm-mp3-usb-sd-aux-pilot-i5853098105.html Dziś dostałem nowe radio, najpierw podłączam do akumulatora, aby sprawdzić
       
      Po podłączeniu zadziałało i zaraz zgasło ( jakby jakis kabelek nie lączył - ale kostki nowe)
      Później patrzyłem wszystko : łączyłem na krótko - bezpośrednio bez kostek i NIC
       
      Proszę o Waszą pomoc.
       
       
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Mam zablokowany podnośnik w Renault Ares 620 rz, świeci sie czerwona lampa i taka kłódka na wyświetlaczu, z błotników normalnie mogę sterować, czy ktoś wie jak to odblokować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v