Skocz do zawartości
kamilc360

Zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamilc360    11

czy da się inaczej odpowietrzyć 3p niz w ten sposob ja ja robie, a mianowicie: 1.odkrecam nakretke od tej rurki co idzie do pompy i takie dwie srubki

2.te srubki zakrecam

3.wciskam przycisk od odpalania az trysnie paliwo i powoli przykrecam nakretke az zapali

4.dokrecam to nakretke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

saherb    31

Jeżeli chcesz odpowietrzyć sam filtr paliwa po jego wymianie, to wystarczy odkręcić (wystarczy tylko poluzować) jedną z śrub (korek) u góry boku filtra (klucz 16 - o ile dobrze pamiętam), potem trzeba pompować ręcznie paliwo pompą zasilającą aż do wypchnięcia całego powietrza z filtra. Następnie dokręcasz śrubę i odpalasz silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    1

Swojego 3p odpowietrzałem już kilka razy i zawsze w ten sam sposób: odkręcam przewód na środkowym wtrysku luzuje dolną śrubkę w pompie przekręcam starterem aż poleci paliwo następie zakręcam tak samo z górną, a później identycznie postępuję ze środkowym wtryskiem. Cały czas druga osoba wspomaga pompując pompką. Sposób przeze mnie stosowany i jak dotąd niezawodny :)


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszoo    0

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    1

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

 

O ile się orientuję silniki Perkinsa są wrażliwe i takie sposoby jak odpalanie na zaciąg czy tym bardziej odpowietrzanie nie wchodzi w grę :)


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ja odkręcam przewód ciśnienia na pompie i pompuje ręczna pompka kilkadziesiat razy około 150 póxniej przekręcam starterem i za 2 razem pali , nie trzymam startera dłużej jak 10 sek


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

lukaszoo pewnie nigdy nie miales 3 p,jak go kupilem to pol wsi w kolo objechalem ;) i nie zapalil,przypalilismy rozrusznik i dalej nic w koncu szwagier poszedl do faceta co mial 255 i odpalil od kopa,tylko odkreclilsmy rurki od wtryskow. wtedy nie bylo niestety jeszcze zadnych for rolniczych zeby zapytac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszoo    0

3p mam już na podwórku ponad 20 lat. To jeszcze ciągnik ojca, właśnie w tamtym tygodniu pierwszy raz mi ropy zabrakło zapowietrzył się i właśnie na ciąg go odpalałem a ciągneliśmy go na oko jakieś 80-100m i odpalił ojciec mówił że już kiedyś też tak odpowietrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek456788    0

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

Tak jak byś zaczoł ciągnąć drugim ciągnikiem to byśgo zapalił głowica by pękła wreszcie ja swojego 3p odpowietrzam tak odkręcam 2 srubki na pompie wtryskowej pompką wspomagającom pompuje aż dotąd aż zaczyna spienione paliwo siączyć sastępnie zakręćam 2 śrubki i luzuje na filtrze śrubę łacznikową i starter gdy 3p zapali dokręcam śrubę pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Dokładnie, jeżeli głowica rozdzielacza pompy bedzie sucha to przyciera się i ukręca się wałek


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

szefa 3P tez na zaciag bralismy jak paliwa za brakło denerwowało mnie te pompowanie pompką, nie czułem w ogóle ciagnie paliwo a była to pompka miesieczna podajrze. i na zaciag brał ciagnelismy jakies 100 metrów pare razy się tak zdarzyło ( sasiad nim jezdził i cep nie umiał przewidziec na ile paliwa starczy) i zawsze palił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

sąsiad ma pompkę zasilającą walniętą w swoim 3p i jak ma mniej niż 10l ropy to staje. jeszcze jak nie wiedział o co chodzi to jak mu stawał, to palił na rozciąg. raz rozciągałem w zimę proxe 8441. 1 km ciągnełem i nic. dopiero jak odpowietrzył to sam zapalił.


KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SNAJPER2012    0

Najlepsza metoda to ta którą działasz:

1.Dwie śrubki na pompie odkręcasz

2.Kręcisz starterem dla odpowietrzenia

3.Zakręcasz te śrubki i luzujesz nakrętkę przewodu powrotnego z ostatniego wtrysku na pompe

4.Znowu kręcisz starterem i powinien zaraz zapalić

5. Zakręcasz nakrętkę i cieszysz się pracą swojego Perkinsa

 

Metoda sprawdzona- tak 3512 odpalałem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franke    0

Mam to samo z moim 3P.

Zabrakło mi dzisiaj paliwa w moim 3P więc dolałem ropy. Odpowietrzyłem go a on nic. Paliwo leci na wszystkich wtryskach i na powrocie który jest u góry filtra. Nie wiecie co może być za przyczyna że nie chce zapalić? Jak zapalmy starterem to druga osoba pompuje jeszcze pompką ale to nic się nie zdaje. Jak nie zapalił tak nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sladan    12

a może masz rzędową pompę wtryskową? Ja kiedyś taką miałem i na prawdę ciężko było to odpowietrzyć. Luzowanie przewodów od wtrysków czy filtra nic nie dawało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

to spróbuj na zaciąg lub kręc rozrusznikiem, a druga osoba nirch w kolektor dolotowy pryska plak do tapicerek. w ten sposód musi zapalić


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franke    0

Dobra już po problemie. Ciągnik było zostawiony na noc, rano podchodze podpompowałem trochę pompką, próbuje zapalić i zapalił z początku trochę plewił ale później się to ustatkowało.

@masiew - próbowane było wczoraj samostartem przekręcił tylko raz i zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piertucha    0

1. Bierzesz klucz(chyba 16, nie pamiętam już)

2. Bierzesz drugi ciągnik.

3. Odkręcasz rurkę od 1 wtrysku od chłodnicy.

4. Ciągniesz go aż będzie wylatywało paliwo(ok 10 - 20m)

5. Zatrzymujesz się, dokręcasz rurkę i ciągniesz dalej(10- 20m)

6. Cieszysz się, że odpaliłeś ciągnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinC360
      Ratunku!Wentylator poluzował mi się już 3 raz i 3 raz będę musiał to skręcić!!Co może być tego przyczyną?Luźny pasek klinowy?Jak ostatnio rozbierałem pompe wody,żeby reperaturkę wymienić to włożenie jej blokował mi taki jakby pierścień więc go zdemontowałem i przy demontazu ten pierścień pekł i zmontowałem to wszystko bez niego.Dodam,że jak przykręcałem wentylator to dałem podkładkę spręzynową i zakontrowałem drugą nakrętką.Nic to nie pomaga.
    • Przez antonio86
      Witam!
      Wiem ,że był już taki temat odnośnie c-330, ale mysle ,ze c-360 to inna bajka(jak się myle to prosze usunąć temat)
      Otóż chce zalac układ chłodniczy płynem-głównym powodem jest to,ze mam zamiar założyc nagrzewnice w kabinie,a woda nigdy cała nie wyleci z nagrzewnicy i na mrozie ja rozwali.
      Mam taki dylemat, otóż remont silnika był 13 lat temu i boje sie czy płyn nie rozpusci kamienie i niedostanie się do oleju(słyszałem o przypadkach,że były wrzery i płyn rozpuscił kamień i wleciał do oleju ,jakie wy macie doświadczenia z zamianą wody na płyn???
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez piotreek070
      Witam,
      Byłem dziś ogłądać c-360. Wszystko glanc, odpala od sztycha, kabina, nowe gumy 4, tylko jedno mnie dziwi. Dowodu nie sprawdzalem bo to tak tylko po drodze do pracy sie obrucilem. A dziwi mnie to ze rocznik 1982 ciagnika, a silnik z 1970. Może mi powiedzieć ktoś czy to mozliwe fabrycznie takie cos? Czy to juz cos bylo kombinowane z tym cos? To ten ciągnik http://allegro.pl/ursus-c360-i2200354463.html
    • Przez Jacek82A
      Witam mam takie pytanie jak to jest z silnikami 3P montowane w C 360 każdy zna ciągnik ten. Chodzi mi oto z awaryjnością owego silnika ja miałem przed 3512 Agrobis 3P z 88 polski silnik to powiem tak silnik był dość często awaryjny wał tuleje rozrząd. Szwagier ma 3P z 83 oryginalny Brytyjski Perkins to robiąc remont kilka lat wstecz silnik jeszcze zbytnio nie podlegał remontowi. Czyżby wykonanie jakie jest wasze zdanie. Mam nadzieję że ktoś coś powie przecież dużo ludzi ma ten ciągnik to coś chyba wie na jego temat.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.