Skocz do zawartości
kamilc360

Zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamilc360    11

czy da się inaczej odpowietrzyć 3p niz w ten sposob ja ja robie, a mianowicie: 1.odkrecam nakretke od tej rurki co idzie do pompy i takie dwie srubki

2.te srubki zakrecam

3.wciskam przycisk od odpalania az trysnie paliwo i powoli przykrecam nakretke az zapali

4.dokrecam to nakretke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

saherb    34

Jeżeli chcesz odpowietrzyć sam filtr paliwa po jego wymianie, to wystarczy odkręcić (wystarczy tylko poluzować) jedną z śrub (korek) u góry boku filtra (klucz 16 - o ile dobrze pamiętam), potem trzeba pompować ręcznie paliwo pompą zasilającą aż do wypchnięcia całego powietrza z filtra. Następnie dokręcasz śrubę i odpalasz silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    1

Swojego 3p odpowietrzałem już kilka razy i zawsze w ten sam sposób: odkręcam przewód na środkowym wtrysku luzuje dolną śrubkę w pompie przekręcam starterem aż poleci paliwo następie zakręcam tak samo z górną, a później identycznie postępuję ze środkowym wtryskiem. Cały czas druga osoba wspomaga pompując pompką. Sposób przeze mnie stosowany i jak dotąd niezawodny :)


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszoo    0

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    1

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

 

O ile się orientuję silniki Perkinsa są wrażliwe i takie sposoby jak odpalanie na zaciąg czy tym bardziej odpowietrzanie nie wchodzi w grę :)


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ja odkręcam przewód ciśnienia na pompie i pompuje ręczna pompka kilkadziesiat razy około 150 póxniej przekręcam starterem i za 2 razem pali , nie trzymam startera dłużej jak 10 sek


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    171

lukaszoo pewnie nigdy nie miales 3 p,jak go kupilem to pol wsi w kolo objechalem ;) i nie zapalil,przypalilismy rozrusznik i dalej nic w koncu szwagier poszedl do faceta co mial 255 i odpalil od kopa,tylko odkreclilsmy rurki od wtryskow. wtedy nie bylo niestety jeszcze zadnych for rolniczych zeby zapytac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszoo    0

3p mam już na podwórku ponad 20 lat. To jeszcze ciągnik ojca, właśnie w tamtym tygodniu pierwszy raz mi ropy zabrakło zapowietrzył się i właśnie na ciąg go odpalałem a ciągneliśmy go na oko jakieś 80-100m i odpalił ojciec mówił że już kiedyś też tak odpowietrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek456788    0

podczep się pod drugi traktor wsadz 5 i ciągnij aż zapali. Jak już załapie wszystko jest odpowietrzone tylko pare metrow trzeba ciągnąć... ale napewno szybciej i wygodniej niż bawić sie z rurkami o ile oczywiście masz pod ręka drugi ciągnik.

Tak jak byś zaczoł ciągnąć drugim ciągnikiem to byśgo zapalił głowica by pękła wreszcie ja swojego 3p odpowietrzam tak odkręcam 2 srubki na pompie wtryskowej pompką wspomagającom pompuje aż dotąd aż zaczyna spienione paliwo siączyć sastępnie zakręćam 2 śrubki i luzuje na filtrze śrubę łacznikową i starter gdy 3p zapali dokręcam śrubę pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Dokładnie, jeżeli głowica rozdzielacza pompy bedzie sucha to przyciera się i ukręca się wałek


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

szefa 3P tez na zaciag bralismy jak paliwa za brakło denerwowało mnie te pompowanie pompką, nie czułem w ogóle ciagnie paliwo a była to pompka miesieczna podajrze. i na zaciag brał ciagnelismy jakies 100 metrów pare razy się tak zdarzyło ( sasiad nim jezdził i cep nie umiał przewidziec na ile paliwa starczy) i zawsze palił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

sąsiad ma pompkę zasilającą walniętą w swoim 3p i jak ma mniej niż 10l ropy to staje. jeszcze jak nie wiedział o co chodzi to jak mu stawał, to palił na rozciąg. raz rozciągałem w zimę proxe 8441. 1 km ciągnełem i nic. dopiero jak odpowietrzył to sam zapalił.


KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SNAJPER2012    0

Najlepsza metoda to ta którą działasz:

1.Dwie śrubki na pompie odkręcasz

2.Kręcisz starterem dla odpowietrzenia

3.Zakręcasz te śrubki i luzujesz nakrętkę przewodu powrotnego z ostatniego wtrysku na pompe

4.Znowu kręcisz starterem i powinien zaraz zapalić

5. Zakręcasz nakrętkę i cieszysz się pracą swojego Perkinsa

 

Metoda sprawdzona- tak 3512 odpalałem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franke    0

Mam to samo z moim 3P.

Zabrakło mi dzisiaj paliwa w moim 3P więc dolałem ropy. Odpowietrzyłem go a on nic. Paliwo leci na wszystkich wtryskach i na powrocie który jest u góry filtra. Nie wiecie co może być za przyczyna że nie chce zapalić? Jak zapalmy starterem to druga osoba pompuje jeszcze pompką ale to nic się nie zdaje. Jak nie zapalił tak nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sladan    22

a może masz rzędową pompę wtryskową? Ja kiedyś taką miałem i na prawdę ciężko było to odpowietrzyć. Luzowanie przewodów od wtrysków czy filtra nic nie dawało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

to spróbuj na zaciąg lub kręc rozrusznikiem, a druga osoba nirch w kolektor dolotowy pryska plak do tapicerek. w ten sposód musi zapalić


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franke    0

Dobra już po problemie. Ciągnik było zostawiony na noc, rano podchodze podpompowałem trochę pompką, próbuje zapalić i zapalił z początku trochę plewił ale później się to ustatkowało.

@masiew - próbowane było wczoraj samostartem przekręcił tylko raz i zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piertucha    0

1. Bierzesz klucz(chyba 16, nie pamiętam już)

2. Bierzesz drugi ciągnik.

3. Odkręcasz rurkę od 1 wtrysku od chłodnicy.

4. Ciągniesz go aż będzie wylatywało paliwo(ok 10 - 20m)

5. Zatrzymujesz się, dokręcasz rurkę i ciągniesz dalej(10- 20m)

6. Cieszysz się, że odpaliłeś ciągnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.