Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 To wreszcie jak chcesz silnik elektryczny czy z womu napedzac? bo już sie gubie co i jak napisane masz dokładnie a z obrotami silnika elektrycznego to przez przekładnię pasową dobieresz obroty jakie chcesz.Pisałeś ze potrzebujesz około 600 na pompie wtedy najkozystniej dla pompy deszczowni tak? no to jeśli masz silnik el, z obrotami około 1450 to odpowiednio koła pasowe dobierasz lub dotaczasz tak aby zmniejszyć obroty do tych co są ci potrzebne.

Opublikowano

chce zrobić bezpośrednio silnik na wałek bez kuł pasowych,najkorzystniejsze ciśnienie pompa miała jak wałek miałem na tysiąc i tak 1100-1200 na silniku.Wiec chciałbym się dowiedzieć konkretnie ile przy 1100-1200 obrotów silnika jest na wom-ie

Opublikowano

Świeca bedzie pasowac napewno i z tego co wiem to bedzie świeca  ISKRA taka jak orginał. A kolega mario1986 czytał post wyzej ? przeciez pisałem jakie obroty powinien mieć a co do silnika elektrycznego bezpośrednio bedzie potrzebny dosyć spory podejrzewam a jeśli przez przekładnie to bedzie miał wiekszą moc.Ale to zalezy też od pompy.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję.

A powiedzcie mi jak spuścić płyn z silnika i ile wchodzi w układ około 23L? Z której strony itd.

Może to proste ale nie widzę nigdzie korka (słabo patrzę).

 

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano

z prawej strony nad pompą hydrauliczną jest w bloku śruba jak sie nie myle to na 17-stke klucz,takze odkręć tą śrubę i na dole po prawej stronie przy chłodnicy ściągnij wąż jeśli nie masz żadnego kranika,ja tak u siebie spuszczałem


kolego suzuki18l to jak masz taki tachometr to może byś mi powiedział jakie obroty są na wałku,jak włączony na 1000 i przy obrotach silnika 1100-1200

Opublikowano (edytowane)

raczej tak , szybko to potrzebujesz ?

 

ale to chodzi ci tak średnio 1100 do 1200 , czy konkretnie jakie będą obroty na 1100 i konkretnie przy 1200 ?

 

Edytowane przez suzuki18l
Opublikowano

gwinty są uniwersalne, jest kilka rozmiarów, ale nie ze by jakiś ciągnik miał jakiś swój nietypowy, 

mario1986 dziś wieczorem będziesz miał obroty, chyba ze ciągnik nie odpali :) 

Opublikowano (edytowane)

od oleju powinien być taki sam jak w 360

 

od płynu zobacz jaki masz, bo były 1 i 2 pinowe

 

a propo płynu, kupisz 20l to powinno Ci zostać jeszcze na dolewkę

Edytowane przez izydor6280

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v