Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniekcool    0

Witam!

Mam problem w c 902 !! Chodzi mianowice o to ze po nacisnieciu pedala hamulca nie siweca sie lampy,,,

wymienilem czujnik na nowy.. odpowietrzylem uklad... i dalej nic....

dodam ze czujnik ma 2 wyjscia okragły pin.... po zwarciu 2 przewodow zapalaja sie swiatla....

w czym problem ktos pomoze????

brakuje mi jeszcze lewego postoju zarowki ok .. co to moze byc???

oraz brak postojow na wyjsciu do przyczepy .....????????????

 

 

p.s stawiam duze piffko za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Jak zwierasz przewody od czujnika i stop świeci to albo czujnik albo brak płynu pod czujnikiem (jeżeli czujnik hydrauliczny), co do światła jeżeli żarówka ok to sprawdź bezpieczniki liub połączenie przewodu z skrzynką bezp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekcool    0

Tak czujnik hydrauliczny... zaraz odkrece spr czy oby "dziurka" nie zapowietrzona

przy czujniku z kabiny wychodza 3 kable

2 ida do czujnika a jeden luzem :wisi: do czego ten trzeci???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

Witam kolego kup sobie czujnik elektryczny ja maiłem taki sam problem w c-360 dopasowałem od poloneza i działa bez zarzutu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Nie ma potrzeby przerabiania na jakiś inny,oryginalny jest dobry.Sprawdź płyn, a jak nie będzie dalej to wymień czujnik. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroszymon    0

Moim zdaniem to wina czujnika. Teraz robią indyjskie badziewia. Jak cylinderki chodzą i dobrze odpowietrzyłeś to raczej czujnik. Sprawdź też czy masz czujnik na 12V. Ten trzeci przewód jest wolny(podobno niektóre miały jeszcze dodatkowy czujnik w skrzyni). Co do świateł radze wszystko poczyścić + WD40 na styki + miernik i po kolei sprawdzać jak daleko prąd dochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam kolego kup sobie czujnik elektryczny

 

 

A ten to niby jaki jest? Na parę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

Wiem ze źle sie wyraziłem obydwa zamykaja obwód elektryczny i swiatła swieca ;) Ale chodziło mi o czujnik mechaniczny.

Edytowano przez Jurek12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Oryginalny jest dobry.Mi ostatnio w 1214 wsuwka się ułamała to zeszlifowałem i dolutowałem kawałek kabelka i już :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekcool    0

czujnik jest nowy!!

plyn nowy odpowietrzone dobrze

spr kable ale czekam az sie ociepli

 

ten trzeci kabel to nie jest czasem od czujnika spadku cisnienia powietrza??

Edytowano przez maniekcool

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czujnik jest nowy!!

To nie znaczy, że dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekcool    0

To nie znaczy, że dobry.

 

kupimy nowy spr moze ten wadliwy jest!!!

a mozna go sprawdzic w jakis inny sposob? np.miernikiem, ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    133

można sprawdzić miernikiem, ustawiasz go na sprawdzenie diody-test obwodu (po zwarciu końcówek miernika, miernik piszczy) i przykładasz końcówki miernika do końcówek włącznika stopu, włączasz miernik,wciskasz stop i teraz powinien piszczeć miernik. :)

Edytowano przez kubaguzik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

W ten sposób sprawdzasz instalacje. Nie będzie piszczeć zarówno jak czujnik jest wadliwy jaki i układ nie odpowietrzony, przewód uszkodzony itp. Koledze potrzebne raczej sprawdzenie samego czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

będzie piszczeć, pod warunkiem że wyjciągnie kable z czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

no dobra ale jeżeli ciśnie nie daje lub zapowietrzone to tez będzie tak samo jak przy uszkodzonym czujniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

że hamulce działają nie pisałeś. Skoro cały układ jesteś pewien że jest ok to tylko czujnik pozostaje, wymieniaj w sklepie aż trafisz na dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekcool    0

że hamulce działają nie pisałeś. Skoro cały układ jesteś pewien że jest ok to tylko czujnik pozostaje, wymieniaj w sklepie aż trafisz na dobry

 

 

Trace cierpliwosc do tej maszyny...

czujnik kupilem nowy zamontowany odpowietrzony uklad... i dalej nic.....

pytanie co robic????

kupic nowe pompki hamulcow\e z wyrownywaczem cisnienia????

czujnik mechaniczny???

Edytowano przez maniekcool

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pytanie co robic????

 

Coś co powinno być zrobione na samym początku zamiast pisania postów, czyli pomiar ciśnienia na wyjściu pompy, oraz sprawdzenie czujnika przy jakim ciśnieniu zwiera styki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Moim zdaniem to wina czujnika. Teraz robią indyjskie badziewia. Jak cylinderki chodzą i dobrze odpowietrzyłeś to raczej czujnik. Sprawdź też czy masz czujnik na 12V. Ten trzeci przewód jest wolny(podobno niektóre miały jeszcze dodatkowy czujnik w skrzyni). Co do świateł radze wszystko poczyścić + WD40 na styki + miernik i po kolei sprawdzać jak daleko prąd dochodzi.

 

 

WD 40 to izolator, więc styku nie poprawi chyba że przez "usunięcie" korozji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

WD 40 to izolator, więc styku nie poprawi chyba że przez "usunięcie" korozji.

Co do WD 40, to odradzam jego zastosowanie w jakichkolwiek układach elektrycznych i elektronicznych. Chyba zmienili jego skład, bo niszczy wszelkie miedziane elementy w układzie. Miałem przypadek body komputera od ducato po zalaniu kabiny. Właściciel wysuszył układ, spryskał WD i jeździł tak jakieś 3 dni. Po tym czasie samochód już nie chciał odpalić. Okazało się, że ścieżki i wyprowadzenia układów scalonych zostały w większości "zjedzone". Nawet nie dało się podłączyć do pamięci żeby odczytać wsad. A nowy body komputer to jakieś 2500 PLN...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez zyga100
      Nie dawno zakupiłem valtre 8550 hi tech z miękkim przodem, i przedni napęd w nim stale ciągnie, lampka od napędu gaśnie ale napęd ciągle się kręci, przełącznik działa, przekaźnik pyka ale nie rozłącza, co może być przyczyną? wie ktoś może w której części ciągnika znajduje się elektrozawór odpowiedzialny za załączanie napędu, dodam jeszcze że gdy włącznik napędu jest w pozycji off w tylnej części ciągnika słychać syczenie a gdy przełączy się na on to syczenie ustaje. Jeżeli ktoś cokolwiek wie na ten temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez Ursus912i360
      Witam. Jestem przed zakupem nowego ciągnika. Będzie on pracował na areale ok 25ha (teren górzysty). I teraz pytanie do użytkowników takowych ciągników. Jak jest z awaryjnością, serwisem, mocą, uciągiem itp. oba te ciągniki są w podobnej cenie. 
    • Przez Ares1x
      Witam jak użytkownicy Ursusa 1634 go oceniają? Jak z awaryjnością? 
×