Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem w c 902 !! Chodzi mianowice o to ze po nacisnieciu pedala hamulca nie siweca sie lampy,,,

wymienilem czujnik na nowy.. odpowietrzylem uklad... i dalej nic....

dodam ze czujnik ma 2 wyjscia okragły pin.... po zwarciu 2 przewodow zapalaja sie swiatla....

w czym problem ktos pomoze????

brakuje mi jeszcze lewego postoju zarowki ok .. co to moze byc???

oraz brak postojow na wyjsciu do przyczepy .....????????????

 

 

p.s stawiam duze piffko za pomoc :)

Opublikowano

Jak zwierasz przewody od czujnika i stop świeci to albo czujnik albo brak płynu pod czujnikiem (jeżeli czujnik hydrauliczny), co do światła jeżeli żarówka ok to sprawdź bezpieczniki liub połączenie przewodu z skrzynką bezp.

Opublikowano

Tak czujnik hydrauliczny... zaraz odkrece spr czy oby "dziurka" nie zapowietrzona

przy czujniku z kabiny wychodza 3 kable

2 ida do czujnika a jeden luzem :wisi: do czego ten trzeci???

Opublikowano

Moim zdaniem to wina czujnika. Teraz robią indyjskie badziewia. Jak cylinderki chodzą i dobrze odpowietrzyłeś to raczej czujnik. Sprawdź też czy masz czujnik na 12V. Ten trzeci przewód jest wolny(podobno niektóre miały jeszcze dodatkowy czujnik w skrzyni). Co do świateł radze wszystko poczyścić + WD40 na styki + miernik i po kolei sprawdzać jak daleko prąd dochodzi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam kolego kup sobie czujnik elektryczny

 

 

A ten to niby jaki jest? Na parę?

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze źle sie wyraziłem obydwa zamykaja obwód elektryczny i swiatła swieca ;) Ale chodziło mi o czujnik mechaniczny.

Edytowane przez Jurek12
Opublikowano (edytowane)

czujnik jest nowy!!

plyn nowy odpowietrzone dobrze

spr kable ale czekam az sie ociepli

 

ten trzeci kabel to nie jest czasem od czujnika spadku cisnienia powietrza??

Edytowane przez maniekcool
Gość Profil usunięty
Opublikowano

czujnik jest nowy!!

To nie znaczy, że dobry.

Opublikowano (edytowane)

można sprawdzić miernikiem, ustawiasz go na sprawdzenie diody-test obwodu (po zwarciu końcówek miernika, miernik piszczy) i przykładasz końcówki miernika do końcówek włącznika stopu, włączasz miernik,wciskasz stop i teraz powinien piszczeć miernik. :)

Edytowane przez kubaguzik
Opublikowano

W ten sposób sprawdzasz instalacje. Nie będzie piszczeć zarówno jak czujnik jest wadliwy jaki i układ nie odpowietrzony, przewód uszkodzony itp. Koledze potrzebne raczej sprawdzenie samego czujnika

Opublikowano

że hamulce działają nie pisałeś. Skoro cały układ jesteś pewien że jest ok to tylko czujnik pozostaje, wymieniaj w sklepie aż trafisz na dobry

Opublikowano (edytowane)

że hamulce działają nie pisałeś. Skoro cały układ jesteś pewien że jest ok to tylko czujnik pozostaje, wymieniaj w sklepie aż trafisz na dobry

 

 

Trace cierpliwosc do tej maszyny...

czujnik kupilem nowy zamontowany odpowietrzony uklad... i dalej nic.....

pytanie co robic????

kupic nowe pompki hamulcow\e z wyrownywaczem cisnienia????

czujnik mechaniczny???

Edytowane przez maniekcool
Gość Profil usunięty
Opublikowano

pytanie co robic????

 

Coś co powinno być zrobione na samym początku zamiast pisania postów, czyli pomiar ciśnienia na wyjściu pompy, oraz sprawdzenie czujnika przy jakim ciśnieniu zwiera styki.

Opublikowano

Moim zdaniem to wina czujnika. Teraz robią indyjskie badziewia. Jak cylinderki chodzą i dobrze odpowietrzyłeś to raczej czujnik. Sprawdź też czy masz czujnik na 12V. Ten trzeci przewód jest wolny(podobno niektóre miały jeszcze dodatkowy czujnik w skrzyni). Co do świateł radze wszystko poczyścić + WD40 na styki + miernik i po kolei sprawdzać jak daleko prąd dochodzi.

 

 

WD 40 to izolator, więc styku nie poprawi chyba że przez "usunięcie" korozji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

WD 40 to izolator, więc styku nie poprawi chyba że przez "usunięcie" korozji.

Co do WD 40, to odradzam jego zastosowanie w jakichkolwiek układach elektrycznych i elektronicznych. Chyba zmienili jego skład, bo niszczy wszelkie miedziane elementy w układzie. Miałem przypadek body komputera od ducato po zalaniu kabiny. Właściciel wysuszył układ, spryskał WD i jeździł tak jakieś 3 dni. Po tym czasie samochód już nie chciał odpalić. Okazało się, że ścieżki i wyprowadzenia układów scalonych zostały w większości "zjedzone". Nawet nie dało się podłączyć do pamięci żeby odczytać wsad. A nowy body komputer to jakieś 2500 PLN...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v