Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wypada samo z siebie, pod ciśnieniem nie, ponieważ w ogóle nie siedzi wtyczka w gnieździe.

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

No to w takim razie musi byś inny rodzaj. Najpewniej by było wymontować jedno gniazdo i z nim podjechać do sklepu żeby dobrali wtyczki. Chyba że masz możliwość, żeby gdzieś do sąsiada podjechać, co ma jakąś maszynę na szybkozłączach i u niego na próbę podpiąć czy działa?

Opublikowano

Wolałbym nie mieszać oleju, ponieważ na dniach wymieniłem u siebie na nowy. Jednak dużo dały mi do myślenia te niewłaściwie wtyki. Może ktoś mi powiedzieć jak jest z kwestią wyjmowania szybkozłączy z tyłu traktora? Chodzi mi np. o podpiętą przyczepę, włożę szybko złączę, a potem co muszę zrobić, aby je wyjąć? Niestety u siebie nie mogę przetestować, stąd to może głupie pytanie,

Opublikowano

Ale nie musisz mieszać oleju, tylko sprawdzić czy się będzie trzymać się w gnieździe. Ja u siebie zawsze też przy wyciąganiu lekko szarpnąłem, ale sprawdzę waszą metodę.

Opublikowano

W Belarusach nie ma żadnego problemu z podpinaniem hydrauliki, ustawiamy dźwignię w położenie pływające i ciśnienie nie ma prawa bycia, i nie trzeba gasić silnika. Tur jest podpięty pod 1 parę wyjść hydr. i tak samo można robić ustawiając rozdzielacz w położenie pływające.

Opublikowano

najlepszy sposob na szybkozlacza to kupcie sobie do tych chwytakow czy maszyn w ktorych ciezko wyjac zlacze takie cos jak szybkozlacze suchooodcinajace takie jak montuja w koparkach ze mozna odlączać maszyne nawet po pelnym obciążeniem bez silowania sie i kombinowania , jedyna wada to troche zaporowa cena ,normalne szybkiegniazdo 20-25 pln , suche ok 120-150 , kto co lubi kto co woli

Opublikowano

cześć ja tez miałem kiedyś taki problem z podłączaniem wcinaka do kiszonki ale sobie z tym poradziłem. na joysticku(ja mam za nim,nie wiem jak ty) masz pewnie taki guzik przy podpinaniu naciskaj go a ci ciśnienie w przewodach poluzuje i powinieneś podpiąć.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v