Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanko posiadam case mx90 i gdy zapale ciagnik to przez pewien czas nie moge wlaczyc tylnego wom(przekaznika) lampka zaczyna mrygac po jakis 5 minutach prob udaje sie wlaczyc i jest tak zawsze po zapaleniu ciagnika powiedzcie co moze byc tego przyczyna?? pozdrawiam

Opublikowano

A włączasz wom na podwyższonych obrotach silnika,coś ponad 1000 bo w większych modelach MX jest to takie zabezpieczenie przed przeciążeniem...

Opublikowano

Pierwsze słyszę o takim zabezpieczeniu, przecież ciśnienie obsługi skrzyni musi być stałe w całym zakresie pracy maszyny, i jak można przeciążyć WOM, który działa prawidłowo, przy właczaniu, skoro posiada miękki start. Trzeba by było spisać kod błędu i można dojść do tego , nie masz problemu np z obrotomierzem?? od razu normalnie pokazje obroty??, lub czujnikiem obciążenia fotela??

Opublikowano

ja niedawno też miałem problem z tym, tyle że u mnie jakiś as wcześniej zrobił "na krótko". Podłączyłem tak jak należy i też właśnie mrygała kontrolka. Taj jak kolega wyżej napisał trzeba spisać błędy, tzn wejść w tryb diagnostyki (nie siadać, włączyć WOM, przekręcić kluczyk i spisywać błędy z lampki). Zależy jakie błędy będziesz miał. Ja miałem akurat błędy nieznaczące, które można było wykasować. Po tym jeszcze nie chodziło i trzeba było skalibrować na nowo komp, i teraz wszystko juz chodzi normalnie

Opublikowano

mam podobny problem po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza po kilku próbach udaje sie załączyć wałek, pomaga zwiększenie obrotów,obrotomierz działa poprawnie pokazuje na postoju ok 850 obrotów,w trybie diagnostyki lampka mrugnie raz dlugo potem krótko i nastepnie mruga długo co może być powodem

Opublikowano

2420  chyba, ale na luzie nigdy nie daje gazu do końca, jak już to tylko w czasie jazdy. Ty masz silnik chyba 4 perkinsa, ja 6 cuminsa,. Od 100 miały 6 cuminsa, bynajmniej tak wyczytałem. Po prostu ktoś podkręcił na pompie żeby szybciej jechał.

Silnik nie kończy się tu nie masz co się obawiać, 7 tyś to nie jest dużo, ja pracuję  przeważnie lekko powyżej 2 tyś ale ma moc spokojnie przy 1800, ale przy tych obrotach więcej mi spala.

Opublikowano

tak jest 4 perkins z turbo,a jak spisuja sie te silniki cuminsa?kolega ma wlasnie zetora 6245 i podczas jazy ma 2600 i nic mu sie tam nie dzieje,a co sodzisz o tym modelu mx90 awaryjne sa ?

Opublikowano (edytowane)

te silniki cuminsa są twardymi jednostkami z bardzo wysoką kulturą pracy konie nie są naciągane i dobrze reaguja na pedał gazu (nie muli sie jak polskie) sam pracuje na mx 120 i się wkręca na 2460 obrotów i zapomniałem dodać że to w miare oszczedne jednostki 

 

 

Edytowane przez piotr4255
Opublikowano

Z tego co wszyscy mówią to mX są jednymi z najlepiej udanymi ciągnikami, i lepiej kupić MX niż MXM   nowszego, o CX nie wspominając. dlatego też MX trzymają cenę. Cuminis dużo lepszym jest silnikiem.  samo to  że 6 cylinderków  to lepszy model, lepiej na obroty wchodzi i mniej spali.

Co do przebiegu to patrz na datę opon,  mogą  być jeszcze w oryginale, mój miał  8 tyś i opony łyse , ale w oryginale. do tego znalazłem  za siedzeniem w nim książkę serwisową z udokumentowanym przebiegiem do 6,5 tyś.

Opublikowano

Ja mam MX 100c 4 cyl perkins jak u Ciebie od 5lat u mnie i nie powiem złego słowa na tą maszyne jedyne co to wymieniłbym w nim silnik na cuminnsa 4 cyl jak w seri 5120 był skrzynia bez zarzutu przez te lata bez żadnej poważnej awari jakis tam czujnik predkosci czujnik siły wymieniałem i cos z pompą paliwa robiłem reszta to czesci eksplatacyjne moge polecic te modele mały zwrotny mało pali a roboty potrafi zrobic 

Opublikowano (edytowane)

z perkinsa na cumiusa dlaczego ??


ja mysle dolorzyc do niego przedni wom z tuzem pod kosiarkebijakowa co sadzicie o tym?wystarczy mu mocy?


morze ma ktos taki wom z tuzem do sprzedania

Edytowane przez anonim1985
Opublikowano

bo mam porównanie z tymi silnikami przynajmniej z 4 cyl i wiem co potrafi cuminns a co potrafi perkins jak dla mnie sa dwie najwieksze wady jak dla mnie cuminns ciagnie od obrotów jałowych od samego dołu nie potrzebuje duzych obrotów do pracy ma duzy moment obrotowy a co za tym idzie spalanie. Perkins to zupełna odwrotnosc on zaczyna ciagnąc dopiero od 1200 1400 lubi wysze obroty idzie go szybko zadusic trzeba wiecej mieszac w biegach redukowac i moze zwolennicy perkinsa zaraz mnie tu zlinczuja ale ja nie uważam ze perkins nalezy do naj oszczedniejszych silników jak to zawsze słynoł uwazam ze cuminns jest minimalnie oszczedniejszy dodam ze uzytkuje oba takie silniki w case i wiele razy to sprawdzałem w tych samych maszynach i i praktycznie zawsze wychodziło na korzyść cuminnsa. Druga sprawa to ze perkins jest wiecznie upocony na łączeniach przy misce przy pompie strasznie mnie to denerwuje i nie idzie tego zlikwidowac nie wiem moze tylko u mnie tak jest ale z tego co wiem to przypadłosć własnie perkinsów 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v