Skocz do zawartości
krzycho2607

case mx 90 problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho2607    1

Witam mam takie pytanko posiadam case mx90 i gdy zapale ciagnik to przez pewien czas nie moge wlaczyc tylnego wom(przekaznika) lampka zaczyna mrygac po jakis 5 minutach prob udaje sie wlaczyc i jest tak zawsze po zapaleniu ciagnika powiedzcie co moze byc tego przyczyna?? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

A włączasz wom na podwyższonych obrotach silnika,coś ponad 1000 bo w większych modelach MX jest to takie zabezpieczenie przed przeciążeniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Pierwsze słyszę o takim zabezpieczeniu, przecież ciśnienie obsługi skrzyni musi być stałe w całym zakresie pracy maszyny, i jak można przeciążyć WOM, który działa prawidłowo, przy właczaniu, skoro posiada miękki start. Trzeba by było spisać kod błędu i można dojść do tego , nie masz problemu np z obrotomierzem?? od razu normalnie pokazje obroty??, lub czujnikiem obciążenia fotela??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    218

ja niedawno też miałem problem z tym, tyle że u mnie jakiś as wcześniej zrobił "na krótko". Podłączyłem tak jak należy i też właśnie mrygała kontrolka. Taj jak kolega wyżej napisał trzeba spisać błędy, tzn wejść w tryb diagnostyki (nie siadać, włączyć WOM, przekręcić kluczyk i spisywać błędy z lampki). Zależy jakie błędy będziesz miał. Ja miałem akurat błędy nieznaczące, które można było wykasować. Po tym jeszcze nie chodziło i trzeba było skalibrować na nowo komp, i teraz wszystko juz chodzi normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

no wlasnie obroty to roznie sa ale przewaznie wyswietla sie 380 -400 i dopiero pozniej sie zrobi ze normalnie pokazuje obroty niewiem co to moze byc z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawa    0

mam podobny problem po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza po kilku próbach udaje sie załączyć wałek, pomaga zwiększenie obrotów,obrotomierz działa poprawnie pokazuje na postoju ok 850 obrotów,w trybie diagnostyki lampka mrugnie raz dlugo potem krótko i nastepnie mruga długo co może być powodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawa    0

napięcie na cewce przy pracującym wałku 5,9v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    1

Mam ten sam problem co kolega wyżej, po kilku sekundach wałek się wyłącza i tak w kółko... Cewka i elektrozawór sprawne. Co dalej sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

Witam mam pytanie odnosnie case mx 90 po odpalenu ciagnika i wcisniecie calego gazu maxs obroty sa 2600 co jest powodem???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

No i jaki masz konkretnieproblem. Powinien mieć 2400, pewnie śruba na pompie się poluzowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Mam MX 150, i też piszę ża ma mieć 2200. Może komuć  była za mało  mocy, obrotów  i podkręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

a ty ile masz obrotow na calym gazie bez obciarzenia??


jest tez taka opcja ze konczy sie silnik i szuka mocy ciagnik ma zrobione 7000 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Ja mam MX100c i kreci sie do 2400 to sie reguluje na lince jak sie nie myle bo kiedys tam zaglądałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

2420  chyba, ale na luzie nigdy nie daje gazu do końca, jak już to tylko w czasie jazdy. Ty masz silnik chyba 4 perkinsa, ja 6 cuminsa,. Od 100 miały 6 cuminsa, bynajmniej tak wyczytałem. Po prostu ktoś podkręcił na pompie żeby szybciej jechał.

Silnik nie kończy się tu nie masz co się obawiać, 7 tyś to nie jest dużo, ja pracuję  przeważnie lekko powyżej 2 tyś ale ma moc spokojnie przy 1800, ale przy tych obrotach więcej mi spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

tak jest 4 perkins z turbo,a jak spisuja sie te silniki cuminsa?kolega ma wlasnie zetora 6245 i podczas jazy ma 2600 i nic mu sie tam nie dzieje,a co sodzisz o tym modelu mx90 awaryjne sa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr4255    10

te silniki cuminsa są twardymi jednostkami z bardzo wysoką kulturą pracy konie nie są naciągane i dobrze reaguja na pedał gazu (nie muli sie jak polskie) sam pracuje na mx 120 i się wkręca na 2460 obrotów i zapomniałem dodać że to w miare oszczedne jednostki 

 

 

Edytowano przez piotr4255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Przebiegiem na liczniku się nie sugeruj. Wczoraj w moim rozbierałem licznik i markerem ma napisane  z tyłu Mx 100 tak jakby ze szrotu to wygląda. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Z tego co wszyscy mówią to mX są jednymi z najlepiej udanymi ciągnikami, i lepiej kupić MX niż MXM   nowszego, o CX nie wspominając. dlatego też MX trzymają cenę. Cuminis dużo lepszym jest silnikiem.  samo to  że 6 cylinderków  to lepszy model, lepiej na obroty wchodzi i mniej spali.

Co do przebiegu to patrz na datę opon,  mogą  być jeszcze w oryginale, mój miał  8 tyś i opony łyse , ale w oryginale. do tego znalazłem  za siedzeniem w nim książkę serwisową z udokumentowanym przebiegiem do 6,5 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

licznik wiadome ze morze byc cos kombinowane,a jak te modele sie spisuja??


to znaczy mx sa proste i mechaniczne a te nowsze juz jest wiecej elektryki,ile taka 90 spali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Ja mam MX 100c 4 cyl perkins jak u Ciebie od 5lat u mnie i nie powiem złego słowa na tą maszyne jedyne co to wymieniłbym w nim silnik na cuminnsa 4 cyl jak w seri 5120 był skrzynia bez zarzutu przez te lata bez żadnej poważnej awari jakis tam czujnik predkosci czujnik siły wymieniałem i cos z pompą paliwa robiłem reszta to czesci eksplatacyjne moge polecic te modele mały zwrotny mało pali a roboty potrafi zrobic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

z perkinsa na cumiusa dlaczego ??


ja mysle dolorzyc do niego przedni wom z tuzem pod kosiarkebijakowa co sadzicie o tym?wystarczy mu mocy?


morze ma ktos taki wom z tuzem do sprzedania

Edytowano przez anonim1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

bo mam porównanie z tymi silnikami przynajmniej z 4 cyl i wiem co potrafi cuminns a co potrafi perkins jak dla mnie sa dwie najwieksze wady jak dla mnie cuminns ciagnie od obrotów jałowych od samego dołu nie potrzebuje duzych obrotów do pracy ma duzy moment obrotowy a co za tym idzie spalanie. Perkins to zupełna odwrotnosc on zaczyna ciagnąc dopiero od 1200 1400 lubi wysze obroty idzie go szybko zadusic trzeba wiecej mieszac w biegach redukowac i moze zwolennicy perkinsa zaraz mnie tu zlinczuja ale ja nie uważam ze perkins nalezy do naj oszczedniejszych silników jak to zawsze słynoł uwazam ze cuminns jest minimalnie oszczedniejszy dodam ze uzytkuje oba takie silniki w case i wiele razy to sprawdzałem w tych samych maszynach i i praktycznie zawsze wychodziło na korzyść cuminnsa. Druga sprawa to ze perkins jest wiecznie upocony na łączeniach przy misce przy pompie strasznie mnie to denerwuje i nie idzie tego zlikwidowac nie wiem moze tylko u mnie tak jest ale z tego co wiem to przypadłosć własnie perkinsów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


×