krzycho2607

case mx 90 problem

Polecane posty

krzycho2607    1

Witam mam takie pytanko posiadam case mx90 i gdy zapale ciagnik to przez pewien czas nie moge wlaczyc tylnego wom(przekaznika) lampka zaczyna mrygac po jakis 5 minutach prob udaje sie wlaczyc i jest tak zawsze po zapaleniu ciagnika powiedzcie co moze byc tego przyczyna?? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

A włączasz wom na podwyższonych obrotach silnika,coś ponad 1000 bo w większych modelach MX jest to takie zabezpieczenie przed przeciążeniem...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Pierwsze słyszę o takim zabezpieczeniu, przecież ciśnienie obsługi skrzyni musi być stałe w całym zakresie pracy maszyny, i jak można przeciążyć WOM, który działa prawidłowo, przy właczaniu, skoro posiada miękki start. Trzeba by było spisać kod błędu i można dojść do tego , nie masz problemu np z obrotomierzem?? od razu normalnie pokazje obroty??, lub czujnikiem obciążenia fotela??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

ja niedawno też miałem problem z tym, tyle że u mnie jakiś as wcześniej zrobił "na krótko". Podłączyłem tak jak należy i też właśnie mrygała kontrolka. Taj jak kolega wyżej napisał trzeba spisać błędy, tzn wejść w tryb diagnostyki (nie siadać, włączyć WOM, przekręcić kluczyk i spisywać błędy z lampki). Zależy jakie błędy będziesz miał. Ja miałem akurat błędy nieznaczące, które można było wykasować. Po tym jeszcze nie chodziło i trzeba było skalibrować na nowo komp, i teraz wszystko juz chodzi normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

no wlasnie obroty to roznie sa ale przewaznie wyswietla sie 380 -400 i dopiero pozniej sie zrobi ze normalnie pokazuje obroty niewiem co to moze byc z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zrób tak jak ci pisałem na GG i będzie dobrze napewno


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawa    0

mam podobny problem po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza po kilku próbach udaje sie załączyć wałek, pomaga zwiększenie obrotów,obrotomierz działa poprawnie pokazuje na postoju ok 850 obrotów,w trybie diagnostyki lampka mrugnie raz dlugo potem krótko i nastepnie mruga długo co może być powodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawa    0

napięcie na cewce przy pracującym wałku 5,9v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Mam ten sam problem co kolega wyżej, po kilku sekundach wałek się wyłącza i tak w kółko... Cewka i elektrozawór sprawne. Co dalej sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

Witam mam pytanie odnosnie case mx 90 po odpalenu ciagnika i wcisniecie calego gazu maxs obroty sa 2600 co jest powodem???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

No i jaki masz konkretnieproblem. Powinien mieć 2400, pewnie śruba na pompie się poluzowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Mam MX 150, i też piszę ża ma mieć 2200. Może komuć  była za mało  mocy, obrotów  i podkręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

a ty ile masz obrotow na calym gazie bez obciarzenia??


jest tez taka opcja ze konczy sie silnik i szuka mocy ciagnik ma zrobione 7000 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Ja mam MX100c i kreci sie do 2400 to sie reguluje na lince jak sie nie myle bo kiedys tam zaglądałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

2420  chyba, ale na luzie nigdy nie daje gazu do końca, jak już to tylko w czasie jazdy. Ty masz silnik chyba 4 perkinsa, ja 6 cuminsa,. Od 100 miały 6 cuminsa, bynajmniej tak wyczytałem. Po prostu ktoś podkręcił na pompie żeby szybciej jechał.

Silnik nie kończy się tu nie masz co się obawiać, 7 tyś to nie jest dużo, ja pracuję  przeważnie lekko powyżej 2 tyś ale ma moc spokojnie przy 1800, ale przy tych obrotach więcej mi spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

tak jest 4 perkins z turbo,a jak spisuja sie te silniki cuminsa?kolega ma wlasnie zetora 6245 i podczas jazy ma 2600 i nic mu sie tam nie dzieje,a co sodzisz o tym modelu mx90 awaryjne sa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr4255    38

te silniki cuminsa są twardymi jednostkami z bardzo wysoką kulturą pracy konie nie są naciągane i dobrze reaguja na pedał gazu (nie muli sie jak polskie) sam pracuje na mx 120 i się wkręca na 2460 obrotów i zapomniałem dodać że to w miare oszczedne jednostki 

 

 

Edytowano przez piotr4255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Przebiegiem na liczniku się nie sugeruj. Wczoraj w moim rozbierałem licznik i markerem ma napisane  z tyłu Mx 100 tak jakby ze szrotu to wygląda. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Z tego co wszyscy mówią to mX są jednymi z najlepiej udanymi ciągnikami, i lepiej kupić MX niż MXM   nowszego, o CX nie wspominając. dlatego też MX trzymają cenę. Cuminis dużo lepszym jest silnikiem.  samo to  że 6 cylinderków  to lepszy model, lepiej na obroty wchodzi i mniej spali.

Co do przebiegu to patrz na datę opon,  mogą  być jeszcze w oryginale, mój miał  8 tyś i opony łyse , ale w oryginale. do tego znalazłem  za siedzeniem w nim książkę serwisową z udokumentowanym przebiegiem do 6,5 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

licznik wiadome ze morze byc cos kombinowane,a jak te modele sie spisuja??


to znaczy mx sa proste i mechaniczne a te nowsze juz jest wiecej elektryki,ile taka 90 spali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Ja mam MX 100c 4 cyl perkins jak u Ciebie od 5lat u mnie i nie powiem złego słowa na tą maszyne jedyne co to wymieniłbym w nim silnik na cuminnsa 4 cyl jak w seri 5120 był skrzynia bez zarzutu przez te lata bez żadnej poważnej awari jakis tam czujnik predkosci czujnik siły wymieniałem i cos z pompą paliwa robiłem reszta to czesci eksplatacyjne moge polecic te modele mały zwrotny mało pali a roboty potrafi zrobic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonim1985    0

z perkinsa na cumiusa dlaczego ??


ja mysle dolorzyc do niego przedni wom z tuzem pod kosiarkebijakowa co sadzicie o tym?wystarczy mu mocy?


morze ma ktos taki wom z tuzem do sprzedania

Edytowano przez anonim1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

bo mam porównanie z tymi silnikami przynajmniej z 4 cyl i wiem co potrafi cuminns a co potrafi perkins jak dla mnie sa dwie najwieksze wady jak dla mnie cuminns ciagnie od obrotów jałowych od samego dołu nie potrzebuje duzych obrotów do pracy ma duzy moment obrotowy a co za tym idzie spalanie. Perkins to zupełna odwrotnosc on zaczyna ciagnąc dopiero od 1200 1400 lubi wysze obroty idzie go szybko zadusic trzeba wiecej mieszac w biegach redukowac i moze zwolennicy perkinsa zaraz mnie tu zlinczuja ale ja nie uważam ze perkins nalezy do naj oszczedniejszych silników jak to zawsze słynoł uwazam ze cuminns jest minimalnie oszczedniejszy dodam ze uzytkuje oba takie silniki w case i wiele razy to sprawdzałem w tych samych maszynach i i praktycznie zawsze wychodziło na korzyść cuminnsa. Druga sprawa to ze perkins jest wiecznie upocony na łączeniach przy misce przy pompie strasznie mnie to denerwuje i nie idzie tego zlikwidowac nie wiem moze tylko u mnie tak jest ale z tego co wiem to przypadłosć własnie perkinsów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj