Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Nie dziala u mnie obrotomierz i licznik mth. Jak sprawdzic czy zepsuty jest zegar czy czujnik przy silniku? I w ktorym miejscu go szukac?


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Trzeba iść po kablach (po nitce do kłębka :) ) Nie znam sie na Zetorach ale wiem że często za wskazywanie obrotów jest odpowiedzialny alternator.

Dobrze ci ładuje alternator, nie masz problemów z zapalaniem czy innych takich?? Ile kabli dochodzi do alternatora??

Jak dla mnie jeśli stoi obrotomierz to i licznik motogodzn też musi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
Nie dziala u mnie obrotomierz i licznik mth. Jak sprawdzic czy zepsuty jest zegar czy czujnik przy silniku? I w ktorym miejscu go szukac?

sprawdzic kable-bezpieczniki -zasilające zegar

 

ps

alternator niema nic do tego- chyba że czujnik obrotów padł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

A było ostatnio coś grzebane w elektryce z przodu? Być może ktoś podmienił kabelki na czujniku, zamień je kolejnością i sprawdź co będzie, środkowy to masa i dwa po bokach to sygnał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licznik motogodzin dziala ijest ok. Natomiast z obrotomierzem jest cos nie tege bo wskazuje tylko do ok 1000 obr. Ciagnik kreci sie napewno szybciej niz ten 1000 i nie wiem o co chodzi. Co z tym moze byc? Pozdrawiam


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3
Licznik motogodzin dziala ijest ok. Natomiast z obrotomierzem jest cos nie tege bo wskazuje tylko do ok 1000 obr. Ciagnik kreci sie napewno szybciej niz ten 1000 i nie wiem o co chodzi. Co z tym moze byc? Pozdrawiam

moze się przycina wskazówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

dobry zart.poprzestawiane kable pod zegarem


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Obrotomierz i licznik mtg dostają sygnał z nadajnika (impulastora), więc coś nie tak z tym sygnałem.Kiedyś rozbierałem ten nadajnik i jest to coś w rodzaju prądniczki i ma jedną parą styków, która w/g mnie daje sygnał do licznika mtg. Było to kilkanaście lat tamu i tylko ciut,ciut pamiętam dlatego przy "napewno"nie upieram się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio1    0

Witam ma może ktoś schemat okład elektrycznego do zetora 7211??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

W tych starszych typach zetorów to chyba jest wada co trochę nie psuje licznik ;/ My chyba z 5 razy wymienialiśmy aż odpuściliśmy


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Przepraszam że się wciołem troche nie na temat, otuż mam problem w 7211 wskażnik od temperatury płynu chłodniczego wogule nie wskazuje temp. i myślę że jest to wina czujnika temperatury no i nie wiem bardzo gdzie szukac ,w kturym miejscu tego czujnika i ile przewodów wychodzi od tego czujnika jeszcze jak by ktoś znał kolor tych przewodów .

I jeszcze jedno czy ktoś mugł by wrzuic schemat instalacji elektrycznej do 7211 na forum.Tu na forum jest jeden schemat ale on nie ma opisów i jest za bardzo nieczytelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Przepraszam że się wciołem troche nie na temat, otuż mam problem w 7211 wskażnik od temperatury płynu chłodniczego wogule nie wskazuje temp. i myślę że jest to wina czujnika temperatury no i nie wiem bardzo gdzie szukac ,w kturym miejscu tego czujnika i ile przewodów wychodzi od tego czujnika jeszcze jak by ktoś znał kolor tych przewodów .

I jeszcze jedno czy ktoś mugł by wrzuic schemat instalacji elektrycznej do 7211 na forum.Tu na forum jest jeden schemat ale on nie ma opisów i jest za bardzo nieczytelny.

Do czujnika temperatury idzie jeden przewód, wystarczy, że spadł z czujnika i masz brak wskazań. Aby sprawdzić działanie zegara zdejmij końcówkę z czujnika i dotknij do masy, wskazówka wychyli się . Lokalizacji czujnika nie pamiętam ale wydaje się, że pod maską w okolicy chłodnicy, termostatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

jesli po zagrzaniu wskazowka podnosi sie troche to brak masy.czujnik jest na gorze miedzy przewodami gumowymi wie musi miec dodatkowy przewod masowy gdzies przykrecony.chyba ze bawiles sie z instalacja i poprzestawiales przewody


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem ze nie mam pradu w kabinie. Doslownie wogole zasilania. Gdzies przepadlo. Narazie mam taka prowizorke ze bezposrednio z alternatora mam bezposrednie polaczenie ze stacyjka przewodem. Gdzie szukac przyczyny? Zlaczki pod kierownica sprawdzaklem i nic nie pomoglo.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

moze przy bezpieczniku babel sie odpioł albo masa kabiny ci sie odłaczyła ale wtedy chociaz ine rzeczy by ci bez masy chdziły

no ja tez mam ten sam problem z liczninikiem i obrotomierzem wogole nie działaja


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Czy przy tej prowizorce działa stacyjka, tzn. wkładasz kluczyk i się pojawia zasilanie? Jeśli działa , to szukaj wędrując po grubym przewodzie idącym ze stacyjki do alternatora. Kiedyś na gwarancji jarała się instalacja, wymienili i oddali starą wiązkę - była przetarta w miejscu gdzie wychodzi z kabiny. Sprawdź przewody przy rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działa. Przy alternatorze wszystko dobrze. Taka prowizorke zrobilem bo nie bylo czasu na sprawdzanie bardzo wnikliwe bo trzeba bylo grzac na pole. Prowizorki zawsze najdluzej wytrzymuja :D

 

Edit

Juz zrobiłem. Przyczyna banalna: kostka nie łączyła. Ale Styk odpowiedzialny za przewodzenie prądu do stacyjki wyglądał jak oblany jakimś kwasem. Jakis taki skorodowany był. A pozostale styki w kostce byly ok. Zlaczka meska żeńska i rurka termo i po sprawie.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Dołączam się do tematu i go odnawiam bo mam podobny problem.

Licznik mtg zatrzymał się na bodajże 2543 mtg a będzie miał koło 8000.

Rozkręcałem nawet ten licznik i niby wszystko ok. Później zajrzałem do czujnika i patrze że kabelki luźne więc trzeba dokręcić, więc dokręciłem i jedna z śróbek (miedzianych) urwała się, efektem tego jest obrotościomierz wskazujący max. 1000 obr/min

Już dałem sobie z tym spokój bo chciałem cały czujnik wymienić ale jak słyszałem czasami można kilka razy wymieniać bez rezultatu, a teraz szukam innego wyjścia.

Osobny układ mierzący czas przeprowanych godzin, coś w rodzaju stopera. Ile czasu będzie włączony, tyle będzie wskazywał, gdzie 1 pełna godzina=1mtg.

Tylko nie wiem od czego zacząć... i nie wiem czy to będzie wykonalne bo potrzebna będzie już pamięc.

Może na szrotach poszukam i się popytam o liczniki elektryczne, ale czy będą mieli w ogóle takie części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

kup nowy czujnik od 85 lub bizona ,cos kolo 200 zl i bedzie po problemie.lub rozbierz stary -problemem jest stycznik.taka cienka miedziana blaszka na krzywce,ktora nabija mtg i ona sie urywa[u mnie stanal na 1334].przylutuj kawalek blaszki na chwile pochodzi


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    2

witam

 

podepne sie do tematu na temat elektronicznego obrotomierza, chodzi o taki obrotomierz w ursusie 1224, kupilem nowy ( stary byl padniety jak kupilem ciagnik ) obrotomierz i podlaczylem do pradniczki zgodnie z oznaczeniami ( 31, M, Sz). i jak przekrecilem kluczykiem na zaplon to wskazowka obrotomierza poszla na 1500 ( nawet nie obrocilem rozrisznikiem) a jak wylaczylem zaplon to nie chciala opasc :P , wyciagnąlem obrotomierz i jak zaczalem lekko w niego pukac to wskazowka opadla na 400, wiec jest juz chyba na zlom ten zegar......................... i teraz zastanawiam sie czy tam na zegar powiniwn isc prad , kostka ma 4 styki ( symbol 30 ) a pradniczka 3 wiec o co chodzi, probowalem wiertarka krecic pradniczke i podpiolem zegar na krotko to pokazuje niby jakies obroty ale wskazowka nie opada.................

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2f1a5e309044866.html

 

czy to jest dobrze podlaczone i co ma byc na tym czwartym styku .............. jak sprawdzic czy pradniczka nie jest padnieta bo zegar to juz chyba "zrypany" jest po takim ekscesie ............................. moze juz ktos przerabila ten problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    86

Podłączenia masz złe pewnie (jak wymieniłem zetorze 7211 prądniczkę na nową to inaczej musiałem połączyć trochę to zajeło )

 

obrotomierz sprawdzałem tak (tylko że przy prądniczce to 2 kable tylko były) jeden kabel na plus i wskazówka do końca, a drugi na minus i licznik mth stuknie, tak ze 3 razy i 0,01 mth. Tzn że do licznika prąd musi być na 31 i masa chyba

a prądniczkę to jeden kabel mase ma a następny ten co da minus idzie do nabijania mth, a drugi co da plus jest od obrotomierza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

nie wiem czy to taki problem poprzestawiac pare kabelkow na czujniku i zegarze.na pewno nic sie nie spali ,szary kolor to masa -w zetorze.chwila zabawy i wszystko chodzi-chyba ze naprawde jest cos zepsute, na zdjeciu brakuje 4 kabelka i moze w tym jest problem.to niby ursus ale na wyglad to identyczny z zetorem


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolarz2401    0

mam taki problem w zetorze 7711 prawa strona switaeł mi nie działa w raz z wtyczką na podłoczenie kabla bezpiecznki mam dobre ale niweweim co sie stało czy ktoś może mi pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez celeron59
      witam podczas wlaczenia swiatel mijania albo dlugich bezpieczmiki sie grzeja co moze byc
    • Przez Gospopawrol123
      Witam. Czy ktoś wie czy są światła robocze do ciągnika do wtyczki 3 pinowej bądź do tej do świateł od przyczepy itd?  Gdzie bym mógł je kupić?
       
    • Przez adrianeo13
      Dzień dobry, od kilku dni poszukuję odpowiedzi na chyba bardzo skomplikowaną kwestię dotyczącą renault ergos 90. Otóź po załączeniu rewersu silnik charakterystycznie rzęży dodam że, przed zmianą oleju nic takiego nie miało miejsca  co dodaje sprawie zaciekawienia. Wielu już wypowiadało się na ten temat, elektrozawór może a może za gęsty olej a może coś z elektroniką a może komputer wariuje. Nie można dojść do jakiegokolwiek ładu. Powiem Wam więcej, dwa dni temu przyjechał do mnie mechanik i wkuwając się w odpowiedni kabelek sterujący układem który charakterystycznie "rzęzi i wyje" i zakłądając mi mały przycisk wyłącza ten dźwięk  wtedy kiedy załączam rewers już nie rzęzi i nie wyje... Panie i Panowie! o co chodzi?!
    • Przez Kusmierek11
      Witam . posiadam sieczkarnia john deere 6750. Od pewnego czasu podczas koszenia kukurydzy zaczynała się gotować woda. Chłodnica była wyczyszczona woda do pełna. Postanowiliśmy wyjąć termostat. Po kilku minutach zapaliła się kontrolka (nie mam instrukcji obsługi więc nie wiem do czego służy) i sieczkarnia samoczynnie zgasła. Teraz kręci kręci i nie chce odpalić jasnoby nie dochodziło paliwo. Dodam że pokazuje błąd 72E. Proszę o szybką pomoc  


    • Przez radek5314
      Nie dziala mi 1 kogut z 2 w kombajnie sa zalaczane 1 przyciskiem i bezpiecznik robi sie cieply po wlaczeniu co moze byc przyczyna od czego zaczac sprawdzic?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.