Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Cena uslug remontu instalacji elektrycznej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam,

 

Panowie powiedzcie mi ile placiliscie lub ile bierzecie za wymiane instalacji elektrycznej do np C360 i Bizon i ile wam to zajmuje? Mowimy oczywiscie o polozeniu nowej instalacji zrobionej z linek a nie o gotowym szmelcu. Cena oczywiscie robocizny bo mam do zrobienia troche sprzetu bo sam sie nie wyrobie a musze wykalkulowac ile szykowac $$$

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

Mi wczoraj znajomy elektryk co prawda nie kładł nowej ale naprawiał nową położoną przez papudraków >( mechaników jakieś 3 lata temu.

W praktyce kładł ją od nowa :) , wyszło dwa wieczory roboty po jakieś 2 godziny i chciał tylko 100 zł z tego sam jeszcze kupił kilka żarówek i kontrolki za ok 20 zł.

Jeśli chcesz oszacować koszt to najlepiej na godziny razy stawka 20 zł/h dla elektryka to chyba ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

20 zł za godzinę? :blink: To jest stawka dla sprzątaczki, a nie dla elektryka. Zrobienie instalacji w 360 250 zł netto plus materiał. Natomiast w Bizonie ceny zaczynają się od 750 zł netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Elektrotechnik chętnie bym sprawdził twoja jakość pracy, tylko trochę daleko. Do 3 ciągników byś był zainteresowany? (c-360/c-360 3p/vładimirec

Jak tak a nawet jak nie to czy mógł byś tak na szybkości tak w przybliżeniu określić koszt wykonania z materiałami instalacji w c-360? Zakładając że jedyne co ciągnik ma na sobie związanego z prądem to alternator i lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

20 złotych może i mało bo ro bił mi to znajomy, a swoją drogą taka stawka jak dla sprzątaczki to całkiem dobra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

20 zł za godzinę? :blink: To jest stawka dla sprzątaczki, a nie dla elektryka. Zrobienie instalacji w 360 250 zł netto plus materiał. Natomiast w Bizonie ceny zaczynają się od 750 zł netto.

 

 

Tylko że sprzątaczka w kraju nie widzi takiej stawki, tylko jej pierwszy zleceniodawca to się zgadza.

 

Uważam że stawka dla elektryka (nie mylić z pracownikiem elektryka, który posiada sprzęt oczywiście wiedzę i wystawi FV) to cena coś ok. 50 zł/h ( +/- zależnie od wykonywanej pracy).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Elektrotechnik chętnie bym sprawdził twoja jakość pracy, tylko trochę daleko. Do 3 ciągników byś był zainteresowany? (c-360/c-360 3p/vładimirec

Jak tak a nawet jak nie to czy mógł byś tak na szybkości tak w przybliżeniu określić koszt wykonania z materiałami instalacji w c-360? Zakładając że jedyne co ciągnik ma na sobie związanego z prądem to alternator i lampy.

Cena robocizny to 200 zł netto, materiał to około 250 zł, czyli nowe wkłady przednich lamp, nowe lampy na błotniki i tylne, nowa stacyjka i skrzynka bezpieczników i przekaźniki. Jeżeli miałaby być dodatkowa instalacja kabiny, czyli halogeny przednie i tylne, to u mnie wygląda to następująco: wyprowadzenie instalacji pod jeden halogen z tyłu lub z przodu to 35 zł netto, jeżeli będą dwa z tyłu lub z przodu to 50 zł netto za parę świateł. Do tego materiał, około 100zł, czyli przewody, peszle, przekaźniki, konektory i bezpieczniki. No i oczywiście same halogeny. Podłączenie gniazda przyczepy z położeniem instalacji 40 zł netto plus materiał. Czyli za całość instalacji ze światłami roboczymi 910 zł brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Cena robocizny to 200 zł netto, materiał to około 250 zł, czyli nowe wkłady przednich lamp, nowe lampy na błotniki i tylne, nowa stacyjka i skrzynka bezpieczników i przekaźniki. Jeżeli miałaby być dodatkowa instalacja kabiny, czyli halogeny przednie i tylne, to u mnie wygląda to następująco: wyprowadzenie instalacji pod jeden halogen z tyłu lub z przodu to 35 zł netto, jeżeli będą dwa z tyłu lub z przodu to 50 zł netto za parę świateł. Do tego materiał, około 100zł, czyli przewody, peszle, przekaźniki, konektory i bezpieczniki. No i oczywiście same halogeny. Podłączenie gniazda przyczepy z położeniem instalacji 40 zł netto plus materiał. Czyli za całość instalacji ze światłami roboczymi 910 zł brutto.

 

Możesz zdradzić w czym prowadzisz przewody , rura karbowana czy wiązki "izolowane" czy może coś innego ?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Peszle karbowane i koszulki PCV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Dziękuję.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Proszę bardzo. Jeszcze dodam, że teraz przechodzę na przewody wielożyłowe, łączone w skrzynkach hermetycznych. Zobaczę jak to cenowo wyjdzie, bo trwałość takiej instalacji będzie bardzo wysoka. Tylko czy będą chętni zapłacić za wyższą jakość. Cena robocizny się nie zmieni, tylko materiał będzie trochę droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

A mógłbyś wstawić zdjęcia wykonywanych przez ciebie instalacji, tak dla porównania z tymi nowymi "oryginalnymi" wiązkami


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co tu wstawiać. Po prostu montuję skrzynkę z ABS-u gdzieś na silniku i do niej podłączam wszystko co trzeba (światła przednie, czujniki, alternator itp.) odpowiednimi przewodami dwie lub więcej żył w zależności co jest do podłączenia, następnie drugą skrzynkę montuję w kabinie i do niej podłączam wszystko z tablicy wskaźników, w niej umieszczam również bezpieczniki. Te dwie skrzynki łączę odpowiednim kablem o odpowiedniej ilości żył. W przypadku rozpołowienia ciągnika rozłącza się ten kabel w skrzynce na silniku. Każdy kabel wchodzi do skrzynki przez odpowiedni przepust tak, że wszystko ma klasę szczelności IP 68. Końcówki przewodów oczywiście tulejkowane lub pobielane cyną (z przewagą tulejowania, bo jest szybciej). W zależności od ciągnika i jego wyposażenia, może być jeszcze jedna skrzynka z tyłu, gdzieś na błotniku i z niej wychodzi instalacja kabiny tj. tylnych świateł, świateł roboczych, wycieraczek, nawiewu itp. W tym przypadku generalnie zasada jest taka, że skrzynkę montujemy w pobliżu kilku zgrupowanych blisko siebie odbiorników i do niej doprowadzamy przewody od każdego odbiornika, a następnie jednym kablem o większej ilości żył łączymy ją z inną skrzynką, która w ten sposób grupuje podobny układ leżących blisko siebie odbiorników. Tego typu system sprawdza się szczególnie w kombajnach i innych dużych maszynach. Ale nie o tym jest temat, więc po szczegóły zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez erni16pl
      kto wie niech napisze ile kosztuje pompa hydrauliki u korbanków oryginalna, mi wysiadła niedaje ciśnienia
      Najlepiej jak ktoś by sprawdził u korbanków
    • Przez innocent
      witam. mam na oku fahra 1200. chciałbym się Was zapytać czy części do tego kombajnu są bardzo drogie?
    • Przez Tomek260294
      Witam, potrzebuję pomocy, mam kompletny zanik prądu na całym kombajnie(żadnej reakcji, akumlator w porządku). Ostatnie przygotowania do żniw, pozostało mi tylko podłączenie halogena oświecającego rurę wysypową, (dziś nie sprawdzałem ale prawdopodobnie jest H3 o zbyt dużej mocy bo jak podłaczyłem halogen to 2 razy spaliłem bezpiecznik, podłączając bezpośrednio bez przekażników, ale powinno wytrzymać), spróbowałem się więc podłączyć pod zapalniczkę i wszystko zgasło, kontrolki się nie odzywają, nie ma wcale prądu... miał ktoś taką przygodę>?? może stacyjka się spaliła>?? dodam, że już wcześniej nie łączyła, nie miałem światła drogowego(prawego) poruszałem wsówkami(od kabli lamp drogowych) przy stacyjce i działało wszystko ok, teraz znów był ten sam problem...
    • Przez AgroSikora
      Jakie ceny nasion kukurydzy za j.s na waszym terenie?
       
       
      - KWS
      - Pionner
      - LG
      - Syngenta
      - Euralis
       
    • Przez andrzej1988
       
      to jeszcze taniej niz u mnie. Niby na mazowszu powinno byc troche drozej a tu guzik. Pewnie tez jakis posrednik takie ceny wystawił? U mnie nawet w kurzarni jest po 580 brutto pszenica i niby nie posrednik tylko pszenice skupuje i wykorzystuje na własne potrzeby dla kur
×