Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

casejx jeśli coś jest bezsensu to po co w ogóle to robić? :)

 

Zakładając grzałkę na przewodzie od chłodnicy dobrze jest też zamontować zawór tak by grzało tylko wodę w bloku silnika.

Opublikowano

Amator poradzi sobie pod warunkiem że odkręci przewody wtryskowe.Przy obracaniu koła zamachowego będzie widział jak poszczególna sekcja podaje paliwo dla danej komory spalania (układ w tym czasie będzie zamknięty)

Opublikowano

hmm no własnie szczelinomierza nie mam... no nic jest u mnie we wiosce duzo osób ktore to robia, ale tez czegos chcialem sie nauczyc :D No i jeszcze mam pytanie odnosnie ustawiania konta tłoczenia, kreka na obudowie wyszła mi około 3 cm pomiżej znakow...pompe odchyliłem maksymalnie od silnika i duzo to nie pomogło...

Opublikowano

hmm no własnie szczelinomierza nie mam...

ssący jedna żyletka,wydechowy dwie

No i jeszcze mam pytanie odnosnie ustawiania konta tłoczenia, kreka na obudowie wyszła mi około 3 cm pomiżej znakow...pompe odchyliłem maksymalnie od silnika i duzo to nie pomogło...

poniżej tych dwóch kresek?

cofnij z powrotem,a jak nic to nie da to będzie znaczyło że ktoś przestawił kiedyś kółko zębate napędu pompy na rozrządzie (pomylił się na znakach) albo jeszcze jedna opcja,mogłeś znów nie trafić idealnie z tym pierścieniem..

Opublikowano

Tak poniżej tych dwóch, nie mam go od nowośc wiec różnie moze byc...a mysle ze trfiłem juz dobrze, ustawilem tak ze miało sie spasowac na przeciwko dolnej sruby i weszlo lekko.

Opublikowano

Szczelinomierz to nie majątek około 6zł (zależy ile listków ma). Przyda się nie raz, tak jak umiejętność ustawiania luzów na zaworach.

Tak więc warto zainwestować w sprzęt i w siebie.

Opublikowano (edytowane)

Ja na przykład mam święcę płomieniową, oraz zawsze na około -5stopni to podgrzewam olej w silniku, podkładając pod miskę olejową stary piecyk elektryczny(taki do grzania wody w czajniku) i zawszę odpala za pierwszym razem bez męczenia aku...

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano

przy -5 to on powinien zapalić bez niczego, na dotyk, ja dopiero swojego mf255 podgrzewam jak jest poniżej -10 bo nie ma po co a przecież to te same silniki, nie wie jak to jest ale lepiej ma pali mf255 niż c360 a każdy mówi że na odwrót, jeszcze nigdy tak nie miałem żeby mf sam nie zapalił bez żadnej grzałki

Opublikowano

Tak poniżej tych dwóch, nie mam go od nowośc wiec różnie moze byc...a mysle ze trfiłem juz dobrze, ustawilem tak ze miało sie spasowac na przeciwko dolnej sruby i weszlo lekko.

Skoro lekko to odchyl pompę z powrotem do końca a jeżeli efekt nie będzie zadowalający to pozostaje rozebrać przodek i przestawić koło zębate pompy na znakach o ile masz chęć pobawić się z tym :)

Opublikowano

Tak silnik jest w dobrym stanie, ale ja grzeję olej poto aby nie męczyć rozrusznika itp... Wiadomo że gdy jest mróz to olej się robi jak smoła i ma ciężej do ukręcenia.

PS: Przepraszam za błędy, ale jak to jest wytłumaczenie to piszę na telefonie :)

Opublikowano

U nas 360 pali zawsze bez żadnego grzania , kombinowania , męczenia rozrusznika a pozatym rozrusznik od tego jest że ma kręcic i tyle , niezależnie jak ma cięzko i ile jest kręcony ...... ważne jest ustawienie zaworów , dobra pompa wtryski jak i akumulator .... bez tego zawsze będą problemy ..... dobrze jest też łączyć na chwile światła , zgasić i odczekać z min i wtedy odpalać . Włączenie świateł pobudza akum

Opublikowano

Koledzy mam pytanie w tamtym roku robiłem pompę wtryski wymieniłem filtry paliwa ale moim zdaniem ciągnik ciężko odpala tj gdy kręcę rozrusznikiem to dopiero odpali z 3 lub 4 razem a z komina idą kłęby dymu. W tym roku wykręciłem wtryski i dałem do przeglądu fachman powiedział że są OK. Co może być przyczyną że ciągnik trudno odpala jak się już rozgrzeje to odpala za 1 razem.

Opublikowano

Pompka ręczna nie ma wycieków?

Zawór zwrotny paliwa wymień dla pewności o ile stary,groszowe sprawy.

Jak przepompujesz ręcznie czujesz opór pompki?

Opublikowano

Alamo pompka ręczna czuć opór podczas pompowania i była zmieniana w tamtym roku gdy robiłem pompę.

 

URSUS wtryski dwa tygodnie temu odbierałem fa

chowiec powiedział że są dobrze ustawione

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v