Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, themrsakmejek napisał:

Wie ktoś czy do prądniczki licznika potrzebna jest uszczelka?

gdzie chcesz dać ? Pod prądniczkę ? Z tego co pamiętam to nic tam nie było .

Też chyba silikonem przesmarowałem .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano

Mam pytanie do waz panowie co może być przyczną palenia bezpiecznika od podświetlenia zegarów w zetorze 5011 po wymianie licznika wszystko działa dobrze ale brak podświetlenia i części świateł.

Opublikowano

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia

Opublikowano
4 godziny temu, jacus napisał:

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia

Mój jest taki-trzeba odkręcić cztery śruby na śrubokręt i osłonkę gumową przy kierownicy i całość z zegarami można podnieść do góry.Podpiąć i sprawdzić a jeśli będą chodzić motogodziny to myślę że z ceną się dogadamy 😉

IMG_20200226_131427.jpg

Opublikowano

po paru dniach zrobila sie pogoda wiec teraz bede parenascie dni sial wiec bez potrzeby nie bede znowu odkrecal..

kurna moj bedzie drogi nawet 1000 mtg nie ma nastukane- oj handlarz pare groszy zaplaci 😂

Opublikowano (edytowane)
Dnia 2.10.2020 o 18:39, jacus napisał:

mam taki w garazu tyle ze nie pamietam  juz czego nie liczy...ze tez wczoraj nie napisales ,mialem rozebrana deske rozdzielcza to bym sprawdzil.. chyba ze jest innysposob sprawdzenia

zależy od modelu . Jak pod prądniczkę na 3 konektory to żeby sprawdzić licznik dajesz z akumlatora plus , minus i  wyjście licznika oznaczone jako "Sz" łączysz z masą a następnie puszczasz . Jak działa to po kilkunastu takich przerwach w dopływie minusa przeskoczy cyferka

LICZNIK.jpg

Edytowane przez DarekD
  • Thanks 1
Opublikowano

Panowie a ja mam taki problem z licznikiem mth że gdy odpale zimny ciągnik po nocy przestoju to licznik przez chwile nabija mth maksymalnie 0.04 mth.. Jak sie zetor rozgrzeje do 60 stopni to już przestaje nabijac i nie liczy. co jest nie tak? Obrotomierz działa dobrze. Jak to naprawić?

Opublikowano
Dnia 21.01.2014 o 14:54, zmechanizowany napisał:

Aby sprawdzić tachoprądniczkę domowym sposobem należy odłaczyćwszystkie kableod niej, pozostawić tylko masę[najczęściej środkowy pin],następnie do Sz podłaczyć żarówkęi do+,odpalić traktor żarówka powinna migać

Czy mogę prosić o dokładniejsze wytłumaczenie: jak podłączyć ta żarówkę, skąd ma być ten + ???

Opublikowano

cos nie teges- w srodku jest kabel masowy przykrecony do obudowy. dwa pozostale ? pada deszcz i nie pojde na pole a nie bede wymyslal

dwa kable z boku-nie widzialem nigdy

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Rafal_Zgierz napisał:

Czy ma ktoś wiedzę czy to jest prawidłowe podłączenie prząśniczki ???

A2D4BD6B-CAAE-4D13-A0D2-8BCB248498F4.jpeg

jutro zobaczę.

długo kombinujesz. licznik już zepsułeś ? wymień tą prądniczkę i nie szukaj innych przyczyn .

Edytowane przez pafnucy
Opublikowano
11 godzin temu, pafnucy napisał:

jutro zobaczę.

długo kombinujesz. licznik już zepsułeś ? wymień tą prądniczkę i nie szukaj innych przyczyn .

wynika, ze dobrze mam kable podłączone, a do czego ma służyć ta „ ta srebrna banieczkach” - opornik czy inne ustrojstwo, ono w ogóle potrzebę jest ???

Opublikowano

Przy okazji remontu przedniej części traktora, wziąłem na celownik prądniczkę, ponieważ nie stuka motogodzin, a obroty wskazuje normalnie. Oto co można zobaczyć po jej otworzeniu.

20210121_171523.jpg

Z moich obserwacji wynika, że głównym winowajcą uszkodzeń prądniczki, jest sama jej konstrukcja, a głównie jej łożyskowanie od strony napędu. Jak widać na zdjęciu niżej, koronka, która trzyma tulejkę - łożysko wałka prądniczki jest uszkodzona w obydwu przypadkach niemal identycznie.  Tak miałem jeszcze jedną starą prądniczkę i ją też otworzyłem.

20210122_163412.jpg

W trakcie remontu zauważyłem również, że sam otwór w którym jest montowana owa prądniczka nie jest dobrze wycetrowany z wałkiem rozrządu, z którego bierze napęd i tu jest pies pogrzebany. Bo jeżeli nie jest liniowo, to prędzej czy później się zes...a.

Opublikowano (edytowane)

IMG_20200226_131427.jpg

Panowie ponawiam pytanie czy posiada ktoś na sprzedaż taki licznik-nie musi wskazywać obrotów (oby tylko wskazywał motogodziny)

 

Edytowane przez Siemanr1
Opublikowano (edytowane)

mam taki w szafe -ale zepsuty, za chwile go rozbiore i zobacze co sie stalo-chyba sam go spalilem w pomroce dziejow . jesli uda sie go reanimowac to napisze.

rozebralem i nic nie widac spalonego czy przypalonego, na bank nie dziala bo go wczoraj podlaczylem do ciagnika, 

obrotomierz daje na 2000 a mtg wcale nie nabija, jeszcze sie pozniej pobawie ..

Edytowane przez jacus
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v