Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejna kupka złomu w nowym wydaniu.Pomyślicie co ja tu za głupoty piszę.To zaraz wyjaśnię.Tez miałem w planach kupić Agrotrona K ale nie dość że SDF idzie w kierunku adblu -tak mnie poinformowali w Agromarkecie to po awaryjności jakie te ciagniki grupy SDF się charakteryzują nie wróży nic dobrego .Więc zmieniłem plany i zamówiłem inna markę .Już nigdy więcej nie kupię ich produktu a i innym odradzam.Po rozmowach z rolnikami dowiedzieć można się o urywających zaczepach ,kiepskiej instalacji elektrycznej,czy rozsypujących się sprzęgłach.To tylko w mojej okolicy takie oceny ale jak by zebrać opinię z całego kraju to by się uzbierało pewnie nie mało negatywów.Sam doświadczyłem ich produktu o którym kilkukrotnie pisałem na forum AF a mówię tu o Agrofarmie 410GS który już od miesiąca stoi w naprawie w Invest-Rolu w Czarnocinie gdzie jest naprawiany błąd T-64-czyli awaria związana ze sprzęgłem elektrohydraulicznym.Mechanicy wymienili dosłownie cała elektronikę z elektryką.Czyli elektrozawory,czujniki,deskę rozdzielczą,potencjometr sprzęgła,kable itd.Na dniach mają przyjechać mechanicy z Lublina i oni maja zadecydować co dalej.Oczywiście żądałem wymiany na nowy w ramach rękojmi ale uparli się naprawiać.Jak powiedział pan Robert z SDF z Lublina -ludzi się leczy a ciągniki naprawia-tylko zapomniał że ludzie mimo że leczeni umierają a maszyny stoją bezużyteczne za duże pieniądze rolnika ,ale co tam on i tak pensję otrzyma .Na szybko sumując 15 wizyt u mnie w gospodarstwie w okresie gwarancyjnym: wymienione 3 wentylatory od nawiewu,uszczelniacze od sprężarki a w końcu ona sama bo olej się z niej lał,4 potencjometry pedału sprzęgła,dwa razy pompa hydrauliczna i pług czy agregat ścierniskowy ledwo podnosi podnosi,wymiana części instalacji oraz części wymienione podczas pobytu w serwisie jak bym miał to z własnej kieszeni zapłacić to pewnie by rachunek wyniósł ze 30 000 zł i końca nie widać.

Oczywiście piszę o mojej sprawie w mediach za przyzwoleniem kierownika serwisu z centrali z Lublina pana Krzysztofa S. który stwierdził ze mogę i w telewizji sprawę przedstawić wiec na razie to czynię na forum AF .

 

Z tego co widze co piszeszz trafiles na wadliwy ciagnik ja pracuje w serwisie deutz fahra i wychodzily wadliwe wersje ciagnikow z elektrohydraulicznym rewersem i zalezy tez od serwisu duzo serwisow jest cienka nasz jest jednym z najlepszym w polsce :) sposrod wszystkich serwisow deutz w polse mozna policzyc na jednej rece ktorzy wszystko zrobia

Opublikowano

piasek skoro sa sztuki wadliwe to czemu robicie jaja z wymiana ciagnika na ten bez wad ? i byloby bez problemu a tak wole ursusa 9014 h 3 lata gwarancji i tylko jazda a u was 12 miesiecy i co potem ?

Opublikowano

Troche mnie nie było ale, @kamil41 tak sobie żartuje tylko bo przecież jak wychodzi jakaś nowość to zawsze tak jest ze cena wygórowana :D Co do tych awaryjności to czy to fendt czy ursus to jak nie będziesz dbał to i tak będzie wadliwy :)

Opublikowano

mam agrotrona m 610 i cos mi sie wydajeże za duzo chla , na piachu na 1 ha bierze 20 l na ha w transporcie z pługiem na godzine 20 l na ha, jak stoi na podwórzu godzine to 20 l na godzine ( a tak odpalony zeby sprawdzic), ostatnio walnął sobie na 1,91 ha orki może i cięzkiej z 4 słupami 78 litra on, pytanie głupie może prozaiczne czy wam ten model tak samo wali wachy paliwa jak mi ??????, no a sprzęt mam dobrany dobrze ustawiony też

Opublikowano (edytowane)

ttv - bezstopniówka, p - powershift. Byłem na pokazach deutz'a i miałem przyjemność jeździć wszystkimi modelami w tym 5110 i 5130 ttv, jak jakies pytania to walić ;d

Edytowane przez KoNiU4718
Opublikowano (edytowane)

Nie mogę porównać ponieważ nie jeździłem Fendtem, oraz John'em na bezstopniówce. Jeżeli chodzi o wrażenia z samej jazdy to chodzi bardzo płynnie, żadnych szarpnięć czy coś, pracowałem też 6140 TTV z głęboszem i nie miał żadnych problemów przy prędkości 14-15 km/h, jednak musiałem zwolnić do 9km/h bo za bardzo szarpało ze względu na kamienie :)Ciągniki ogólnie bym polecił, jedyne uwagi mam do dotyku. Po dłuższej pracy i lekkim zakurzeniu dotyk nie działał już tak czule jak na początku...

Edytowane przez KoNiU4718
Opublikowano

Polecam model 5100C ma 100km ale można wgraz oprogram. z modelu 5120C i moc będzie 120km.

Cena 175netto z klima, szyber, fotel pneum, 6 hydraul.

Opublikowano

Polecam model 5100C ma 100km ale można wgraz oprogram. z modelu 5120C i moc będzie 120km.

Cena 175netto z klima, szyber, fotel pneum, 6 hydraul.

 

Seria 5 C to się nawet agrotronem nie powinna nazywać. Bo to agrofarm.

Normalna 5 ma przynajmniej kabine z agrotrona k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v