Skocz do zawartości
mlodyrolnik21

Nowa seria Agrotron serii 5 [połączone]

Polecane posty

Czy już słyszeliscie o tej nowej serii bo w internecie jak szukałem nic nie ma , dealer powiedział mi że Agrokron K jest już niedostepny i zastąpiony przez Agrotrona serii 5 , i czy moze wiecie co tam bedzie i czy bedzie lepszy od poprzedniej serii , pozdrawiam i prosze o pomoc

Edytowano przez mlodyrolnik21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas323    2

Szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze nic o nowej serii 5 ze stajni DF a mam dostęp do info na bieżąco. Na razie zrobiła się rewolucja i w DF będzie przepaść między agrofarmem a serią 6. Te braki mają zastąpić nowe modele ciągników Same, między innymi Same Virtus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

CBMarek    4

jak zawsze. DF poprostu juz nie ma swoich Ciagników odkąd same wykupiło DFa to włosi pakuja soje odpowiedniki w DFa. Moim zdaniem powinno być odwrotni DF powinien byc kontynuowany swoją technologią. teraz DF to tylko marka nazwa a ciagnik w 90% to włoch w barwie df

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

Kolejna kupka złomu w nowym wydaniu.Pomyślicie co ja tu za głupoty piszę.To zaraz wyjaśnię.Tez miałem w planach kupić Agrotrona K ale nie dość że SDF idzie w kierunku adblu -tak mnie poinformowali w Agromarkecie to po awaryjności jakie te ciagniki grupy SDF się charakteryzują nie wróży nic dobrego .Więc zmieniłem plany i zamówiłem inna markę .Już nigdy więcej nie kupię ich produktu a i innym odradzam.Po rozmowach z rolnikami dowiedzieć można się o urywających zaczepach ,kiepskiej instalacji elektrycznej,czy rozsypujących się sprzęgłach.To tylko w mojej okolicy takie oceny ale jak by zebrać opinię z całego kraju to by się uzbierało pewnie nie mało negatywów.Sam doświadczyłem ich produktu o którym kilkukrotnie pisałem na forum AF a mówię tu o Agrofarmie 410GS który już od miesiąca stoi w naprawie w Invest-Rolu w Czarnocinie gdzie jest naprawiany błąd T-64-czyli awaria związana ze sprzęgłem elektrohydraulicznym.Mechanicy wymienili dosłownie cała elektronikę z elektryką.Czyli elektrozawory,czujniki,deskę rozdzielczą,potencjometr sprzęgła,kable itd.Na dniach mają przyjechać mechanicy z Lublina i oni maja zadecydować co dalej.Oczywiście żądałem wymiany na nowy w ramach rękojmi ale uparli się naprawiać.Jak powiedział pan Robert z SDF z Lublina -ludzi się leczy a ciągniki naprawia-tylko zapomniał że ludzie mimo że leczeni umierają a maszyny stoją bezużyteczne za duże pieniądze rolnika ,ale co tam on i tak pensję otrzyma .Na szybko sumując 15 wizyt u mnie w gospodarstwie w okresie gwarancyjnym: wymienione 3 wentylatory od nawiewu,uszczelniacze od sprężarki a w końcu ona sama bo olej się z niej lał,4 potencjometry pedału sprzęgła,dwa razy pompa hydrauliczna i pług czy agregat ścierniskowy ledwo podnosi podnosi,wymiana części instalacji oraz części wymienione podczas pobytu w serwisie jak bym miał to z własnej kieszeni zapłacić to pewnie by rachunek wyniósł ze 30 000 zł i końca nie widać.

Oczywiście piszę o mojej sprawie w mediach za przyzwoleniem kierownika serwisu z centrali z Lublina pana Krzysztofa S. który stwierdził ze mogę i w telewizji sprawę przedstawić wiec na razie to czynię na forum AF .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

to że sa problemy to jest normalne bo to tylko maszyna i moze sie trafic wadliwy sprzet gorsze jest to ze serwis nie moze sobie z tym poradzić

Zeby było ciekawiej to ja polecam produkty SDFu a z Invest-Rolu jestem bardzo zadowolony, kupowałem od nich kombajn i podejscie bardzo profesjonalne, po sezonie dzwonili z serwisu czy nie chce zgłosić jakiś problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    8

zizuza Deutz-Fahr idzie w stronę adblue ponieważ każdy ciągnik od tego roku musi spełniać nową normę emisji spalin i każdy będzie wyposażony w adblue.A co do opini o stajni SDF to ja ją polecam ponieważ sam posiadam Lamborghini i jestem z niego bardzo zadowolony ponieważ ma zero awarii a mam go już 8 lat i planuję kupno nowej serii 6 dokładnie model 6150. U mnie w okolic jest sporo traktorów z tej stajni i sobie je chwalą bardziej narzekają na Johm-deere i Masseey ferguson-y To tyle z mojej strony w tym temacie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

i tu się mylisz , każdy ma spełniać nowe normy a nie musi posiadać adblue .Może mieć filtr cząsteczek stałych.Czyli John Deera kupujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

i tu się mylisz , każdy ma spełniać nowe normy a nie musi posiadać adblue .Może mieć filtr cząsteczek stałych.Czyli John Deera kupujesz.

filtr czastek lubi sie zapychac

mam k100 od 2007 i jak narazie zero awarii

massey zaskoczył mnie po 13 latach ale 10tyś. i jest jak nówka

znajomy ostatnio kupił 6170R sprzet 10dni od przekazania zamilkł

serwis wymienił ecu i odpala :D

agrofarm sąsiada na gwarancji wymiana sprzegła

tak wiec sprzet sprzetowi nierówny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

@K100 a adblu też się zapycha a i potrafi zamarznąć.Podobnież byle paproch wpadnie i już się zapycha.

Ale w zasadzie sednem moich wcześniejszych wypowiedzi jest awaryjność ciągników grupy SDF i najnowsze wypusty nie odzwierciedlają jakości maszyn z lat 90-tych czy nawet tych wyprodukowanych do 2005.Jak byście musieli tak jak ja w swoim gdzie z powodu błędu T-64 czy to na środku skrzyżowania ,drodze czy też podczas pracy musieli gasić ciągnik po to by po chwili go znów uruchomić to byście zdanie zmienili.Minimum 300 razy błąd się u mnie wyświetlił.W żniwa w ciągu miesiąca ok 70 razy.A najgorsze właśnie jest to że nie potrafią tej wady usunąć ,ani też nie chcą wymienić na ciągnik na wolny od wad.A wada ta nie powstała na wskutek mojego użytkowania tylko jest ona w nim od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

moim zdaniem ad blue juz lepsze od filtra czasteczek stałych...nie słyszałem w okolicy o awariach tych ciagników i również mysle o kolejnym zakupie z SDFu... jedyny problem to z moca o którym czesto słysze a właściwie z jej brakiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

@K100 a adblu też się zapycha a i potrafi zamarznąć.Podobnież byle paproch wpadnie i już się zapycha.

Ale w zasadzie sednem moich wcześniejszych wypowiedzi jest awaryjność ciągników grupy SDF i najnowsze wypusty nie odzwierciedlają jakości maszyn z lat 90-tych czy nawet tych wyprodukowanych do 2005.Jak byście musieli tak jak ja w swoim gdzie z powodu błędu T-64 czy to na środku skrzyżowania ,drodze czy też podczas pracy musieli gasić ciągnik po to by po chwili go znów uruchomić to byście zdanie zmienili.Minimum 300 razy błąd się u mnie wyświetlił.W żniwa w ciągu miesiąca ok 70 razy.A najgorsze właśnie jest to że nie potrafią tej wady usunąć ,ani też nie chcą wymienić na ciągnik na wolny od wad.A wada ta nie powstała na wskutek mojego użytkowania tylko jest ona w nim od nowości.

 

 

też by mnie to wk...ło jak bym miał taki przypadek

adblu czy filtr mają swoije + i -

w twoim przypadku było trzeba wejsc na droge prawna

nie chce tu nikogo obarczac winą ale jak chcesz kupic maszyne to do czasu podpisania umowy jesteś Bogiem

potem sie to zmienia i maja wszystko w d...e

 

znam przypadek co zabrali traktor na gwarancji naprawili i powiedzeli ze z winy kierowcy i wystawili rachunek na 35tyś zł za remont

gość nie zapłacił przyszedł komornik zlicytował traktor i d*pa blada ........ takie to są serwisy w kraju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

Wczoraj mechanicy z lublina posprawdzali ciągnik w Czarnocinie i że niby wszystko powinno być Ok.Dziś rano telefon ze ciągnik jedzie do mnie i ze niby od trzech dni nie zaświecił się błąd??????????? a w piątek dzwoniłem po południu to serwisant stwierdził ze się błąd pokazuje.

Ciągnik przyjechał więc zacząłem zaległe prace turem wykonywać i po niecałych dwóch godzinach pracy błąd T-64 wyświetlił się ponownie.

Wniosek jest taki że mechanicy stwierdzili że nic nie da się więcej zrobić i kazali odwieźć ciągnik ,a mieli niby nawet cały tydzień noclegować.

Sprzedawca już wie ze ponownie błąd się wyświetlił.Poczekam jeszcze troszkę na ich decyzję co dalej z tym fantem zrobią.Czas płynie na niekorzyść Firmy SDF bo jak trzeba będzie to zainteresuje telewizje i prasę rolniczą.Jak to nic nie da to niestety wystąpię na drogę sądową.

Oczywiście przed przekazaniem ciągnika do naprawy zażądałem potwierdzenia na piśmie że naprawa odbędzie się na koszt Firmy Invest-Rol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DFkujawy    0

Do końca gwarancji ile czasu zostało? Ja jak miałem problemy z ciągnikiem to wywalczyłem przedłużenie gwarancji o ile dobrze pamiętam o 8 miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

U mnie jak na razie oba z koncernu SDF się dobrze sprawują. To że czasem coś się urywa lub siada sprzęgło nie zawsze musi być winą samego ciągnika, acz kolwiek nie można wykluczać błędu popełnionego przy montażu. Ja również w przyszłości będę planował zakup kolejnego ciągnika ze stajni SDF i również bym je polecał bo na moim terenie jest ich sporo, i nowych i już tych starszych no i jakoś się toczy ;)

Ale firma u której kupiłeś ciągnik no leci w kulki i to konkretnie. Nie życzył bym nikomu takiego dilera ale postrasz ich sądem, może zmiękną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

Ciąg dalszy: Wczoraj przyjechał człowiek z Lublina od Same .Porobił zdjęcia parametrów,oraz błędów z komputera serwisowego i ma wysłać inżynierom do Włoch. Zarządził też wymianę kolejnej wiązki jeśli nie była wymieniana .

Odnośnie tematu czyli nowej seri Deutza to mają wypuścić na przełomie marca i kwietnia bliźniaków Vertisa czyli Lamborghini i Deutza.Maja posiadać filtr cząstek stałych .Ad-blu maja mieć tylko ciągniki pow 130km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal995    13

@zizuza zaczynają mnie irytować Twoje wpisy, gdzie nie spojrzę tam widze Twoje wypociny na temat awaryjności tej marki, a najlepsze jest to żę wypisujesz że wszystkie ciągniki SDF są awaryjne posiadając tylko jeden model Deutza. Ja mam ciągnik z tej stajni i bardzo go sobie cenie, małe spalanie a awarii brak. W każdej marce zdarzają się ciągniki z wadami ale to w cale nie powód żeby sądzić że wszystkie ciągniki są złeee. Proponuje ogarnąć temat, troche poczytać opinie innych użytkowników na temat tej marki, a mówienie że w całym kraju jest pełno użytkowników z problemem z tym ciągnikiem jest co najmniej żałosne, w mojej okolicy jest pełno posiadaczy tych maszyn i wszyscy jakoś je bardzo chwalą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

Temat ogarniałem przed zakupem no i co -rzeczywistość zszedłem z obłoków na ziemię.

Irytujące jest posiadanie wadliwego ciągnika .

@kowal995 jak by do twojego 'cuda" przyjeżdżali 16 razy serwisanci i nie naprawili usterki to też byś się wkurzał-albo i nie -nie moja sprawa.

Jeśli nie chcesz to nie czytaj moich wypowiedzi .Jak sądzisz- moja wina że posiadam taki ciągnik czy Deutza że mi z wadą sprzedali i nie potrafią naprawić.Jeśli byłby naprawiony za pierwszym czy nawet drugim podejściem to nie warto by było nawet pisać o tym. Ciebie drażni jak ja piszę "żle" o SDF-foskich ciągnikach to twój problem.Ty chwalisz ich produkty bo po prostu nie doświadczyłeś ich wad. To jest wolne forum i każdy może pisać o swoich maszynach -byle prawdę.

Niech w końcu naprawią wadę a jak nie to wymienią ciągnik na wolny od wad i będzie po temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal995    13

ale o to chodzi że Ty krytykujesz całą stajnie SDF :/ a u Ciebie problem dotyczy jednego modelu, zapewne tylko takim miałeś okazje pracować, więc nie pisz że wszystkie modele są słabo wykonane. A że trafiłeś na wadliwy sprzęt to na prawdę Ci współczuje, bo każdy kupując nowy ciągnik chce żeby na siebie robił i wszystkie zainwestowane pieniądze mogły sie zwrócić, Więc proszę nie krytykuj tej marki jako całość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W TAP jest opisany Agrofarm 430Gs, który podobnie miał już trochę awarii. U mnie w okolicy ostatnio pojawiło się parę Agrofarmów, ale tych bardziej mechanicznych i nie słychać o problemach. Ciekawe jak będzie w dalszej eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jeżeli chodzi o tego Agrofarma w TAP to według mnie właściciel nie ma racji w sprawie źle zestopniowanej skrzyni, przecież wiedział co kupuje, chyba miał jazdę próbną. To tak samo jakby miał pretensje że Agrofarm ma 4 cylindry a nie 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Ciąg dalszy: Wczoraj przyjechał człowiek z Lublina od Same .Porobił zdjęcia parametrów,oraz błędów z komputera serwisowego i ma wysłać inżynierom do Włoch. Zarządził też wymianę kolejnej wiązki jeśli nie była wymieniana .

Odnośnie tematu czyli nowej seri Deutza to mają wypuścić na przełomie marca i kwietnia bliźniaków Vertisa czyli Lamborghini i Deutza.Maja posiadać filtr cząstek stałych .Ad-blu maja mieć tylko ciągniki pow 130km

 

zizuza muszę Cię poprawić. Seria 5 i odpowiedniki NIE ma filtra cząstek stałych tylko normalny katalizator DOC.

Technologia SCR jest w Agrotronach, DPF w Deutz'u nie ma.

 

Pozdrawiam

 

P.S. Musiałeś trafić na felerną sztukę skoro masz takie problemy. Ale to są właśnie włosi i ich robota :/

Ja się zastanawiam, tyle norm i sposobów zarządzania jakością, a z roku na rok żywność co raz gorsza a sprzęt co raz bardziej się psuje. Koniec świata zbliża się wielkimi krokami.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

Kolejna kupka złomu w nowym wydaniu.Pomyślicie co ja tu za głupoty piszę.To zaraz wyjaśnię.Tez miałem w planach kupić Agrotrona K ale nie dość że SDF idzie w kierunku adblu -tak mnie poinformowali w Agromarkecie to po awaryjności jakie te ciagniki grupy SDF się charakteryzują nie wróży nic dobrego .Więc zmieniłem plany i zamówiłem inna markę .Już nigdy więcej nie kupię ich produktu a i innym odradzam.Po rozmowach z rolnikami dowiedzieć można się o urywających zaczepach ,kiepskiej instalacji elektrycznej,czy rozsypujących się sprzęgłach.To tylko w mojej okolicy takie oceny ale jak by zebrać opinię z całego kraju to by się uzbierało pewnie nie mało negatywów.Sam doświadczyłem ich produktu o którym kilkukrotnie pisałem na forum AF a mówię tu o Agrofarmie 410GS który już od miesiąca stoi w naprawie w Invest-Rolu w Czarnocinie gdzie jest naprawiany błąd T-64-czyli awaria związana ze sprzęgłem elektrohydraulicznym.Mechanicy wymienili dosłownie cała elektronikę z elektryką.Czyli elektrozawory,czujniki,deskę rozdzielczą,potencjometr sprzęgła,kable itd.Na dniach mają przyjechać mechanicy z Lublina i oni maja zadecydować co dalej.Oczywiście żądałem wymiany na nowy w ramach rękojmi ale uparli się naprawiać.Jak powiedział pan Robert z SDF z Lublina -ludzi się leczy a ciągniki naprawia-tylko zapomniał że ludzie mimo że leczeni umierają a maszyny stoją bezużyteczne za duże pieniądze rolnika ,ale co tam on i tak pensję otrzyma .Na szybko sumując 15 wizyt u mnie w gospodarstwie w okresie gwarancyjnym: wymienione 3 wentylatory od nawiewu,uszczelniacze od sprężarki a w końcu ona sama bo olej się z niej lał,4 potencjometry pedału sprzęgła,dwa razy pompa hydrauliczna i pług czy agregat ścierniskowy ledwo podnosi podnosi,wymiana części instalacji oraz części wymienione podczas pobytu w serwisie jak bym miał to z własnej kieszeni zapłacić to pewnie by rachunek wyniósł ze 30 000 zł i końca nie widać.

Oczywiście piszę o mojej sprawie w mediach za przyzwoleniem kierownika serwisu z centrali z Lublina pana Krzysztofa S. który stwierdził ze mogę i w telewizji sprawę przedstawić wiec na razie to czynię na forum AF .

 

 

 

i teraz powiem Ci Ciekawostke z zaczepami zaczepy belki dzięgła całe wieszaki są robione w MITA a wiekszosć w podlubelskim Jackowie

Co Ciekawe firma CBM Polska to dawne SDF Polska pana roberta czesto widze bo SDF zostawiło sobie jedna hale serwisową i CBM sklada dla gruby SDF w Jackowie małe ogrodniki Same Solaris lambo r1 i df agrokid miałem okazje troche je poskładać.

wracająć do zaczepów poprostu jest to robiona masówa wzorce są idealne zrobione bo np NH czy JD potem sobie robi próby a cała produkcja jest robiona na ilość i aby szybciej.

mówisz urywające sie zaczepy powiem Ci że jesli masz kupić JD Zetora NH case Fendta claasa MFa Valtre Landiniego coś z SDF Steyra Ursusa to wszystkie zaczepy do tych ciagników są z Grupy CBM MIta wiec jakości nie oczekuj.

Całe rotory z podłogami w claasach spawane są u nas kabiny szkielety do ursusów i jeszcze kilku marek spawane sa też u nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez maciek
      Macie styczność z ciągnikami Valmet seri 8xxx, jak u nich z awariami ,dostępnością i cenami części zamiennych?
    • Przez kewin123
      Witam -prawdopodobnie w okolicach lutego ma być premiera nowej valtry z serii -A . Czy ktoś cokolwiek wie na ten temat? Wszelkie info, zdjęcia, dane, mile widziane. 
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


    • Przez osibuhaj
      Witam mam problem z Deutz Agrofarm420 profilajne brak rewersu do tyłu a do przodu jest ok!Dodam jeszcze że olej wycieka pomiędzy silnikiem a skrzynią! 
×