Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w moim johnie prawdopodobnie urwała się linka od rewersu :( , czuć jak dźwignia ociera o druciki . Wie ktoś może jaki będzie koszt naprawy? Długo zajmie naprawa? Ktoś miał podobną usterkę? z góry dziękuję za pomoc ;P

Opublikowano

Jak masz czas to możesz wtedy se wysyłać i dorabiać ale jak trzeba wóz codziennie ładować to nie ma na to czasu i pewnie wcale dużo taniej nie wyjdzie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzwoniłeś do nich? Dorabiałeś kiedyś linkę?

Cała naprawa polega na ucięciu kawałka nowej linki i zakuciu jej. 50 zł pewnie wystarczy+ 10 minut czekania.

Opublikowano

1. Tylko że ja mam do nich 500 km więc podroż więcej kosztuje niż nowa linka chyba żeby gdzieś bliżej znalazł kogoś

2. ta linka już swoje przeszła raz pękła to pewnie w niedługiej przyszłości pęknie gdzieś obok a zwłaszcza że to nie linka tylko cięgno Bowdena

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten link to tylko przykład, takich firm jest więcej. Chciałem tylko pokazać, że może da się zaoszczędzić, 6 stówek jednak piechotą nie chodzi ;) .

Opublikowano

Na pewno da się zaoszczędzić tylko tak zużytej linki bym nie naprawiał bo to mija się z celem ale zrobić nowo na wymiar na pewno wyjdzie taniej od oryginału, jak ktoś ma blisko i ma czas

Opublikowano

Witam mam taki problem z maszynka ostatnio robi mi sie takie cos ze jak odpale jd to miga mi na wyswietlaczu literka " i " i nie dziala mi rewers po chwili pykania rewersem lampka gasnie i wszystko dziala, jak traktor jest zapalony to wszystko normalnie dziala jak go sie zgasi to czasem wlasnie takie cos sie robi co moze byc tego przyczyna ? bezpiecznik slaby ? czy pod spodem jakis kabel nie laczy ?

Opublikowano

dzisiaj zauwazylem jeszcze takie cos ze jak odpale ciagnik to slychac takie pykanie jak by rewers sie wrzycal i wyrzucal tak pare razy jak by cos nie lapalo pyknie kilka razy i miga lampka " i " i teraz ruszam rewersem do przodu albo do tylu tak pare razy i zalapuje i lampka przestaje migac jak ciagnik jest w ruchu to wszystko dziala normlanie elegancko a jak go sie zgasi to ten rewers jak by nie lapie o co tu chodzi ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v