Skocz do zawartości

PRZEDNI NAPĘD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, czy w serii .54 z 99 r . były montowane inne przednie mosty niż w reniach sprzed 99r. ? Taką i formacje otrzymałem od handlarza i chciałem to zweryfikować.

Opublikowano

Dodam 3 grosze do tematu napędu . U mnie przyczyna nie rozłączania było ścięte zabezpieczenie w przystawce i była źle złożona(inaczej niz na schemacie).Oczywiście dzielniki , zaworki , ciśnienia, prądy po kolei tak jak koledzy pisali .Koło napędu przystawki ma luz ale jeszcze nie jest najgorzej i spróbuje poczekac do zimy z wymiana łozyska.

Opublikowano

Witam posiadam renault Ares 735rz i mam problem z przednim napędem. Po wlaczeniu przycisku (tego na stycznik co odskakuje) nie zapala mi się lampka, tak samo dzieje sie z blokada. Przy hamowaniu nie wlacza sie kontrolka a przednie kola hamują, przy ruszaniu z ciężarem widac ze przednie kola ciągną. Nie mam pojecia czy napęd jest wlaczony czy wylaczony co sie moglo stać ?

Opublikowano

Panowie czy krzyżaki w Renault 85.15 i podobnych są jakoś smarowane?? Szukam jakiegoś punktu do ich smarowania ale nic nie widzę. 
Oraz drugie pytanie odnośnie tego że jak jest włączony przedni napęd i skręcę kołami na maxa i jadę to słychać takie dziwne stukanie jak by coś przeskakiwało. Co to może być za przyczyna? 

Opublikowano

Przód podniosłem i jak się kręci kołami niby wszystko ładnie chodzi nic nie stuka. W czasie jazdy też niby przód ładnie chodzi bez żadnego stukania tylko jak skręcę kołami to wtedy to słychać ale musza być skręcone na max. 
Jak się obrobię trochę to odkręcę i sprawdzę w jakim stanie są łożyska może masz rację że pada to łożysko. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam renie 103 54 mam problem z przednim napędem a mianowicie dzisiaj podczas prac polowych znikł i nie mogę go załączyć. Jaka może być przyczyna i od czego zacząć. Podniosłem przód ciągnika i koła się kręcą swobodnie.

Edytowane przez kip
Opublikowano

Witam zaczynam rozbierać w mojej reni przedni most by wyciągnąć wałek ataku (ścięty frez) domyślam się żeby atak wyszedł to muszę wyciągnąć półośki ale one nie chcą mi wyjść, odkręciłem te wszystkie śruby które są przykręcone na wzór koła do zwrotnicy lecz, pomoże ktoś jak to rozebrać? jest jeszcze gdzieś jakieś zabezpieczenie tych półosi?

Opublikowano

Dzięki kolego tak czułem że tam musi coś trzymać, a żeby wyjąc ten pierścień to muszę rozebrać ten krzyżak czy wystarczy że ściągnę zwolnice i się do niego dostanę? i jeszcze jedno pytanie teraz mi ładnie w moście i zwolnicach olej trzyma nigdzie się nie poci i czy jak to wszystko porozbieram to dawać później nowe uszczelniacze czy zostać przy starych?

Opublikowano

Krzyżaka raczej nie rozbieraj, ciężko ale pierścień można wyjąć.  Co do uszczelniaczy to już twoja decyzja czy zaoszczędzić kasę teraz, czy póżniej stracić i się jeszcze narobić.

Opublikowano

Witam mam taki problem posiadam renault 7514 i gdy włączę napęd to na 1 biegu szosowym zaczyna wyć w przystawce opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28 jeśli można proszę o jakieś info w tym temacie

Opublikowano

@izydor ja też myślałem że krzyżaki w reni nie są smarowane ale jak wymieniałem uszczelniacz to okazało się że są. Tylko żeby je nasmarować to trzeba koło ściągać i trochę się nagimnastykować. Ja jeszcze musiałem kalamitki wymienić to już w ogóle porażka.
Niewiem jak jest w tych mniejszych ale 133.14 krzyżaki mają możliwość smarowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v