Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bubel500

<Zetor 8045> Co to za filtr?

Polecane posty

bubel500    4

Witam mam pytanie co to za filtr z lewej strony ciągnika (patrząc od tyłu ciągnika) koło skrzyni pod schodkami?

Z tego co wiem to takie dwa zespolone to od skrzyni biegów.Tak?

A ten co jest nad nimi to co?


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

ten metalowy zabezpieczony takim drutem to jest filtr od podnośnika a ten wkręcony na górze to filrt PP jak się nie myle to od pól biegów jest lecz mogę się mylić ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    48

Filtr WH20-45 zatrzymuje opiłki(grubsze zanieczyszczenia). Zaś puszkowy PP 8.4 wg kat. wf. Sędziszów czyści dokładnie.Pierwszego możesz umyć-drugi jest do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bubel500    4

http://www.google.pl...:70&tx=45&ty=50

Ten jest do czyszczenia?

 

Dzisiaj rozebrałem ten filtr ze spinką(link u góry) i wyjąłem te 2 kubki z góry i w środku nic nie ma, powinny być tam wkłady? Jakie? po wyjęciu tylko olej zaczął się podnosić w nim do góry

Pilne!

Edytowano przez bubel500

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

powinny tam być filtry :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Odnowię temat ... Sprawa dotyczy tego aluminiowego filtra http://www.agrofoto....l__14__st__10��

Właśnie to rozebrałem zakupiłem oba filtry lecz pojawia się pytanie jak go zamontować .... Filtr jest taki http://www.sklep-gre...oducts_id/14531

Zamontować go dziurką w stronę ciągnika? (Tak był zamontowany) Czy odwrotnie?? Wogóle chyba ktoś się walną i w tym aluminiowym filtrze jest taka sprężynka z grzybkiem i ten grzybek był zamontowany odwrotnie wg. katalogu... Jak bym zamontował go odwrotnie to ten grzybek nie ma zbytnio zaparcia.... Pilna sprawa a nie wiem jak to powinno iść a w katalogu jest nie wyraźnie strasznie

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Grzybek ze sprężyną przychodzi od strony pokrywy, a wkład dziurką do ciągnika. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Czyli jednak dobrze było to zamontowane... Dzięki wielkie :) Sorki za może błache pytania ale ja i mechanika to nieporozumienie a nie lubie patrzeć jak mi olej cieczy :D

 

No i wszystko poskręcane ... :/ Już myślałem że będzie git a tu pupa... Okazalo się że walnięta jest taka miedziana rurka nad filtrem przykręcona do niego i z niej się leje... Gdzie ona idzie i jak ją łatwo wymienić??

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie to jest rurka z filtra do rozdzielacza, przykręcona do mostu za tylnym lewym kołem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/cPath/29579_29586_29616/products_id/23776/language/te?osCsid=eac1215e71eee8bc93bfd49061971d5f

Znalazłem tą strzeloną rurkę... To ta z linku... Przeszukałem cała instrukcję napraw i nie wiem gdzie może ona iść ... Tak jak wspomniałem jestem laikiem w tym temacie ale na tate nie mogę teraz liczyć bo się rozchorował ... I nie wiem czy jutro dam sobie z tym radę...

 

 

beztytuu1bo.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Z tego co pamiętam to tą rurką idzie olej do tylnego mostu i podaje olej na mechanizm różnicowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

no to masz troche roboty:) nie kupuj ani nie spawaj rurki nic nie da a tylko jak znowu pęknie będzie kupa roboty no może nie kupa ale trochę jest... najpierw z odkręceniem a potem z wyciągnięciem... a jest ona przykręcona nad pompa od wspomagania... tak tak od strony sprzęgła... jak się nie ma małych dłoni to jest masakra z odkręceniem... chyba ze by klucz 22 na spirali, ale ciasno w cholere tam jest;/ ja jak odkręcałem to ho problem popuścić i problem wykręcić a założyć... tylko palce tam mieściłem... ale dasz rade;)tylko kup w to miejsce wąż i wypuść go nad pompa od podnośnika ( dwie końcówki przelotowe jak pamiętam jedna 18 druga 16 i dobrze by było jakby ta 18 była obrotowa a jak nie to wąż skręcany musi być tak mniej więcej 10 cm od końcówki 18 by łatwo go ustawić( ja mam tak zrobione i jest dobrze nastał spokój, nie ma już pękających rurek:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Akurat łapki mam małe to już jeden plus ;) Nie wiem czy to ma coś do tej pompy ale mam orbitol ... Coś to zmienia ?? Znając życie to tak się stanie że pójdzie tam wąż ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do pompy wspomagania na pewno nic nie ma wspólnego, nie z tym olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

filippo ona idzie do skrzyni pośredniej do mikropompy ?

Nie znam tego typu i pytam się.

Bo 19 idzie na mechanizm różnicowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

mowa o 12 nr:) szczerze ci powiem ze nie jestem pewien, nie pamiętam połączenia z mikropompki ale jest ta rurka przykręcona nad pompą wspomagania czyli na przeciw mikropompki i to chyba pod mikro jest podłaczona hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

To by wychodziło że jest ona od mikro pompy. Tak po rysunku widzę. Ja miałem z filtrem PP 8,4 z 360 silnika, i tam było podłączenie z górnego dekla skrzyni, i rurką do dyferencjału. tak jak by 15 zasilanie i 19 odpływ.

A ta 12 szła z mikro pompy, do dekla z boku, między akumulator i jeszcze była w nią wpięta rurka do napędu.

Ja miałem Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

U mnie też występował problem cieknącego przewodu metalowego, został on zastąpiony przewodem hydraulicznym elastycznym. Z jednej strony jest oczko (przy filtrze olejowym) a z drugiej zwykłą końcówka z nakrętką. Przewód to zasilanie oleju z mikro pompy umieszczonej w skrzyni pośredniej, w moim przypadku jest on poprowadzony pod skrzynią. Biegnie on do kolanka umieszczonego po prawej stronie ciągnika, zaraz nad pompą od wspomagania. @Luke16 nie ma tam żadnej filozofii, co za problem zdemontować stary przewód i założyć elastyczny. Pompa od wspomagania nie ma nić wspólnego z tym filtrem, ani z mikro pompą.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296
Napisano (edytowany)

Dopiero co to wszystko zdemontowałem ... Najpierw próbowałem od lewej strony to ogarnąć ale nie dało rady dopiero od prawej poszło bez najmniejszego ale... Ale gdy już wszystko odkręciłem zaczęła się katorga z wyciągnięcie tej rurki ... masakra po prostu i szczerze powiedziawszy poszły w ruch nożyce do cięcia drutu i dopiero udało się to wyciągnąć w 3 częściach :D ... Jutro pognam do sklepu i chyba nie odważę się zakupić tam rurki metalowej... Nawet nie wiem jakbym ją tam miał wsadzić .... UrsusFan1222 Czyli tymi szczelinami już go nie ciągnąłeś z powrotem ?? Ile tego węża kupić?? I czy nie lepiej jakoś górą go przeciągnąć?? Bo z tego co czytam Ty dałeś go pod skrzyniom...

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Nie chciałem go upychać pod kabiną ze względu na ciasnotę jaka tam panuje :wacko: oraz obawę że będzie w czymś przeszkadzał lub coś będzie go zgniatało. W moim przypadku poprzedni właściciel (panowie z cukrowni) wycieli okienko w podłodze kabiny tam tym aluminiowym filtrem. Więc dojście do odkręcenia lub montażu przewodu jest od góry lub od dołu. Przy zabawie od dołu warto odkręcić schody, u mnie przewód biegnie pod spodem, praktycznie po samej skrzyni. Nic nie zwisa ani w niczym nie przeszkadza. Długość można zmierzyć miarką zwijaną lub choćby nawet sznurkiem, tylko nie wiem czy tak od razu w pierwszym lepszym sklepie taki dostaniesz( mam na myśli przyłącza).


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Akurat o sklep się nie boje bo mają naprawdę wszystko do ciągników a dodatkowo zakuwają węże powiem szczerze do tura Quicka nie było problemu z przyłączami wszystko dobrali na miejscu ;) No to jutro zmierzę jeszcze to dokładnie żeby nie zabrakło :P ale jednak chyba pociągne pod kabiną ;) u mnie jest więcej miejsca bo mam inną kabine :) jutro jeszcze dokładnie obejrzę co i jak ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ Luke16 mam do ciebie praktycznie rzut kamieniem, jaki sklep masz na myśli ? napisz tutaj lub na pw.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

wąż można puścić przez sprzęgło ale nad pompa od hydrauliki, będzie schowany,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23
Napisano (edytowany)

Filipoo jak dla mnie twój pomysł to lambadziarstwo

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Wąż kupiony umiejscowiony pod kabiną :D okazuje się że jest tam dużo miejsca ;) bo lata jeszcze luźno... Ale kuźwa je... w d... mać jak teraz zakręcić tą śrubkę nad pompą?? Ręce zalane krwią a jak nie zakręcona tak nie zakręcona ... :/ Jak by to się dokręciło to dalej chwila moment i po sprawie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej1983dkl
      Witam. Mam problem z zetorem 12145. Przy skręcaniu blokuje przednie koła. Obie zwolnice rozebrane- wszystko ok. Po odkręceniu wału napędowego problem znika. Jaka  może być przyczyna?
    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez nradek96
      Witam, planuję zakup ładowacza czołowego do Zetora 16145 i mam pytanie do kogoś kto takowy sprzęt posiada. Jakie obciążenie może znieść rama i jakie siłowniki (grubość tłoka itp) są montowane w ładowaczach do tego ciągnika? Pozdrawiam serdecznie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.