Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bubel500

<Zetor 8045> Co to za filtr?

Polecane posty

bubel500    4

Witam mam pytanie co to za filtr z lewej strony ciągnika (patrząc od tyłu ciągnika) koło skrzyni pod schodkami?

Z tego co wiem to takie dwa zespolone to od skrzyni biegów.Tak?

A ten co jest nad nimi to co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

ten metalowy zabezpieczony takim drutem to jest filtr od podnośnika a ten wkręcony na górze to filrt PP jak się nie myle to od pól biegów jest lecz mogę się mylić ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    48

Filtr WH20-45 zatrzymuje opiłki(grubsze zanieczyszczenia). Zaś puszkowy PP 8.4 wg kat. wf. Sędziszów czyści dokładnie.Pierwszego możesz umyć-drugi jest do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bubel500    4

http://www.google.pl...:70&tx=45&ty=50

Ten jest do czyszczenia?

 

Dzisiaj rozebrałem ten filtr ze spinką(link u góry) i wyjąłem te 2 kubki z góry i w środku nic nie ma, powinny być tam wkłady? Jakie? po wyjęciu tylko olej zaczął się podnosić w nim do góry

Pilne!

Edytowano przez bubel500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Odnowię temat ... Sprawa dotyczy tego aluminiowego filtra http://www.agrofoto....l__14__st__10��

Właśnie to rozebrałem zakupiłem oba filtry lecz pojawia się pytanie jak go zamontować .... Filtr jest taki http://www.sklep-gre...oducts_id/14531

Zamontować go dziurką w stronę ciągnika? (Tak był zamontowany) Czy odwrotnie?? Wogóle chyba ktoś się walną i w tym aluminiowym filtrze jest taka sprężynka z grzybkiem i ten grzybek był zamontowany odwrotnie wg. katalogu... Jak bym zamontował go odwrotnie to ten grzybek nie ma zbytnio zaparcia.... Pilna sprawa a nie wiem jak to powinno iść a w katalogu jest nie wyraźnie strasznie

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Grzybek ze sprężyną przychodzi od strony pokrywy, a wkład dziurką do ciągnika. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Czyli jednak dobrze było to zamontowane... Dzięki wielkie :) Sorki za może błache pytania ale ja i mechanika to nieporozumienie a nie lubie patrzeć jak mi olej cieczy :D

 

No i wszystko poskręcane ... :/ Już myślałem że będzie git a tu pupa... Okazalo się że walnięta jest taka miedziana rurka nad filtrem przykręcona do niego i z niej się leje... Gdzie ona idzie i jak ją łatwo wymienić??

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie to jest rurka z filtra do rozdzielacza, przykręcona do mostu za tylnym lewym kołem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/cPath/29579_29586_29616/products_id/23776/language/te?osCsid=eac1215e71eee8bc93bfd49061971d5f

Znalazłem tą strzeloną rurkę... To ta z linku... Przeszukałem cała instrukcję napraw i nie wiem gdzie może ona iść ... Tak jak wspomniałem jestem laikiem w tym temacie ale na tate nie mogę teraz liczyć bo się rozchorował ... I nie wiem czy jutro dam sobie z tym radę...

 

 

beztytuu1bo.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Z tego co pamiętam to tą rurką idzie olej do tylnego mostu i podaje olej na mechanizm różnicowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

no to masz troche roboty:) nie kupuj ani nie spawaj rurki nic nie da a tylko jak znowu pęknie będzie kupa roboty no może nie kupa ale trochę jest... najpierw z odkręceniem a potem z wyciągnięciem... a jest ona przykręcona nad pompa od wspomagania... tak tak od strony sprzęgła... jak się nie ma małych dłoni to jest masakra z odkręceniem... chyba ze by klucz 22 na spirali, ale ciasno w cholere tam jest;/ ja jak odkręcałem to ho problem popuścić i problem wykręcić a założyć... tylko palce tam mieściłem... ale dasz rade;)tylko kup w to miejsce wąż i wypuść go nad pompa od podnośnika ( dwie końcówki przelotowe jak pamiętam jedna 18 druga 16 i dobrze by było jakby ta 18 była obrotowa a jak nie to wąż skręcany musi być tak mniej więcej 10 cm od końcówki 18 by łatwo go ustawić( ja mam tak zrobione i jest dobrze nastał spokój, nie ma już pękających rurek:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Akurat łapki mam małe to już jeden plus ;) Nie wiem czy to ma coś do tej pompy ale mam orbitol ... Coś to zmienia ?? Znając życie to tak się stanie że pójdzie tam wąż ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do pompy wspomagania na pewno nic nie ma wspólnego, nie z tym olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

filippo ona idzie do skrzyni pośredniej do mikropompy ?

Nie znam tego typu i pytam się.

Bo 19 idzie na mechanizm różnicowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

mowa o 12 nr:) szczerze ci powiem ze nie jestem pewien, nie pamiętam połączenia z mikropompki ale jest ta rurka przykręcona nad pompą wspomagania czyli na przeciw mikropompki i to chyba pod mikro jest podłaczona hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

To by wychodziło że jest ona od mikro pompy. Tak po rysunku widzę. Ja miałem z filtrem PP 8,4 z 360 silnika, i tam było podłączenie z górnego dekla skrzyni, i rurką do dyferencjału. tak jak by 15 zasilanie i 19 odpływ.

A ta 12 szła z mikro pompy, do dekla z boku, między akumulator i jeszcze była w nią wpięta rurka do napędu.

Ja miałem Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

U mnie też występował problem cieknącego przewodu metalowego, został on zastąpiony przewodem hydraulicznym elastycznym. Z jednej strony jest oczko (przy filtrze olejowym) a z drugiej zwykłą końcówka z nakrętką. Przewód to zasilanie oleju z mikro pompy umieszczonej w skrzyni pośredniej, w moim przypadku jest on poprowadzony pod skrzynią. Biegnie on do kolanka umieszczonego po prawej stronie ciągnika, zaraz nad pompą od wspomagania. @Luke16 nie ma tam żadnej filozofii, co za problem zdemontować stary przewód i założyć elastyczny. Pompa od wspomagania nie ma nić wspólnego z tym filtrem, ani z mikro pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184
Napisano (edytowany)

Dopiero co to wszystko zdemontowałem ... Najpierw próbowałem od lewej strony to ogarnąć ale nie dało rady dopiero od prawej poszło bez najmniejszego ale... Ale gdy już wszystko odkręciłem zaczęła się katorga z wyciągnięcie tej rurki ... masakra po prostu i szczerze powiedziawszy poszły w ruch nożyce do cięcia drutu i dopiero udało się to wyciągnąć w 3 częściach :D ... Jutro pognam do sklepu i chyba nie odważę się zakupić tam rurki metalowej... Nawet nie wiem jakbym ją tam miał wsadzić .... UrsusFan1222 Czyli tymi szczelinami już go nie ciągnąłeś z powrotem ?? Ile tego węża kupić?? I czy nie lepiej jakoś górą go przeciągnąć?? Bo z tego co czytam Ty dałeś go pod skrzyniom...

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Nie chciałem go upychać pod kabiną ze względu na ciasnotę jaka tam panuje :wacko: oraz obawę że będzie w czymś przeszkadzał lub coś będzie go zgniatało. W moim przypadku poprzedni właściciel (panowie z cukrowni) wycieli okienko w podłodze kabiny tam tym aluminiowym filtrem. Więc dojście do odkręcenia lub montażu przewodu jest od góry lub od dołu. Przy zabawie od dołu warto odkręcić schody, u mnie przewód biegnie pod spodem, praktycznie po samej skrzyni. Nic nie zwisa ani w niczym nie przeszkadza. Długość można zmierzyć miarką zwijaną lub choćby nawet sznurkiem, tylko nie wiem czy tak od razu w pierwszym lepszym sklepie taki dostaniesz( mam na myśli przyłącza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Akurat o sklep się nie boje bo mają naprawdę wszystko do ciągników a dodatkowo zakuwają węże powiem szczerze do tura Quicka nie było problemu z przyłączami wszystko dobrali na miejscu ;) No to jutro zmierzę jeszcze to dokładnie żeby nie zabrakło :P ale jednak chyba pociągne pod kabiną ;) u mnie jest więcej miejsca bo mam inną kabine :) jutro jeszcze dokładnie obejrzę co i jak ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

wąż można puścić przez sprzęgło ale nad pompa od hydrauliki, będzie schowany,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23
Napisano (edytowany)

Filipoo jak dla mnie twój pomysł to lambadziarstwo

Edytowano przez UrsusFan1222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Wąż kupiony umiejscowiony pod kabiną :D okazuje się że jest tam dużo miejsca ;) bo lata jeszcze luźno... Ale kuźwa je... w d... mać jak teraz zakręcić tą śrubkę nad pompą?? Ręce zalane krwią a jak nie zakręcona tak nie zakręcona ... :/ Jak by to się dokręciło to dalej chwila moment i po sprawie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AdamZetor12145
      Przy Zetorze 12145 mam opony tył 18.4 R34 i przód 14.9 R24 i planuję zmianę opon na tył 600/65 R34 i tył 480/65 R24 czy to dobry wybór ?
       
      pomyłka... przód 480/65 R24
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
×