Skocz do zawartości

Polecane posty

K100    98

Moze komuś się przyda

 

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

nie kolego jesteś w błedzie

dostałem na meila od znajomego

bo walcze od 5dni z ehr-em w mf8160

 

jak nie potrzebne toprosze o usuniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    22
(edytowany)

Krótko zwięźle i na temat. Dodam tylko , że chodzi o częstotliwość migania lampki ostrzegawczej na panelu EHR ( !) . Dobry pomysł ,żeby założyć odzielny post z tą informacją w tytule. Często brakuje zwięzłej informacji własnie w tytule aby szukający nie musiał czytać całego forum gdy zazwyczaj potrzebuje bardzo szybkiej informacji.

Edytowano przez marian20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3xmen    0

A co to oznacza w 6160 jeśli po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu prędkościomierza pojawia się liczba 86. Czy to jakiś kod błędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0
(edytowany)

Witam

Proszę o pomoc, jak odczytać kody błędów?Mam MF 6160.

Po włączeniu podnoszenia zapala się na chwilę kontrolka "!" potem gaśnie i zapala się już na stałe "!"

W tym czasie kilkakrotnie migają diody od opuszczania i ta po lewej chyba od amortyzowania po podniesieniu.

Co to za przyczyna

 

Trochę pogrzebałem i wyszło mi kod 2-7

Sprawdziłem miernikiem napięcia i wszystko OK.

Poza pinem 15 czy 16 w centralce sterującej ale tam nie ma żadnego przewodu więc pewnie nie było.

Jak przekręce kluczyk nadal migają od amortyzacji i opuszczania.

Dopiero po odpaleniu i przegazowaniu te kontrolki nikną i zapala się ta z wykrzyknikiem.

Na krótko elektrozawór pracuje dobrze.

Ręcznie wciskałem i podnosi, po podaniu napięcia też pracuje dobrze.

Pomocy!!! już nie mam nerw do tego Ferdka.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jak poradziłeś sobie z ehr?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0
(edytowany)

Tak, udało się.

Wyszło na to, że zaciął się rozdzielacz do kipowania przyczepy.

Przez przypadek miałem do wywiezienia trochę piachu.

Po wykipowaniu przyczepy wszystko się uspokoiło.

Po jakimś czasie miałem podobne objawy.

Wystarczyło ruszyć dźwignią od rozdzielacza.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

przepala mi się bezpiecznik od EHR ten przy filtrze powietrza , po włożeniu nowego po paru minutach jest spalony , co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Tym napięciem zasilany jest panel sterujący oraz czujnik pozycji i czujniki siły uciągu. I najprawdopodobniej w obwodzie zasilania czujników trzeba szukać zwarcia.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

możesz też odłączać po kolei czujniki ale pewno gdzie$ woda wlaz£a albo się przetarło coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    14

mam problem z mf-em 3085 mianowicie po odpaleniu cały czas swieci sie dioda od opuszczania na kazdej pozycji a podnosnik wgl nie reaguje, mial ktos podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Na rozdzielaczu przy lewym kole czyli po przeciwnej co filtr hydrauliki dla jasności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Mam pytanie, czy po każdym odpaleniu trzeba odblokowywać podnośnik i jaka jest kombinacja, chodzi o serię 61xx, 81xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Standardowo, po każdym odpaleniu należy odblokować podnośnik. Wystarczy przełącznik podnoszenia/opuszczania ustawić na neutral, a następie na podnoszenie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Dzięki. Chociaż w ciągniku który wczoraj oglądałem podnośnik nie chciał zadziałać z innego powodu. Wykrzyknik sygnalizował błąd 1-5 i to pewnie było to (przyciski na błotnikach) bo ciągnik stoi na polu i ma uszkodzone przyciski. Fajnie że @K 100 udostępnił kody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Jeśli pokazuje się błąd z grupy pierwszej, to podnośnik w ogóle się nie uruchomi. W przypadku błędów z grupy drugiej, podnośnikiem można sterować z błotników, ale nie da się odblokować panelu.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Są ukryte -awaryjne przyciski do podnośnika żeby podnieść maszynę i zjechać z pola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Czy jak pokazuje błąd 15 to przyczyny szukać w samych przełącznikach czy w instalacji łączącej przełączniki ze sterownikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał6180    0

witam mam mały problem z ehr-em w mf 6180 chodzi o to że niby podnośnik normalnie pracuje ale cały mruga lampka ostrzegawcza ehr-u i nie pokazują mi diody czy podnośnik w danym momencie podnosi czy opuszcza a druga sprawa jest to czy to jest normalne jak podniosę do góry podnośnik pompa strasznie wyje czy to jest normalne czy pompa powinna się wyłączać jak ramiona się podniosą do samej góry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysiek23    0

Witam mam w NEW HOLLAND 8560 błedy F1P, F1L, F1H F24, Erv, CLR? , proszę o weryfikacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.