Polecane posty

K100    98

Moze komuś się przyda

 

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

nie kolego jesteś w błedzie

dostałem na meila od znajomego

bo walcze od 5dni z ehr-em w mf8160

 

jak nie potrzebne toprosze o usuniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    24

Krótko zwięźle i na temat. Dodam tylko , że chodzi o częstotliwość migania lampki ostrzegawczej na panelu EHR ( !) . Dobry pomysł ,żeby założyć odzielny post z tą informacją w tytule. Często brakuje zwięzłej informacji własnie w tytule aby szukający nie musiał czytać całego forum gdy zazwyczaj potrzebuje bardzo szybkiej informacji.

Edytowano przez marian20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3xmen    0

A co to oznacza w 6160 jeśli po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu prędkościomierza pojawia się liczba 86. Czy to jakiś kod błędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0

Witam

Proszę o pomoc, jak odczytać kody błędów?Mam MF 6160.

Po włączeniu podnoszenia zapala się na chwilę kontrolka "!" potem gaśnie i zapala się już na stałe "!"

W tym czasie kilkakrotnie migają diody od opuszczania i ta po lewej chyba od amortyzowania po podniesieniu.

Co to za przyczyna

 

Trochę pogrzebałem i wyszło mi kod 2-7

Sprawdziłem miernikiem napięcia i wszystko OK.

Poza pinem 15 czy 16 w centralce sterującej ale tam nie ma żadnego przewodu więc pewnie nie było.

Jak przekręce kluczyk nadal migają od amortyzacji i opuszczania.

Dopiero po odpaleniu i przegazowaniu te kontrolki nikną i zapala się ta z wykrzyknikiem.

Na krótko elektrozawór pracuje dobrze.

Ręcznie wciskałem i podnosi, po podaniu napięcia też pracuje dobrze.

Pomocy!!! już nie mam nerw do tego Ferdka.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jak poradziłeś sobie z ehr?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0
Napisano (edytowany)

Tak, udało się.

Wyszło na to, że zaciął się rozdzielacz do kipowania przyczepy.

Przez przypadek miałem do wywiezienia trochę piachu.

Po wykipowaniu przyczepy wszystko się uspokoiło.

Po jakimś czasie miałem podobne objawy.

Wystarczyło ruszyć dźwignią od rozdzielacza.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

przepala mi się bezpiecznik od EHR ten przy filtrze powietrza , po włożeniu nowego po paru minutach jest spalony , co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Tym napięciem zasilany jest panel sterujący oraz czujnik pozycji i czujniki siły uciągu. I najprawdopodobniej w obwodzie zasilania czujników trzeba szukać zwarcia.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    329

możesz też odłączać po kolei czujniki ale pewno gdzie$ woda wlaz£a albo się przetarło coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    14

mam problem z mf-em 3085 mianowicie po odpaleniu cały czas swieci sie dioda od opuszczania na kazdej pozycji a podnosnik wgl nie reaguje, mial ktos podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Mam pytanie, czy po każdym odpaleniu trzeba odblokowywać podnośnik i jaka jest kombinacja, chodzi o serię 61xx, 81xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Standardowo, po każdym odpaleniu należy odblokować podnośnik. Wystarczy przełącznik podnoszenia/opuszczania ustawić na neutral, a następie na podnoszenie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Dzięki. Chociaż w ciągniku który wczoraj oglądałem podnośnik nie chciał zadziałać z innego powodu. Wykrzyknik sygnalizował błąd 1-5 i to pewnie było to (przyciski na błotnikach) bo ciągnik stoi na polu i ma uszkodzone przyciski. Fajnie że @K 100 udostępnił kody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Jeśli pokazuje się błąd z grupy pierwszej, to podnośnik w ogóle się nie uruchomi. W przypadku błędów z grupy drugiej, podnośnikiem można sterować z błotników, ale nie da się odblokować panelu.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Są ukryte -awaryjne przyciski do podnośnika żeby podnieść maszynę i zjechać z pola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Czy jak pokazuje błąd 15 to przyczyny szukać w samych przełącznikach czy w instalacji łączącej przełączniki ze sterownikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał6180    1

witam mam mały problem z ehr-em w mf 6180 chodzi o to że niby podnośnik normalnie pracuje ale cały mruga lampka ostrzegawcza ehr-u i nie pokazują mi diody czy podnośnik w danym momencie podnosi czy opuszcza a druga sprawa jest to czy to jest normalne jak podniosę do góry podnośnik pompa strasznie wyje czy to jest normalne czy pompa powinna się wyłączać jak ramiona się podniosą do samej góry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysiek23    0

Witam mam w NEW HOLLAND 8560 błedy F1P, F1L, F1H F24, Erv, CLR? , proszę o weryfikacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez Masejek3060
      witam wszystkich mam pytanie odnośnie ustawienia zaworów. Wiem jakie luzy powinny być tylko w którym momencie ustawiać luzy są jakieś znaki ???
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.