Polecane posty

K100    98

Moze komuś się przyda

 

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

nie kolego jesteś w błedzie

dostałem na meila od znajomego

bo walcze od 5dni z ehr-em w mf8160

 

jak nie potrzebne toprosze o usuniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    29

Krótko zwięźle i na temat. Dodam tylko , że chodzi o częstotliwość migania lampki ostrzegawczej na panelu EHR ( !) . Dobry pomysł ,żeby założyć odzielny post z tą informacją w tytule. Często brakuje zwięzłej informacji własnie w tytule aby szukający nie musiał czytać całego forum gdy zazwyczaj potrzebuje bardzo szybkiej informacji.

Edytowano przez marian20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3xmen    0

A co to oznacza w 6160 jeśli po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu prędkościomierza pojawia się liczba 86. Czy to jakiś kod błędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0

Witam

Proszę o pomoc, jak odczytać kody błędów?Mam MF 6160.

Po włączeniu podnoszenia zapala się na chwilę kontrolka "!" potem gaśnie i zapala się już na stałe "!"

W tym czasie kilkakrotnie migają diody od opuszczania i ta po lewej chyba od amortyzowania po podniesieniu.

Co to za przyczyna

 

Trochę pogrzebałem i wyszło mi kod 2-7

Sprawdziłem miernikiem napięcia i wszystko OK.

Poza pinem 15 czy 16 w centralce sterującej ale tam nie ma żadnego przewodu więc pewnie nie było.

Jak przekręce kluczyk nadal migają od amortyzacji i opuszczania.

Dopiero po odpaleniu i przegazowaniu te kontrolki nikną i zapala się ta z wykrzyknikiem.

Na krótko elektrozawór pracuje dobrze.

Ręcznie wciskałem i podnosi, po podaniu napięcia też pracuje dobrze.

Pomocy!!! już nie mam nerw do tego Ferdka.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jak poradziłeś sobie z ehr?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0
Napisano (edytowany)

Tak, udało się.

Wyszło na to, że zaciął się rozdzielacz do kipowania przyczepy.

Przez przypadek miałem do wywiezienia trochę piachu.

Po wykipowaniu przyczepy wszystko się uspokoiło.

Po jakimś czasie miałem podobne objawy.

Wystarczyło ruszyć dźwignią od rozdzielacza.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

przepala mi się bezpiecznik od EHR ten przy filtrze powietrza , po włożeniu nowego po paru minutach jest spalony , co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Tym napięciem zasilany jest panel sterujący oraz czujnik pozycji i czujniki siły uciągu. I najprawdopodobniej w obwodzie zasilania czujników trzeba szukać zwarcia.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    547

możesz też odłączać po kolei czujniki ale pewno gdzie$ woda wlaz£a albo się przetarło coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    14

mam problem z mf-em 3085 mianowicie po odpaleniu cały czas swieci sie dioda od opuszczania na kazdej pozycji a podnosnik wgl nie reaguje, mial ktos podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Mam pytanie, czy po każdym odpaleniu trzeba odblokowywać podnośnik i jaka jest kombinacja, chodzi o serię 61xx, 81xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Standardowo, po każdym odpaleniu należy odblokować podnośnik. Wystarczy przełącznik podnoszenia/opuszczania ustawić na neutral, a następie na podnoszenie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Dzięki. Chociaż w ciągniku który wczoraj oglądałem podnośnik nie chciał zadziałać z innego powodu. Wykrzyknik sygnalizował błąd 1-5 i to pewnie było to (przyciski na błotnikach) bo ciągnik stoi na polu i ma uszkodzone przyciski. Fajnie że @K 100 udostępnił kody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Jeśli pokazuje się błąd z grupy pierwszej, to podnośnik w ogóle się nie uruchomi. W przypadku błędów z grupy drugiej, podnośnikiem można sterować z błotników, ale nie da się odblokować panelu.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Są ukryte -awaryjne przyciski do podnośnika żeby podnieść maszynę i zjechać z pola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    154

Czy jak pokazuje błąd 15 to przyczyny szukać w samych przełącznikach czy w instalacji łączącej przełączniki ze sterownikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał6180    2

witam mam mały problem z ehr-em w mf 6180 chodzi o to że niby podnośnik normalnie pracuje ale cały mruga lampka ostrzegawcza ehr-u i nie pokazują mi diody czy podnośnik w danym momencie podnosi czy opuszcza a druga sprawa jest to czy to jest normalne jak podniosę do góry podnośnik pompa strasznie wyje czy to jest normalne czy pompa powinna się wyłączać jak ramiona się podniosą do samej góry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez PronarekP5
      Zakładając ten temat chciałem sie czegoś więcej o tym ciągniku dowiedzieć np. ile spala na mth. ceny części (drogie czy tanie) , jak tam z elektroniką i z skrzynią biegów czy sie często psuje i jak droga jest naprawa i co jest przyczyną szwankującej elektroniki B)
       
      pozdro PronarekP5
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj