Skocz do zawartości

Czy zrobiłem coś silnikowi? [Zerwany pasek i wzrost temperatury silnika]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chłopie weź chwile pomyśl to nie boli zapewniam cię :D  jak dasz na dociążenie to w takiej sytuacji tylne koła są bardziej odciążone a wiekszy nacisk masz na przód wiec koła przodnie nie będą ci się już tak ślizgać ot i cała filozofia :D :D to jest radziecka konstrukcja więc jesli działa wszystko to nie szukaj problemu ze gdzieśtam się poci bo od tego nie uciekniesz, pilnuj olejów, płynów i ognia ;)

Opublikowano

Uszczelka pod głowicą jest niżej - jak tam jest sucho to wymień tylko tą spod klawiatury i jak nie było długo nic tam ruszane to możesz przy okazji ustawić luzy zaworowe Będziesz miał i sucho i spokojną głowę z luzami - tylko jak nie wiesz jak to ustawić to weź kogoś kto się na tym zna

 

 

Opublikowano

Z góry dziękuje za liczne odpowiedzi.Głowica jest sucha.A klawiatura już była odkręcana (nie u mnie) bo widać silikon.A po co zawory regulować jak jest dobrze?A jak już wyreguluje to silnik będzie miał ten sam dźwięk?Obawiam się że nie.Pozdrawiam

Opublikowano

Żeby silnik zmienił dźwięk po regulacji zaworów to musiały by być strasznie źle ustawione ale dźwięk nie jest najważniejszy jeśli chodzi o regulację zaworów.. Zawory sprawdza się i reguluje od czasu do czasu żeby silnik prawidłowo pracował. Jak będą za małe luzy to powypala gniazda i zawory a jak będą za duże to silnik będzie słabszy i słychać będzie klekotanie.

Opublikowano

Kolego Marcinie przeczytałem całą Twoją historie i stwierdziłem że trochę za nerwowo podchodzisz do tematu.Napisałeś że olej się pokazał jak osiągnąłeś temp 100 C, wiec jak się domyślasz olej wtedy był bardzo rzadki a na dodatek ktoś odkręcał pokrywę zaworów i przy zakręcaniu między uszczelką a sylikonem powstały mikro szczeliny , gesty olej nie wyciekał a jak zrobił sie jak woda to przesiąknął przez także nagrzany sylikon (który nie wiadomo czy użyty został odpowiedni) a co do luzu zaworowego to jak zdejmiesz pokrywę aby wymienić uszczelkę to nie zaszkodzi poświęcić 20 minut na sprawdzenie luzu.

Opublikowano

Panowie ja z kolei miałem trochę inna sytuację Jechałem na pole orać Pod koniec pierwszego przejazdu (odcinek około 1 km) zauważyłem nietypową sytuację na wskaźniku temperatury Otóż strzałka była na zielonym ale pod koniec Zdziwiony... bo ciągnik zawsze trzyma na początku zielonego temp. około 82-84 stopni C, wysiadłem sprawdzić co się stało Ku mojemu zaskoczeniu z prawej strony kabiny zsadziło przewód, który idzie do nagrzewnicy i płyn podczas jazdy uciekał Natychmiast zgasiłem i pomaszerowałem do domu a następnie do sklepu po Borygo W całym układzie jest 17l, ja dolałem mu 9l bo tyle uciekło Moje pytanie... czy silnik mógł na tym ucierpieć? Dodam, że jechałem nim bieg niżej niż normalnie bo to był pierwszy przejazd i chciałem równo zaorać Wykonywałem nim później też różne inne prace i jak na moje oko spadku mocy chyba nie ma Jakie są Wasze opinie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v