Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Hen123

Zetor 10145 - zakup

Polecane posty

Hen123    0

Witam rozważam zakup Zetora 10145 i mam kilka pytań mianowicie:

1. Czy nadaje się do tura?

2. Na co zwracać uwagę przy kupnie?

3. Jaki pług do niego i jaki agregat?

4. Czy polecacie tę maszynę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer321    4

Witam. Ja mam zetora 9245 to prawie to samo co 10145 tylko że 10145 jest mocniejszy i ma wygląd inny niż mój(chodzi o kabinę)

1) Traktor z pewnością nadaje się do Tura

2)Zwracaj uwagę na jakieś przecieki , nierówną prace silnika ,kolor dymu z tłumnika , czy napęd i blokady mostu działają.

3)Pług to możesz śmiało zapiąć 4 skibowy a co do agrgatu to zależy jeśli ścierniskowy to 3m a uprawowy to 4,40m

4) śmiało mogę polecić u mnie w okolicy pracują i właściciele nie narzekają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarecki82    3

Jeśli aktywny to 2,5m, tylko w dobrym stanie bo inaczej można nieżle wtopić, a bierny może być nawet 3m przy dociążonym przodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale napisz co mu dolega, a nie pomożecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

Ciągnik został sprowadzony z norwegi. Przeszedł kapitalny remont silnika. w tej chwili ciągnik nie ma takiej siły jaką powinien mieć. ma problem ruszenia z 3 biegu gdy jest sam bez maszyny. Ciągnik bardzo mocno dymii niebieskim dymem na zimnym i rozgrzanym silniku . Nie bierze oleju.

Edytowano przez _lolo_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Jeżeli rozbierałeś rozrząd lub zdejmowałeś pompę wtryskową to jest coś źle złożone, najlepiej sprawdź początek wtrysku to będzie wiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

Remontu nie robiłem ja tylko gość od którego go kupiliśmy. I też słyszę w silniku pukanie ,jakby jeden tłok prawidłowo nie pracował, układ paliwowy był czyszczony, wymienione wszystkie filtry. A czy może to być źle ustawiona dawka paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Dawka raczej nie, tylko początek kąta wtrysku. A jak z zapalaniem silnika zwłaszcza zimnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sprawdzenie układu zasilania paliwem to dość dobre posunięcie,ale jeżeli kopci typowo niebieski dym to olej raczej pociąga i spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Ja bym zaczął od sprawdzenie pompy wtryskowej. Ale dał do dobrego zakładu. Gdzie znają się na robocie. Bo 90 % niedomagań silnika to wina pompy.

Wystarczy jak źle ustawią kąty na pompie i silniki nie będzie dobrze pracował.

Ja w 1224 jedną pompę 3 razy woziłem do pompiarza, aż wreszcie kazałem pokazać jak pompa dawkuję paliwo. Okazało się że dwie sekcje podawały mniej paliwa i silnik nierówno pracował.

 

Co do stukania to te typy tak mają, jak się wsłuchasz to stukają jakby na jednym cylindrze.

 

Zna dobrego pompiarza w Polkowicach który potrafi pompę ustawić. I raczej nie ma u niego reklamacji.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

Oleju nie bierze. Chyba zawiozę pompę do pompiarza i zobacze co bedzie. Ale zbyt mala lub zbyt duża ilośc paliwa też ma jakieś znaczenie?

 

Na zimnym silniku pali bardzo dobrze bez żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

niebieski dym to bierze olej,czrny dym dawka za duża leją wtryski,pompa do roboty itp.,biało-szaro ciemny dymek problemy ze spalaniem przez usterki komory spalania-uszczelka,wychulane pierścienie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jeśli kopci na niebiesko to nie dlatego że spala zbyt dużo ropy że leją wtryski,on ci nie zabierze z miski litra oleju na mth przecież <_< . ile nim jezdzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kolego zabiera olej i spala na wszystkich garach przez pierścienie,wyrzuca to jednym tłumikiem i niebieski dym jest,i tymi samymi pierścieniami ropa przechodzi w dół dlatego masz stan oleju,jeśli efekt się nasili to oleju będzie przybywać,dlatego osłabł bo kompresja spadła,remontem przez tego gości się absolutnie nie sugeruj pukać może panewka i przenosi odgłos nagórę silnika lub sworzeń tłoka,jeśli silnik nie ma równomiernego spalania na wszystkich tłokach to tarakuje, nie równo pracuje przyspiesza sekunde i powraca do obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

odkręcasz nakrętkę, potem wybijasz to na czym była nakręcona, jak to wybijesz to drugie samo wyjdzie.

Jak nie ruszane to polej odrdzewiaczem.

Przy składaniu lekko posmaruj i załóż dobre gumy i zabezpiecz je przed przesuwaniem się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    50

Jakiś sposób jak to wyciągnąć bo rozumiem dobrze że mam to wyciągnąć a nie wbijać ?? :) odrdzewiaczami pryskałem nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

odkręcasz i bijesz w to gdzie była nakrętka a wyleci z drugiej strony.

Jak spartolisz to wiertarka pozostanie ;)

Ogólnie kup nowy kompletny krzyżak i najpierw zobacz jak jest zbudowany to potem ten na ciągniku wyjmiesz w 10 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez BARTOLA
      witam posiadam zetora 7011  z tylnymi kołami o rozmiarze 13.6-36 i mam takowy problem ze przy orce z pługami 3 skibowymi ma słabą przyczepność i troche brakuje mu mocy zastanawiam sie nad zmiana kół na rozmiar 28  czy coś da ta zamiana?  słyszałem ze koła od c360  bedą pasować  ktos coś pomoże w tym temacie?  
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
×