Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Niedawno zakupiłem Johna Deere'a 1075. Czy są kalamitki od smarowania łożysk na bębnie i odrzutniku??? Wcześniej miałem dominatora 76 gdzie bez problemu można było znaleźć punkty smarowania. Drugie pytanie na jakich obrotach kosicie np pszenicę W claasie obroty oscylowały od 700 do 1400, w tym trochę ponad 1000. Wynika to zapewne z odwodu bedbna młócącego i klepiska l. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma kalamitek. Smarujesz tylko po prawej stronie koła bęben,odrzutnik.Obroty mam 900-1000 w pszenicy

Edytowane przez SAUTER
Opublikowano
Dnia 9.07.2022 o 22:04, Memciu napisał:

Tam są również takie "iglice" i w twoim przypadku mogą one nie działać odpowiednio. Warto to rozebrać i przeczyścić. 

Znajomy oddał ten dławik do gościa który wytoczy nowe z tego samego materiału i zobaczymy czy to ten element był winny. Dobrze że miał gościa w okolicy który ma taki kombajn na części i mógł zobaczyć jak dokładnie wygląda ta część 

TŁOCZEK AN30940 JOHN DEERE Sklep Gravit O to ci chodzi?

Opublikowano

Panowie leci mi ropa z pompy wtryskowej od strony gdzie wychodzą rurki na wtryski , ale nie leci z żadnej rurki tylko z tego wystającego trzpienia na środku co jest (w okół niego wychodzą rurki) idzie to jakoś uszczelnić ? Jest tam jakiś oring lub można to dokręcić ? Boje się ruszać bo nie wiem czy można to ruszyć , może ktoś wie co to jest i pomoże. Dzięki :)

Opublikowano

Robi się wam podciśnienie w zbiorniku paliwa?. Ja co 2 wysyp ziarna muszę odkręcać korek wlewu paliwa. Tam ma być jakaś dziurka na nim? 

Opublikowano

Koledzy szykuje kombajn (1075) do młócenia kukurydzy. Mam pytanie odnośnie sit- w poprzednim kombajnie wyciągałem dolne sito i podnosiłem jakaś blachę w taki sposób, że nic nie szło na kłosowy. Wyczytałem gdzieś, że można zostawić dolne albo wyciągnąć czy ma ktoś z was spostrzeżenia w tym temacie. I jeszcze jedno czy standardowe sita 22 mm dadzą radę przy qq ??? z góry dziękuję za odpowiedzi aha szukam też hedera do qq najlepiej 5 rzędów do 150 w promieniu Gniezna.

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie jd 1075, poniewaz mam pompkę zasilajacą przy zbiornika zalozoną od jakiegoś audi czy coś, jak go kupilem to tak juz bylo, pod koniec żniw sojowych kombajn rano ciężko odpalal tak jakby pompka podawala za malo paliwa i sie zapowietrzal jakby i falowal z początku obrotami. Podejrzewam właśnie tą pompkę ponieważ zauważyłem że zmniejszyly sie jej obroty bo kiedyś pompowała głośniej. Teraz chciałbym zamowić oryginalną pompke może ktoś zrobiłby mi zdjecie jak wyglada ta oryginalna pompka lub podesłał linka jaka to jest ?  Czy ta pompka ma chodzic caly czas po włączeniu zapłonu? bo u mnie tak jest wlasnie

Opublikowano

Jeśli z rana ciężko odpala to sprawdził bym pompkę zasilająca na pompie, i jej zaworki. co do elektrycznej to u mnie chodzi cały czas po zapłonie.


https://allegro.pl/oferta/elektryczna-pompa-paliwa-ford-john-deere-new-holl-13012046657


takie coś mam założone. Kilka lat temu zamawiałem w serwisie to przyszła firmy FACET

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v