Skocz do zawartości

Polecane posty

izydor6280    613

jak sie nie myle to nie, moze tylko na spesjalne zamowienie, w 4011 i 360 byly takie montowane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Dokładnie. Na specjalne żądanie zakładano felgi 18 cali a one były przykręcone na czterech szpolkach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ej Panowie, jak 355 nie miał na 4 szpilki? to co miał?

355M miał już takie jak 360 na 6 szpilek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Do jakiegoś numeru (dokładnie 160099) miała felgi na cztery szpile 18-ki, potem weszły 16-ki na pięć szpil a większe stały sie opcją.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Praktycznie te zielone 355 miały koła 18- tki na 4 śruby, to było takie "na żądanie", że co fabryka zamontowała, to to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

16 byly rowniez na 5 szpilek, takie same jak w 325/28


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

No właściwie to miałem na myśli koła z 6-cioma szpilkami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Z tego co wiem to pierwsze modele C355 to miały felgi 600*18 na 4 szpilki, bo mam z 72roku i jak ojciec go kupował i nie miał żadnego specjalnego żadania dodam że to zielony model. Na 5 szpilek felgi to miały ciapki 600*16 a na 6 szpilek to już późniejsze modele 355 i 360 no i 328, 330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

pewnie bylo jak pisal juz MAT, zakladali co mieli


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    166

a powiedzcie jakie są lepsze 18 czy 16 mieliśmy przy naszej i 18 i 16 ale ja ze były 18 to tylko troche pamietam ale nie jeździłem i nie wiem czy 16 lepsze czy 18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

wedlug mnie lepsze 18, kolo troche wyzsze i przez to mniej rzuca przodem, moze wielkiej roznicy nie ma ale zawsze jakis tam komfort

problem jest z lozyskami i czopami, szybko sie sypia, te pod 16 sa trwalsze

do ladowacza lepsze sa 16, jednak felga masywniejsza


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    3

jak dla mnie na 18 lżej się skręca kierownicą, tyle że te łożyska w piastach szybko się sypią i stale są luzy. do ładowacza to najlepiej balonówki 10-15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Miałem 18 na 4 śruby ale zmieniłem na 16 bo 18 na cztery śruby pękały felgi(wymieniłem felgi ,piasty, czopy .łożyska)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    10

witam mam problem właśie w c355 wiruje mi jedno koło i ździera bieżnik opony nie wiem czy to piasta łożyska wymienione i dalej to samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krycho533
      Zapraszam do oglądania  
    • Przez Małyrolnik
      Witam wszystkich , nie tak dawno zakupiłem ursusa 1224 , i mam problem nie posiada ładowania , posiada instalacje 12/24 , i od alternatora nr 67 idzie do regulatora napięcia pod nr 67  , drugi kabel od alternatora jest odpięty  , masa i prądowy jest podłączony , potem od regulatora nr 15 idzie do stacyjki pod nr 15 , i na tym się wszystko konczy brak kontrolki  ładowania , regulator napięcia posiada na dwa wejscia , mógł by mi ktoś  napisać jak to podłączyć dalej ?
    • Przez Michał123
      Dzień dobry, jestem prawie w 100% zdecydowany na zakup ursusa 914. Chciałbym dowiedzieć się jakie maszyny do niego kupić chodzi mi o agregat uprawowy (szerokość), pług obrotowy 3 czy zagonowy 4? I czy można wrzucić wsteczny nie zrzucając załączonego biegu? Ostatnie pytanie jakich biegów i ile obrotów używać w orce i uprawie?
       
    • Przez UrsusC-330
      Witam, jak wymienic olej w zwolnicach w ursusie c330?
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.