Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i zmniejszy spalanie:) Intercoler to tylko chłodnica powietrza, samo zamontowanie raczej nie wiele pomoże, wydaje mi się że aby dało to efekt musi być zgrane z resztą - dawka paliwa, doładowanie itp.

Opublikowano

Intercooler na pewno coś tam da bo:

Schładza mocno podgrzane przez turbinę powietrze a zimnego powietrza więcej zmieści się w cylindrze niż gorącego. Zapłon będzie bardziej efektywny. Dobrze wpłynie też na trwałość jednostki.

Im większy IC tym lepiej, a turbodziurą w ciągniku nie należy się przejmować, to nie bolid do wyścigów na 1/4 mili ;)

No i prawdą jest, że należałoby odrobinę zwiększyć dawkę paliwa...

Opublikowano

Witam. Mam pytanie. Czy może ktoś posiada 10014H i współpracuje z agregatem aktywnym+ siewnik, lub aktywny nadbudowany 3m. Planuje zakup tego ciągnika z ładowaczem, niewiem tylko czy będzie stabilny przy pracy z wymienionymi zestawami 3m, i czy fabryczny ładowacz nie ogranicza skrętu? I ostatnie pytanie, jaka cena tego ciągnika z ładowaczem.

 

Jeszcze jedno pytanie jakiej szer. agregat ścierniskowy do 10014H. ziemie w większości III klasa troche pagurkowate, a może lepszy agregat talerzowy.

Opublikowano (edytowane)

Jakie są koszty filtrów do tego ciągnika? Co jaki okres czasu wymiana oleju?

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

Hey guy….I was reading you forum and searching as far as something something absolutely interesting in manifold aspects for my effort effort, and I was really pleased of a monstrous reckon of questions with answers here. I pooped a lot of conditions reading this forum, and wrote an bar installation try http://writinganessay.top. Blame you guys

Opublikowano

Jak co 100 godzin olej to przesada i to spora. W tych perkinsach jest ok 300 do 400g między wymiana mi więc 250 to i tak na wyrost ale pewnie wzięli pod uwagę że u nas się leje w większości śmieci nie olej

Opublikowano

Posiadam go od 2013 czyli chodzi już 4 pełne sezony, gospodarstwo ok 20 ha. Najciężej ma z zestawem siewnym agromaszu z wałem pakera (agregat 3 m + siewnik SR 300) trzeba ga za każdym nawrotem składać bo pomimo obciążenia mam 12 orginalnych obiążników + dodatkowe 100 to podnosi przód. Nie ma możliwosci nasypania siewnika dopełna. Orze 3 obrotowa też agromaszu radzi sobie z tym bez problemu.  Żadnych poważnych awarii nie było, akumulator wytrzymał tylko gwarancje, na szczęście gwarancja się skończyła i nie muszę go serwisować, robie to sam. Nikomu nie życzę kontaktu z serwisem w Lublinie, tragedia do wymiany uszelnicza w przednim kole wg panów z serwisu miałbym zawieżć ciągnik na swój koszt do Głowna i go odebrać koszt lawety ponad 1500 zł. Rozebrałem ze szwagrem, koszt uszczelniacza 40 zł, robota 2 godz.. Ogólnie jestem zadowolony spełnia swoje zadanie, jeśli chodzi o spalanie jestem zadowolony, mierzyłe i w orce wychodził od 14 do 22 litrów na ha (22 pole w kształcie kwadratu, ciężka ziemia i się dopiero uczyłem ustawiać pług). Prosty ciągnik dla niedużych gospodarstw. Osobiscie jak bym mial pieniądze i nie patrzył przy zakupiena relację cena do jakości już bym nie kupił arogancja serwisu zrobiła swoje. Teraz myśle nad wymianą pakera na lżejszy bo bede miałoddzielnie wał uprawowy i pecyny on rozbije. Podnośnik przy zestawie siewnym ma ciężko. Na chwile obecną jest i będzie i oby sprawował się tak jad do tej pory.

 

Opublikowano

Nic nie szkodzi aby miał ponad 100 KM wystarczy zwiększyć dawke paliwa jak ma 10014  oraz można wyjąć z kolektora wylotowego taką siateczkę i zwiększy się moc.

Opublikowano

Chodzi tez o gabaryty ciagnika. Seria h to odpowiednik valtry a czyli na malym moscie a wez sobie tyl od valtry c czy n. Roznica w gabarytach ciagnikach dosc znaczna a i tak przy takiej valtrze n z obciaznikiem na tuzie przednik z agregatem buja mocno przodem a ciafnik sam w sobie ciezszy o tone

Opublikowano

Witajcie ,  a ma może ktoś z Was jakis schemat budowy poszczególnych podzespołów ,  kupiłem niedawno pol mot  80194h  i potrzebuje teraz zmienić uszczelnacze  w przednim kole. I w ogóle bym se popatrzył inne rzeczy jak są zbudowane. Jest coś w sieci do pobrania ? Bo jakoś patrze i nie mogę znaleźć 

Dnia 16.03.2017 o 10:15, MARAKAM napisał:

Posiadam go od 2013 czyli chodzi już 4 pełne sezony, gospodarstwo ok 20 ha. Najciężej ma z zestawem siewnym agromaszu z wałem pakera (agregat 3 m + siewnik SR 300) trzeba ga za każdym nawrotem składać bo pomimo obciążenia mam 12 orginalnych obiążników + dodatkowe 100 to podnosi przód. Nie ma możliwosci nasypania siewnika dopełna. Orze 3 obrotowa też agromaszu radzi sobie z tym bez problemu.  Żadnych poważnych awarii nie było, akumulator wytrzymał tylko gwarancje, na szczęście gwarancja się skończyła i nie muszę go serwisować, robie to sam. Nikomu nie życzę kontaktu z serwisem w Lublinie, tragedia do wymiany uszelnicza w przednim kole wg panów z serwisu miałbym zawieżć ciągnik na swój koszt do Głowna i go odebrać koszt lawety ponad 1500 zł. Rozebrałem ze szwagrem, koszt uszczelniacza 40 zł, robota 2 godz.. Ogólnie jestem zadowolony spełnia swoje zadanie, jeśli chodzi o spalanie jestem zadowolony, mierzyłe i w orce wychodził od 14 do 22 litrów na ha (22 pole w kształcie kwadratu, ciężka ziemia i się dopiero uczyłem ustawiać pług). Prosty ciągnik dla niedużych gospodarstw. Osobiscie jak bym mial pieniądze i nie patrzył przy zakupiena relację cena do jakości już bym nie kupił arogancja serwisu zrobiła swoje. Teraz myśle nad wymianą pakera na lżejszy bo bede miałoddzielnie wał uprawowy i pecyny on rozbije. Podnośnik przy zestawie siewnym ma ciężko. Na chwile obecną jest i będzie i oby sprawował się tak jad do tej pory.

 

Wymieniłeś uszczelnienia w przednim kole ,  a jak zdjeles  te dwa mocowania z góry i z dołu ,  takie blachy porzykrecane  na 4 śruby ,  zbijales ?  Bo u mnie coś to nie idzie a przydało by się zmienić uszczelnienie właśnie w lewym kole 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v