Skocz do zawartości

Polecane posty

rotor32    66
Tutaj dosyć ciekawy filmik o maszynach i ciągnikach jeszcze firmy pol-mot ale to samo co teraz ursus. Ogólnie silnik perkins to jeden z najlepszych na świecie. Ten napęd HEMA z Turcji, sam nie wiem co o nim sądzić. U nas w okolicy kupił sobie nowego pol-mota 8014h i jak narazie jeździ. Dźwięk z daleka ma podobny do zetora 7211 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

W zasadzie na wszystkie pytanie film Ci odpowiedział... Moim zdaniem jest to dobry ciągnik dlatego że ma niezawodny silnik perkins i układ napędowy od valtry A więc czego chcieć więcej. Cena to około 120tys zł brutto. Ja też niedługo kupuję tylko że 9014h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kuki88    0

Cała seria H to dobre ciągniki. Oryginalne Perkinsy jak wiadomo oprócz tego że żywotne to dodatkowo bardzo mało palą. Cena przystępna ale ja u dealera usłyszałem więcej niż 120tys brutto. Bodajże 129tys za 8014h a za 9014h 135tys. Ale ręki nie dam.

Ciekawa jest też gwarancja bo 1500mth na silnik i 3 lata na resztę i można przedłużyć za dopłatą o drugie tyle.

Mi się ten traktorek podoba i to bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

To Ci drogo powiedzieli bo ja kupuje 9014h za 127100zł z szerszymi oponami. Można coś z tego jeszcze urwać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darklord666    0

a dlaczego nikt nie pisze ze motogodziny nabija bardzo szybko

co do awari to pier**ly sie zdazaja

w moim jest akurat nieszczelny zbiornik paliwa

tankowanie to tragedia a jak jest tur to juz woglule idzie sie pociasc wlasne reka

dosc glosny w kabinie ale idzie wytrzymac muzyka z radia nadrabia a i jeszcze ten kurz dostajacy sie nie wiadomo zkad

klima dziala bardzo fajnie

a czy malo pali to nie wiem napewno ile mu wlejesz tyle spali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    3

Z tym małym spalaniem w tych Perkinsach to zwykła propaganda kolega ma ten silnik w Farmtracu 690DT i po zaoraniu 1ha spalanie wyszło 22l /ha jako ze ciągnik jest na gwarancji przyjechali przedstawiciele Perkinsa z Warszawy ze swoimi normami i po kilku próbach stwierdzili ze te silniki mogą tyle palić to kolega mówi im ze pusci te normy w internet niech się ludzie dowiedzą jak to jest naprawdę z tą oszczędnośćą to oni wtedy dopiero zaproponowali mu wymianę pompy paliwowej zobaczymy czy to pomoże .Ale z drugiej strony ja też posiadam ten ciągnik i u mnie pali 10-12 l /ha w orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

To jak się boicie takich nowosci bo i macie prawo się bac ciągnik niewiadomo czy sprawdzony niby podzespoły dobre ale nie wiadomo jak z montażem i wiele innych niewiadomych to nie rozumiem dlaczego tak się upieracie na te ciągniki bo co bo z 10 tys tańszy, tylko nijak ma się te 10 tys do ciągnika za 130-150 tys to może z 7% wartosci, w większosci i tak bierzecie to na kredyt więc rata wyższa o 30 czy 50 zł to taki majątek? jak tak dobrą opinie ma valtra serii A to po co szukać podzespołów tego ciągnika w jakims tam ursusie po prostu kupcie valtrę serii A, z takiego założenia wyszedł mój ojciec jak się wszyscy podniecali "3P" wolał wziąsc oryginał tak samo teraz Panowie nie stać was na tanie ciągniki, gdyby te polmoty belarusy pronary farmtracki i cała reszta była tańsza ze 40% od ciągników zachodnich znanych marek, ale jak widzę reklamówki z belarusami po 95 tys to się zastanawiam kto to w ogóle kupuje, jak ja nie zdecydowałem się 4 lata temu jak ten sam rusek na krzyżaku był za 70 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

Posiadam polmota 8014 od stycznia czytam sobie na tym forum wszystkie tematy dotyczące tych sprzętów i postanowiłem wyrazić tu swoje zdanie w końcu to to samo co ursus - ale do rzeczy. Nakręciłem do dziś 297 mth fakt szybko lecą ale z ciągnika jestem zadowolony ma mocny podnosnik dobrą(wygodną) skrzynie kierownica maleńka ale nawet przy pracy z turem można nią kręcić 1 palcem, ciągnik bardzo ekonomiczny w lekkich pracach choć podczas koszenia kuku sieczkarnia jednorzedowa też spalić potrafi. Jedyne co trochę irytuje (czytaj mnie) to włączanie wom oraz jakieś wadliwe radjo raz działa raz nie ciekawe co gwarancja na to bo nie zgłaszałem jeszcze. Z awarii do tej pory to jedynie przepalony bezpiecznik od zapalniczki przy 90mth. I wybita tylna szyba ale to brak uwagi. Wspomnę jeszcze o sprzęgłe bo gdzieś czytałem że ciężko chodzi - u mnie problem nie wystąpił. Na zakończenie powiem tak kupię sobie jeszcze jeden taki ciągnik bez zastanawiania jeśli tylko będę miał wolne pieniążki:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam polmota 8014 od stycznia czytam sobie na tym forum wszystkie tematy dotyczące tych sprzętów i postanowiłem wyrazić tu swoje zdanie w końcu to to samo co ursus - ale do rzeczy. Nakręciłem do dziś 297 mth fakt szybko lecą ale z ciągnika jestem zadowolony ma mocny podnosnik dobrą(wygodną) skrzynie kierownica maleńka ale nawet przy pracy z turem można nią kręcić 1 palcem, ciągnik bardzo ekonomiczny w lekkich pracach choć podczas koszenia kuku sieczkarnia jednorzedowa też spalić potrafi. Jedyne co trochę irytuje (czytaj mnie) to włączanie wom oraz jakieś wadliwe radjo raz działa raz nie ciekawe co gwarancja na to bo nie zgłaszałem jeszcze. Z awarii do tej pory to jedynie przepalony bezpiecznik od zapalniczki przy 90mth. I wybita tylna szyba ale to brak uwagi. Wspomnę jeszcze o sprzęgłe bo gdzieś czytałem że ciężko chodzi - u mnie problem nie wystąpił. Na zakończenie powiem tak kupię sobie jeszcze jeden taki ciągnik bez zastanawiania jeśli tylko będę miał wolne pieniążki:-D

 

Jeśli chodzi o radio to sprawdź podłączenie anteny, fabryka pontuje tam anteny ze wzmacniaczem który nie jest podłączony do zasilania, wystarczy tylko podłączyć kabelek do wtyczki zasilającej radio i wszystko gra. Co do sprzęgła to są dwa rodzaje prowadzenia linek jak spojrzysz pod kabiną na tą linkę to w nowszych modelach linka idzie od góry a w starszych od dołu, jest dłuższa i pozawijana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    66

Miałem niedawno okazję rozmawiać z posiadaczem polmota 8014H(to samo co ursus). Właściciel bardzo go sobie chwali, choć mówi że elektroniki sam by nigdy w nim nie naprawił. Narzeka też trochę na turbinę która zimna słabo działa i ciągnik nie mam mocy(musi być na chodzie z 20 min żeby dojść do sprawności). Z wad wspominał o kabinie która jest ciasna, jedna osoba się zmieści ale z większą ilością już jest problem. Chwalił ten ciągnik głównie za niezawodność, dużą moc i niskie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

On ma zwykłą pompę wtryskową z zamontowanym elektrozaworem do odcinania paliwa aby go zgasić, może on mówił o pompce paliwowej przy filtrze paliwa to się zgodzę ale i tak ona nie jest elektroniczna tylko elektryczna. Najbardziej rozbudowana elektronika w tym ciągniku to RADIO, a reszta to elektrozawory i styczniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack74    0

Chciałem zasięgnąć porady. Od niedawna jestem posiadaczem 8014H mam na liczniku 40 motogodzin i jedna sprawa nie daje mi spać. Przy każdym dodaniu gazu (tak dosyć ostro) ciągnik dymi na czarno przez moment. Czy to w tych modelach normalka czy mam atakować serwis???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261
Napisano (edytowany)

To jest diesel, czarny dym to normalka przy gwałtownym dodaniu gazu.

 

PS: Zależy też czy tego dymu jest trochę czy pół wsi nie widać ;)

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Każdy silnik Diesla będzie tak kopcił :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack74    0

Jest troszke dymu. Zobaczę na wiosnę jak pójdzie do ciężkich prac czy pod obciążeniem będzie kopcił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Jeżeli dymienie będzie ciągłe myślę że może to być oznaka niedopalanego paliwa (zbyt duża dawka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Raczej za mało powietrza dostaje.Będzie dobrze nie bój żaby :D


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemin    1

Locke, wychodzi na to samo. Jeśli jest za mało powietrza, to niedopala paliwa, bo go jest za dużo na pobraną objętość powietrza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Jest takie coś jak przepustnica powietrza..I to nią się reguluje dopływ powietrza....Przecież w fabryce by nie puścili pompy ze źle ustawioną dawką paliwa...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemin    1

Paliwa pobiera tyle ile jest w stanie się spalić, dostęp tlenu warunkuje spalanie, a dostęp do tlenu zawartego w powietrzu regulujesz przepustnicą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez ma29
      Mam problem, od dwóch dni chcę wyciągnąć półosie z tylnego mostu w Ursusie 2812.Prosiłbym o podpowiedz może ktoś Wyjmował?
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki  
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki 
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam mam pytanie do czego sluzy te cięgło? Oraz drugie pytanie czemu gdy włączam wałek jest zgrzyt,mimo to że sprzeglo jest ksiazkowo wyregolowane
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.