Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

napiszcie coś o tym traktorze mój nowy nabytek jaktam skrzynia w nim sie sprawuje??

Czy silnik długo wyrzyma w pracy u siebie i na zarobku????

na 150ha u siebie noi u ludzi razem gdzieś 230ha

Opublikowano

i tak nie dostaniesz w polsce tak dobrej jakosci ropy jaka on potrzebuje, a co dopiero rakietowa :angry: :angry:

Czy silnik długo wyrzyma w pracy u siebie i na zarobku????

na 150ha u siebie noi u ludzi razem gdzieś 230ha

o co ci chodzi? kto moze wiedziec ile wytrzyma, pewnie zdarza sie awarie, ale do remontu powinien nabic 10 000 mth

Opublikowano

no chyba, że na 10 000 mth bedzie tylko jedna wymiana oleju.... ;)

 

 

@Byczek7 stać cię na MF ze skrzynią Dyna-VT, a niestać cię na ON do niego???

 

 

PS zdjęcia miały być we wtorek, tylko który???

Opublikowano (edytowane)

zeby lac opał do takiego ciągnika to trzeba byc po+++anym na opale to tylko ursusy ida i to nie zaciekawie

Edytowane przez tommy66692
Wulgaryzm
Opublikowano
@Byczek7 stać cię na MF ze skrzynią Dyna-VT, a niestać cię na ON do niego???

Spójż na to z innej strony, pewnie jest go stać na nową pompe i wtryski co kilka lat ;)

 

Nie jest tak źle z tym opałem, mniej z nim kombinują, z dodatkiem mixolu nawet jakoś tam smaruje pompe, widok policyjnego patrolu zawsze podnosi adrenaline działając ożywczo, można go odbarwić kwasem siarkowym z wiadomym skutkiem dla elementów gumowych jak i metalowych układu paliwowego, itd. ;)

Opublikowano
Spójż na to z innej strony, pewnie jest go stać na nową pompe i wtryski co kilka lat ;)

 

Nie jest tak źle z tym opałem, mniej z nim kombinują, z dodatkiem mixolu nawet jakoś tam smaruje pompe, widok policyjnego patrolu zawsze podnosi adrenaline działając ożywczo, można go odbarwić kwasem siarkowym z wiadomym skutkiem dla elementów gumowych jak i metalowych układu paliwowego, itd. ;)

a co z liczba cetanow?

Opublikowano

kurde NH TM-ka chodzi bez problemu na opale wiec czemu nie możno sprubować

 

NH chodzi na opale holmer chodzi na opale MB-Trac chodzi na opale kombajny do zboż też nic im sie nie dzieje bo mają dobre smarowanie leje pół na pół z ropą i śmigają dobrze

Opublikowano

skoro lejesz pol na pol , to masz i tak o ta polowe roznicy gorsze smarowanie, troche logiki, poza tym to nie tylko o smarowanie chodzi.

2 sprawa to sie juz tak bardzo nie oplaca.

poza tym to twoje sprzety o ile takie posiadasz i je uzytkujesz, bo jak dla mnie to watpliwa sprawa i lej do nich co chcesz mozesz nawet na gnojowicy jezdzic

Opublikowano
poza tym to twoje sprzety o ile takie posiadasz i je uzytkujesz, bo jak dla mnie to watpliwa sprawa i lej do nich co chcesz mozesz nawet na gnojowicy jezdzic

z ta gnojowica to nawet ciekawy pomysl ;) i napewno taniej niz opal wyjdzie zmieszaj pol na pol i bedzie git ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v