Skocz do zawartości
marcin255

Problem z silnikiem mf 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marcin255    0

Witam.

 

Mam problem z moim mf 255 a dokładnie na połączeniu kolektora wydechowego i tumika na wilnych obrotach pojawia sie jakaś ciecz. trudno dokładnie stwierdzić czy to olej płyn czy bezyna. taka czarna maź. Proszę o info co to może być. Nadmienię tylko że rok temu miał ciągnik remont silnika, tłoki pięcio pierścieniowe,. Może trzeba zmienić inny olej trochę gęstrzy. Wlany jest cc 30. Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    116

Może przepaliła się uszczelka pod głowicą i wyrzuca olej kolektorem wydechu.


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zabalex    0

Jak cos ci wyrzuca tłumikiem to pewnie zawory .A co do oleju to popieram Marcin2601 turdus ja sam zalewam do swoich ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Miałem to samo gdy tankowałem go biodieslem. Po przejściu na ON problem zniknął.

Poza tym SAE 30 to moim zdaniem kiepski olej do niego, zwłaszcza na lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

pewnie uszczelka pod głowica . I zalej go jakimś lepszym olejem , zobacz czy ci oleju ubyło w silniku ?? i czy jakiś innych objawów nie ma ?? może dymi lub coś .


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin255    0

dzienkuje Kolegom za podpowiedź. Ciągnik kupiłem pół roku temu i chodził na opale, od kiedy jest u mnie to tankujemy tylko ON. olej trzeba będzie zmienić a zastanawiam się równiez nad głowicą ponieważ jak robili mu remont to założyli nowa kompletną głowicę kupioną przez interner za 500zł i to chyba nie był dobry pomysł, ona chyba przepuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Co do głowicy za te 500 zł to u mnie jakoś rok lata i jest na razie dobrze, oby tak dalej. Wracając do paliw to nieraz lepiej jest zatankować OO niż ON z niepewnego źródła, bo raczej napewno opał jest mniej fałszowany niż ropa. Olej to tak jak wyżej pisali- turdus. Sprawdzać stan oleju i latać, jak sie nie bedzie nic działo to widać tak musi być. :) A skoro puszcza siwy dym to coś musi być z uszczelką pod głowicą, ewentualnie trafiła sie jakaś felerna.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

grzegorz508 co ty za bzdury wypisujesz oo ma więcej oktanów przez co jest bardzo sucha i jak pompa nie ma smarowania centralnego to ją szybko można zajechać bo wtedy smarowana jest przez pompowaną ciecz czyli ropę i wtedy ciągnik po malu zaczyna kopcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hin    6

Ani ON ani opałowy nie mają żadnych oktanów. Dowiedz się najpierw co to jest liczba oktanowa zanim napiszesz coś na ten temat.

Nie mniej nie wszystkie pompy wtryskowe zniosą olej opałowy właśnie ze względu na smarowanie. A te z perkinsów są akurat dość wrażliwe. Mój przepracował ze dwa sezony na opale ale zawsze dodawaliśmy do niego (do paliwa) trochę oleju.

 

Moim zdaniem rzecz dotyczy czegoś z paliwem, może pompa wtryskowa, może wtryskiwacze, a może kiepskie paliwo. Mój perkins swojego czasu zjadał olej jak zły (dolewka pod max na bagnecie po dniu niezbyt ciężkiej pracy- lekki transport- na bagnecie nie było śladu oleju co było skutkiem zużycia pierścieni po pęknięciu rury dolotowej) i nie kapało mu nic z wydechu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin255    0

pozostaje mi chyba więc tylko ściągniecie głowicy i to może wyjaśni w jakimś stopniu problem. Proszę jeszcze o info jaki olej najlepiej zastosować, koledzy proponowali Turdus a czy może jescze jakiś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

@patryk255 Uwierz, że dobrze wiem co mówię, miałem na myśli jakość paliwa a nie to które lepsze.

Kolego @marcin255, na razie się wstrzymaj z ściąganiem głowicy, może to naprawdę coś z ukladem paliowym. Sprawdź jeszcze czy Ci nie ubyło płynu/wody z chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

marcin255 u mnie c330 też ciekła miedzy kolektorem wydechowym a głowicą od czasu jak go zdiełem i pomalowałem po jakimś czasie karherem ją potraktowałem i już nie cieknie .grzegorz508 jak tak to się z tobą w zupełności zgodzę. Te hin chodzi mi o to ze opal jest bardzie łatwopalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

i sprawdź jeszcze wtryskiwacze czy nie leją :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez mateo105
      Witam panowie  od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.