Skocz do zawartości

problem z rodzajem silnika 12145


wojtas007

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

witam.niedawno kupiłem zetora 12145 z 1989 roku. teraz tak patrze po numerach i widze ze jest tam załozony silnik z 16145 (oznaczenie 8602-1). takie silniki montowane były w 16145. czy róznia sie ty silniki od tych orginalnych z 12145 symbol (8701-1). czy ten silnik z 16145 moze chodzic bez tur bez czy nie bedzie jakis problemów. gdzie kupic dobre czesci do zetora najlepiej orginalne w woj. slaskim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego daj jakie namiary albo adres na czechy bo bede miał wiecej czesci do kupienia a słyszałem ze warto do czech po czesci jezdzic. idzie sie po polsku dogadac? w sosnicowicach byłem fakt dosc dobry sklep

mieszkam pomiedzy pszczyna a bielskiem.

Edytowane przez Marcin91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam dokładnie odwrotny problem. Mam zetora 16145 z silnikiem od 12145(8701-1). Zetor był kupiony ze spółdzielni na Słowacji gdzie prawdopodobnie padł silnik i wstawili inny bo wszedzie rok produkcji jest ten sam tylko na silniku jest inny. Rozmawiałem z kuzynem który naprawia ciągniki i twierdził że silnik jest przystosowany do turbiny jednie należy zmienić pompę. Jakie jest wasze zdanie, nie bedę musiał zmieniać tłoków zaworów itd. ? Może kupic silnik orginalny 8601-1 a ten sprzedać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...