Zaloguj się, aby obserwować  
wojtas007

problem z rodzajem silnika 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtas007    2

witam.niedawno kupiłem zetora 12145 z 1989 roku. teraz tak patrze po numerach i widze ze jest tam załozony silnik z 16145 (oznaczenie 8602-1). takie silniki montowane były w 16145. czy róznia sie ty silniki od tych orginalnych z 12145 symbol (8701-1). czy ten silnik z 16145 moze chodzic bez tur bez czy nie bedzie jakis problemów. gdzie kupic dobre czesci do zetora najlepiej orginalne w woj. slaskim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Jesli o cześci chodzi to Rolmozbyt Jasienica a silniki 12145 a 16145 różnią sie tylko turbiną i nic sie mu nie dzieje jak chodzi bez tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    0

sklep TRAKTOR w Sośnicowicach koło Gliwic, a jak masz blisko do czech to czechy, ja kupuje w opavie części bo mam 20km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtas007    2

kolego daj jakie namiary albo adres na czechy bo bede miał wiecej czesci do kupienia a słyszałem ze warto do czech po czesci jezdzic. idzie sie po polsku dogadac? w sosnicowicach byłem fakt dosc dobry sklep

mieszkam pomiedzy pszczyna a bielskiem.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

Raz byłem Czechach za częściami. taniej to raczej się nie kupi i przeważnie Polskie części. Rzadko Słowackie lub Czeskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wigles    0

Panowie ja mam dokładnie odwrotny problem. Mam zetora 16145 z silnikiem od 12145(8701-1). Zetor był kupiony ze spółdzielni na Słowacji gdzie prawdopodobnie padł silnik i wstawili inny bo wszedzie rok produkcji jest ten sam tylko na silniku jest inny. Rozmawiałem z kuzynem który naprawia ciągniki i twierdził że silnik jest przystosowany do turbiny jednie należy zmienić pompę. Jakie jest wasze zdanie, nie bedę musiał zmieniać tłoków zaworów itd. ? Może kupic silnik orginalny 8601-1 a ten sprzedać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.