Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtas007

problem z rodzajem silnika 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtas007    2

witam.niedawno kupiłem zetora 12145 z 1989 roku. teraz tak patrze po numerach i widze ze jest tam załozony silnik z 16145 (oznaczenie 8602-1). takie silniki montowane były w 16145. czy róznia sie ty silniki od tych orginalnych z 12145 symbol (8701-1). czy ten silnik z 16145 moze chodzic bez tur bez czy nie bedzie jakis problemów. gdzie kupic dobre czesci do zetora najlepiej orginalne w woj. slaskim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Jesli o cześci chodzi to Rolmozbyt Jasienica a silniki 12145 a 16145 różnią sie tylko turbiną i nic sie mu nie dzieje jak chodzi bez tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    0

sklep TRAKTOR w Sośnicowicach koło Gliwic, a jak masz blisko do czech to czechy, ja kupuje w opavie części bo mam 20km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtas007    2

kolego daj jakie namiary albo adres na czechy bo bede miał wiecej czesci do kupienia a słyszałem ze warto do czech po czesci jezdzic. idzie sie po polsku dogadac? w sosnicowicach byłem fakt dosc dobry sklep

mieszkam pomiedzy pszczyna a bielskiem.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Raz byłem Czechach za częściami. taniej to raczej się nie kupi i przeważnie Polskie części. Rzadko Słowackie lub Czeskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wigles    0

Panowie ja mam dokładnie odwrotny problem. Mam zetora 16145 z silnikiem od 12145(8701-1). Zetor był kupiony ze spółdzielni na Słowacji gdzie prawdopodobnie padł silnik i wstawili inny bo wszedzie rok produkcji jest ten sam tylko na silniku jest inny. Rozmawiałem z kuzynem który naprawia ciągniki i twierdził że silnik jest przystosowany do turbiny jednie należy zmienić pompę. Jakie jest wasze zdanie, nie bedę musiał zmieniać tłoków zaworów itd. ? Może kupic silnik orginalny 8601-1 a ten sprzedać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez Atari
      Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
×