Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Sprawa wygląda następująco; Silnik był cały remontowany (wał po szlifie , głowica po regeneracji, nowe tłoki itp.) Zapalił na styk zaraz po doprowadzeniu paliwa, ale gdy dodaje się mu gazu to zaczyna kopcić na niebiesko ,wtryski były nowe sam regulowałem , aa i na tłumniku skrapla sie paliwo.

Dopiero sie dociera i to moze dlatego ,ale jak mu dodam gazu ma max to kopci cholernie i mam poczucie jakby sie dławił paliwem .

Opublikowano (edytowane)

No kąt wtrysku trzeba ustaiwć.U mnie w Senatorze to mechanik robił remont i też tak samo kopcił i on przestawiał impusami trzy śruby z przodu silnika.I było dobrze.

Edytowane przez locke
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Piszcie poprawnie! Silnik diesla nie ma aparatu zapłonowego i nie ustawia się w nim konta zapłonu.

Skoro posiada pompę wtryskową to należy pisać o koncie wtrysku.

Przyczyny w pierwszej kolejności szukał bym w kącie wyprzedzenia wtrysku.Sprawdź

 

Edit

Dzięki, poprawione.

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

kon wtrysku lub żle założone pierścienie ile masz mth po remoncie bo jak dymi zaraz po odpaleniu to musi bo wszystko było nasmarowane olejem ale jak po któreś godzinioe to coś nie tak jest

Opublikowano

Piszcie poprawnie! Silnik diesla nie ma aparatu zapłonowego i nie ustawia się w nim konta zapłonu.

Skoro posiada pompę wtryskową to należy pisać o koncie wtrysku.

Przyczyny w pierwszej kolejności szukał bym w koncie wyprzedzenia wtrysku.Sprawdź

 

Jeśli poprawnie to poprawnie w języku polskim jest kąt wtrysku.

Opublikowano

moj perkins po wymianie wtryskiwaczy zaczal dymic na czarno na wysokich obrotach, gorzej zapala, i jest jak by slabszy. stare wtryski byly oddane do sprawdzenia i podobno trzeba bylo wymienic. nowe kosztowaly 170zł sztuka? co robic zakladac spowrotem stare czy jakas inna przyczyna tego? na nowych gosc ustawil cisnienie 240bar bo nie wiedzial ile ma byc a na starych bylo ok 200 ale nie wiem czy to ma wplyw na dymienie.

Opublikowano

moj perkins po wymianie wtryskiwaczy zaczal dymic na czarno na wysokich obrotach, gorzej zapala, i jest jak by slabszy. stare wtryski byly oddane do sprawdzenia i podobno trzeba bylo wymienic. nowe kosztowaly 170zł sztuka? co robic zakladac spowrotem stare czy jakas inna przyczyna tego? na nowych gosc ustawil cisnienie 240bar bo nie wiedzial ile ma byc a na starych bylo ok 200 ale nie wiem czy to ma wplyw na dymienie.

Pompa może być za słaba i dlatego silnik dymi ustaw jak stare i zobacz jaki będzie praca silnika.

Opublikowano

ramzes1224 - podaj oznaczenie tego silnika lub co to za kombajn dokładnie.

Wtryski ustawia się wg. zaleceń producenta silnika ale jak wyżej wspomniał kolega @pawel100474 pompa jest już słaba i nie daje rady, mówiąc potocznie, przebić.

Wtedy będzie dymił ale raczej nie na czarno ale utrudniony rozruch może być z tym powiązany.

Podaj jeszcze oznaczenie stary i nowych rozpylaczy ( końcówek ).

Zawory ustawiałeś?

Opublikowano

Nie wiem jaki symbol, ale to perkins 4 cylindrowy. Pompa jest po remoncie i ma dobre parametry. To nie kombajn tylko ciagnik. Przy takich temperatutach jak teraz bez grzania swiecy nie zapali, a jak podgrzeje to zapali odrazu. Wczesniej nie bylo tego problemu i zapalal nawet bez swiecy odrazu. Dymi na czarno tylko  na pelnym gazie podczas jazdy na wysokim biegu. Wczesniej nie puszczal najmniejszego dymka nawet pod obciazeniem.

Opublikowano

Silnik nie jest po remoncie bo dziala dobrze. Wtryski dałem do sprawdzenia i stwierdzili ze jest za szybki spadek cisnienia i wymienili koncowki. Nie wiem czy mnie nie oszukali tylko po to zeby sprzedac nowe koncowki.

Opublikowano

Silnik nie jest po remoncie bo dziala dobrze. Wtryski dałem do sprawdzenia i stwierdzili ze jest za szybki spadek cisnienia i wymienili koncowki. Nie wiem czy mnie nie oszukali tylko po to zeby sprzedac nowe koncowki.

Jakby był spadek to by ciężko odpalał a stare wtryski ci oddali czy zabrali sobie bo były perfekt a założyli ci szajz.

Opublikowano

oddali.  te stare byly delphi a nowe to jakies chinskie.dam rade w domowych warunkach wymienic koncowki na te stare czy trzeba dac do sprawdzenia po wymianie?

Trzeba ustawić ciśnienie otwarcia więc trzeba to zrobić na maszynie sam tego bez maszyny nie zrobisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez zaxson
      Witam! Jak ustawic pompe commonrail perkins 1104d wiadomo rozrzad na znaki a pompe zablokowac w pkt zero ale skąd wiadomo czy aby nie jeszcze jeden pelny obrót wału korbowego🤔 bo 4 suw do pelnego cyklu pracy jednego tloka  potrzebuje 2 pelne obroty wału sa dwa czujniki  jeden na pompie drugi na wale 



    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v