Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dudek102    0

witam 

Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 

głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 

pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 

na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?

czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.

na panewka są ale płytkie .

czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

 

IMG_20190302_194238561.thumb.jpg.c24a71499568f3963513471bf724b246.jpg

 

 

IMG_20190302_194214695.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

No kolego panewki mają rysy to i wał pewnie też .

Jak tro robisz dla siebie to zawieź wał blok na sprawdzenie jak trzeba będzoe szlif to zrobią a jak nie to zapłacisz 50 zł za srawdzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    66

Jeśli główne panewki są równo wytarte to blok zostaw, wał daj do szlifu, koszt nie duży, koło 250 zł.

Pompę wymień, Hylmetu już dostaniesz za 150 zł 

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alamo    1513

Trzeba było sprawdzić zegarem jakie trzyma ciśnienie zanim silnik zacząłeś rozbierać.Nie pomyślałaś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    365

Zapakuj wszystko i zawieź do zakładu. Głowice , wał , korbowody, blok do sprawdzenia czy nie wymaga osiowania. Może byc tak ,że złożysz silnika a będzie go "trzymać" na panewkach . Remont robisz na wiele lat, zrobić raz a dobrze. Dobrym rozwiązaniem jest szlif tulei ( jeżeli nie posiadają wżerów), materiał jest twardszy , a nie jak te nowe "maślane".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

Witam remont trwa . Mam pytanie odnośnie korbowodu na 1i 4 tłoku był luz na sworzniu kupiłem nowe tuleje korbowodu ale są za małe i w sklepie oraz od znajomego dowiedziałem się że tuleje korbowodu trzeba dopasować oraz wywiercić w nich otwór  tak jak.jest w korbowodzie. Dalem niby do fachowca do dopasowania ale zj**...  Sprawę bo jest zaluzny luz między tuleja a nowym sworzniem czuć w ręku . Fachowiec stwierdził że jak.sie nagrzeje to luzu nie będzie . I zawołał 100zl . W sklepie z częściami widziałem nowy korbowud razem już z tuleje i otworem . Tylko nie wiem czy jest dopasowany już do sworznia czy trzeba będzie też dopasowywać . W sklepie nie wiedzą . A do sklepu mam kawałek . Jakieś rady 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    498

Najlepiej jest oddać korbowody do innego zakładu gdzie to zrobią profesjonalnie pod dane sworznie które masz. Nowe korbowody są już gotowe ale pasowanie często jest zbyt luźne ze względu na różne tolerancję sworzni tłokowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1828

Tulejki kupujesz z sworzniami dajesz do zakładu i sworzeń ma wchodzić pływająco tzn na 0,02 luzu.Zanim się rozgrzeje to z czasem porobi większe luzy nie słuchaj takich mechaników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

dzieki za odpowiedz znalałem zakład co robi szlify wałów itd . dzisiaj zawiozłem dopasują tuleje i założą  tłok itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj